Antoni van Leeuwenhoekweg 38-B8
2408AN Alphen aan den Rijn

Google Plus/Places - 8,6

Dhr Adriaan de Haas beoordeelde op 2019-08-19

Dhr Jos Bijl beoordeelde op 2019-08-17

Keurig verzorgd en gemonteerd/demonteerd op eigen dakdragers.
Nieuwe dakkoffer uit de verpakking.
Borgbedrag bij retour binnen een uur weer teruggestort

Dhr Arjan Raatgever beoordeelde op 2019-08-15

Zeer tevreden. Bedrijf is servicergericht en flexibel met oplossingen voor evt. problemen.

Dhr Edwin Toet beoordeelde op 2019-08-12

Net als vorig jaar prima dakkoffer en alles netjes geregeld

Mevr Linda Ebbers-Huisman beoordeelde op 2019-08-09

Dhr Elhabib Hattit beoordeelde op 2019-08-06

Totaal slecht

Reactie van Car Travel Shop:
Reviews zijn goed als je ook erbij verteld wat goed ging en wat minder goed ging. Aan de hand van slechts 2 woorden 'Totaal slecht' kan niemand een duidelijk beeld krijgen wat er precies aan de hand is.

Ik zal daarom even kort toelichten wat er allemaal misging. Deze meneer heeft eerst gebeld om informatie in te winnen. Hem is duidelijk verteld dat hij minstens een week van te voren moet reserveren en niet op het laatste moment ivm onderdelen die wij nog moesten bestellen voor zijn auto. Op 16/07 om 23.45 uur kwam de reservering binnen om op 19//07 de huurperiode in te laten gaan, veel te laat dus. Toch hebben wij alles op alles gezet om dit voor mekaar te krijgen. Wij hebben direct (17/07) het onderdeel voor deze meneer besteld, helaas kon het niet op tijd geleverd worden door Thule wat we ook hadden aangegeven. We gaven meneer de optie om óf kosteloos te annuleren óf meneer kon het artikel bij een dichtstbijzijnde Thule punt het artikel zelf gaan halen. Meneer heeft gekozen voor het laatste. Uit coulance hebben wij meneer ipv stalen stangen stille en luxe WingBars meegegeven zonder bijkomende kosten. Meneer had ook een titan box gereserveerd. Wij hebben ervoor gezorgd dat meneer kon kiezen tussen een tweetal titan boxen. Meneer was ook onder de veronderstelling dat wij dakkoffers verhuurden per automerk. Hij had verwacht dat het automerk logo ook op de dakkoffer werd vermeld. Dat kan uiteraard niet, dan zouden we voor elk automerk minstens zoveel dakkoffers op voorraad moeten hebben en dan van elk merk.

Meneer ging op vakantie en kwam eerst langs zonder de sleutels van de dakkoffer. De volgende dag had hij wel de sleutels mee, maar dit keer de tassenset niet bij zich. Meneer dacht dat de tassenset voor 35 euro behouden mochten worden. En pas op dag 3 was alles compleet ingeleverd. Omdat de dakdragers en de dakkoffer vuil werden ingeleverd waren wij genoodzaakt om schoonmaakkosten in rekening te brengen conform de verhuurvoorwaarden.

Dit is het verhaal waarom meneer niet tevreden was.

Wij doen dit werk met heel veel plezier en willen graag ook dit blijven doen. Deze meneer geeft ons een nare nasmaak omdat volgens meneer hij 100% gelijk heeft. Wij wensen deze meneer daarom heel veel succes in het vervolg bij een andere verhuurmaatschappij maar bij ons is meneer niet meer als klant welkom.

Dhr Mesut Akseki beoordeelde op 2019-07-26

Zeer tevreden. Vriendelijke mensen, goede en snelle service. Kon zelfs mijn dakkoffer eerder laten plaatsen zonder bijkomende kosten! Helemaal top!

Dhr Dominique Borgi beoordeelde op 2019-06-27

Dhr René Schouten beoordeelde op 2019-06-02

Dhr Yassine Ibrahimi beoordeelde op 2019-05-01

Dhr C. Lely beoordeelde op 2019-03-05

Mevr Anita van der Salm beoordeelde op 2019-03-04

Goed afspraken mee te maken en goede service. Echt aan te bevelen.

Dhr R. K. beoordeelde op 2019-03-04

Prima geholpen en geadviseerd. Duidelijke prijsstelling en goede producten.

Dhr John Nell beoordeelde op 2019-03-04

Hele goede kwaliteit (al 2 jaar op rij een gloednieuwe skibox meegekregen) en hele goede service en afhandeling nadat er een probleem(pje) tijdens de reis zich aandiende.

Dhr René Koek beoordeelde op 2019-03-04

Maak uw keuze Wilbert Blom beoordeelde op 2019-03-02

Dhr Willem Bauer beoordeelde op 2019-03-01

Prima service, prima spullen!

Dhr ray Pluim beoordeelde op 2019-02-25

Fijn 'menselijke' communicatie, flexibel en meedenkend. Service zoals het hoort, zeg maar!

Dhr Paul van der Staaij beoordeelde op 2019-02-12

Heel tevreden, fijne service