Cannatheek

Cannatheek wil hennepgerelateerde producten breder inzetten in de samenleving en dit begeleiden, waarmee we macro-economische voordelen realiseren en het welzijnsniveau verhogen.

Door het geven van voorlichting, onderzoek te doen, te publiceren en CBD producten te leveren aan diegenen die daar behoefte aan hebben is ons doel een bijdrage te leveren aan de samenleving.

Het is onze ambitie om innovatief te zijn met nieuwe hennepgerelateerde diensten en producten, duurzaam te handelen en maatschappelijk relevant te opereren, waarbij we het stigma en taboe dat (nog steeds) op deze plant rust doorbreken.

De zekerheden van https://www.canna-theek.com

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018