Car Travel Shop

Car Travel Shop

Car Travel Shop verhuurt dakdragers en dakkoffers. U kunt alles online regelen. Van het opzoeken van uw autogegevens tot het reserveren van de benodigde dakdragers en dakkoffer. Vervolgens kunt u de huursom afrekenen met iDeal. Uw afspraken kunt u ook vervolgens ook inboeken zoals u dat wenst. Wij hebben zeer scherpe huurtarieven en leveren altijd topproducten. Op de dag van aanvang huur komt u langs met uw auto, en wij monteren alles vakkundig voor u op uw auto.U kunt vervolgens direct op vakantie.

De zekerheden van https://www.cartravelshop.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017