Care4Gardens

Care4Gardens

Care4Gardens is een jonge onderneming gestart door jonge ambitieuze ondernemers die gespecialiseerd zijn in overkappingen en verdere benodigdheden voor in uw tuin. Wij delen graag onze passie met onze klanten, dat is dan ook terug te vinden in onze kwaliteit en service. Ons team staat 24/7 paraat voor de klant. De klant is bij ons echt koning!

Wij hanteren de laagste prijs garantie met 100% de beste kwaliteit op al onze terrasoverkappingen. Hierdoor zijn we de beste keuzen voor een overkapping in uw tuin. Heeft u een wens en staat die nog niet op de site? neem dan contact met ons op zodat wij u kunnen helpen. Advies of een offerte is geheel vrijblijvend, u kunt in de offerte uw vragen en wensen over een overkapping of glazen schuifwand vermelden. Voor vragen over onze diensten kunt u mailen, bellen of een bericht via whatsapp sturen.

Naast een overkapping bieden wij ook Pergola's en Douglas overkappingen aan.
Deze zijn geheel op maat waardoor we die enkel op offerte behandelen.

Wij kunnen vrijblijvend bij u langs komen voor advies.
Voor een Afspraak kunt u mailen naar: info@care4gardens.nl of care4gardens@hotmail.com.
of bellen, Whatsappen naar: +31 6 36502168 en +31 6 34486381

Wij denken graag met de klant mee en zoeken uiteraard ook altijd naar een passende oplossing. Een mooie tuin begint bij de juiste zorg voor uw tuin!
De zekerheden van https://care4gardens.nl/

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest