Cannatheek
Cannatheek wil hennepgerelateerde producten breder inzetten in de samenleving en dit begeleiden, waarmee we macro-economische voordelen realiseren en het welzijnsniveau verhogen.

Door het geven van voorlichting, onderzoek te doen, te publiceren en CBD producten te leveren aan diegenen die daar behoefte aan hebben is ons doel een bijdrage te leveren aan de samenleving.

Het is onze ambitie om innovatief te zijn met nieuwe hennepgerelateerde diensten en producten, duurzaam te handelen en maatschappelijk relevant te opereren, waarbij we het stigma en taboe dat (nog steeds) op deze plant rust doorbreken.
Filter 117 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 116 met beschrijving

• Tobias Nicolaus

Good Qualitiy

• Ella Gijze
    Geverifieerde klant van Cannatheek

Altijd snel ben correct geleverd

Dank je Ella!

• Hoe beoordeel je Cannatheek?

• Tanja Heesterbeek-Roselaar

Dank je wel Dian!

• Mam Boer-Verhagen

Snelle levering ophalen winkel binnen 24 uur

Bedankt voor de reactie!
    Fijn dat we van dienst kunnen zijn.

• Roberto Coppolecchia
    Geverifieerde klant van Cannatheek

Snelle afhandeling van de bestelling. De juist informatie op de website. En een goede prijs.

• Peter Hörnschemeyer

46325Borken

• A.M

Snelle levering, netjes verpakt

• Wim Deruyter
    Geverifieerde klant van Cannatheek

Je kan je geen betere service wensen

• Erich Laroy
    Geverifieerde klant van Cannatheek

Als je een bezorg datum afspreekt, houdt je daar dan ook aan.

Beste Erich,

We hebben jou pakketje afgelopen woensdag (2 december) naar je verzonden. Dit is dezelfde dag als dat je besteld had.

Helaas is het wegens de feestdagen momenteel erg druk bij PostNL en niet alle pakjes kunnen hierdoor op tijd bezorgt worden. Hier kunnen wij helaas geen invloed op uitoefenen. Op onze website geven we dan ook aan dat het in de decembermaand niet altijd haalbaar is de afgesproken 3 werkdagen te hanteren. De track & trace op de website van PostNL kan het ook fout hebben als de postbode het per ongeluk niet haalt op de afgesproken dag.

We begrijpen dat dit erg vervelend is maar hopen dat je bestelling alsnog zo snel mogelijk bij je bezorgt wordt.

Uw Cannatheek