Canvas24
FOTO OP CANVAS – FOTO OP ALUMINIUM – FOTO OP PLEXIGLAS

Foto op canvas:

Bij Canvas24 garanderen wij kwaliteit! We drukken je foto haarscherp af op een katoenen doek. Dit doek spannen we op een massief houten frame dat niet krom trekt.

Foto op aluminium:

Het aluminium wordt afgewerkt met een witte onderlaag waarop we je foto afdrukken. Omdat we de wit tinten uit je foto niet afdrukken, wordt op die plaatsen de witte onderlaag zichtbaar. Zo blijft het wit uit je foto dus echt wit.

Foto op plexiglas:

Bij Canvas24 heb je foto op plexiglas in verschillende formaten. Doordat de foto op de achterkant van het plexiglas gedrukt wordt, krijgt je foto een ongekende diepte. Je foto op plexiglas blijft kleurecht, watervast en is zonlichtbestendig.

Lidmaatschap per 02-03-2017 stopgezet

• Molenaar
    Review voor Canvas24

Echt super tevreden over CANVAS24!!
    Door een website storing was mijn bestelling niet goed overgekomen. Ik heb contact opgenomen met CANVAS24 en zeer netjes te woord gestaan. Ze hebben het onderzocht en uiteindelijk een nieuw product geleverd.
    De prijs/kwaliteit ik prima en ook de afwerking is na behoren.
    Ik kan iedereen aanraden om een bestelling te doen bij CANVAS24.
    Molenaar uit Hilversum

• Sandy Smit
    Review voor Canvas24

Zeer mooie doeken en een uitstekende service. Ook nog eens heel goedkoop, een aanrader dus!

• Aylin Boonstra
    Review voor Canvas24

Hele goede service. Ik had mijn bestelling op een woensdag gedaan en meteen de dag erna kwam het binnen. Heel klantvriendelijk en topkwaliteit van producten, ik raad het iedereen aan!

• Gerwin Kruis
    Review voor Canvas24

In overleg snel besteld en met 3 dagen in huis. Goede kwaliteit en mooi helder. Communicatie was ook goed en makkelijk.

• Neeskens
    Review voor Canvas24

Super service en goede kwaliteit

• Mark
    Review voor Canvas24

Zeer goede service! Maandag besteld woensdag al in huis! Kwaliteit is super en de prijs is ook helemaal goed!
    Canvas24 is echt een aanrader!

• Nikki
    Review voor Canvas24

Zeer goede service, mijn foto was niet scherp genoeg, deze tip had ik gekregen en een andere foto is voor mij pas gemaakt! Snelle levering en niet duur!

• Tim
    Review voor Canvas24

Heel tevreden. Afgelopen Maandag een canvasdoek besteld, en Donderdag al in huis! De kwaliteit is zeer hoog. Een echte aanrader voor iedereen!