Care4Gardens

Care4Gardens

Care4Gardens is een jonge onderneming gestart door jonge ambitieuze ondernemers die gespecialiseerd zijn in overkappingen en verdere benodigdheden voor in uw tuin. Wij delen graag onze passie met onze klanten, dat is dan ook terug te vinden in onze kwaliteit en service. Ons team staat 24/7 paraat voor de klant. De klant is bij ons echt koning!

Wij hanteren de laagste prijs garantie met 100% de beste kwaliteit op al onze terrasoverkappingen. Hierdoor zijn we de beste keuzen voor een overkapping in uw tuin. Heeft u een wens en staat die nog niet op de site? neem dan contact met ons op zodat wij u kunnen helpen. Advies of een offerte is geheel vrijblijvend, u kunt in de offerte uw vragen en wensen over een overkapping of glazen schuifwand vermelden. Voor vragen over onze diensten kunt u mailen, bellen of een bericht via whatsapp sturen.

Naast een overkapping bieden wij ook Pergola's en Douglas overkappingen aan.
Deze zijn geheel op maat waardoor we die enkel op offerte behandelen.

Wij kunnen vrijblijvend bij u langs komen voor advies.
Voor een Afspraak kunt u mailen naar: info@care4gardens.nl of care4gardens@hotmail.com.
of bellen, Whatsappen naar: +31 6 36502168 en +31 6 34486381

Wij denken graag met de klant mee en zoeken uiteraard ook altijd naar een passende oplossing. Een mooie tuin begint bij de juiste zorg voor uw tuin!

• Antoinette en Bruno
    Review voor Care4Gardens

De kennismaking begon gelijk uitstekend, keurig te woord gestaan en zeer professioneel. Duidelijk en geen poes pas.
    De plaatsing verliep op de afgesproken tijd door wederom keurige en professionele vakmensen. Ik zou jullie bedrijf een dikke 10 geven.

• Albert van klinken
    Geverifieerde klant van Care4Gardens

Snelle bezorging alles goed geregeld na levering betalen dus geen risico

• Hoe beoordeel je Care4Gardens?

• Carlo
    Review voor Care4Gardens

Heel blij met de door Care4gardens geplaatste overkapping. Wat een fijn bedrijf om mee te werken. Alles volgens afspraak geleverd en geplaatst. Ook aanpassingen op het laatste moment waren geen enkel probleem. En ook, tegenwoordig niet meer vanzelfsprekend, telefonisch goed bereikbaar. Nogmaals bedankt!

• Peter
    Review voor Care4Gardens

Ik wilde even laten weten aan ieder die dit leest , dat ik en mijn vrouw blij zijn met onze overkapping , de service en de snelle levering , ook de jongens die hem geplaatst hebben denken met je mee , en het zijn harde en netten werkers , alles is perfect geregeld en ze komen hun afspraken na.
    Mannen bedankt en ga zo door.

• Alicia Ster
    Review voor Care4Gardens

Super bedrijf voor alle overkappingwensen! De heren zijn snel, aardig, discreet en vooral vakkundig. Ze denken graag mee en hebben overal een oplossing voor. Nogmaals bedankt Care4Gardens!

• Rainier
    Review voor Care4Gardens

Snelle, goede offerte, duidelijk advies en afspraken, korte levertijd. Nette montage.

• Djamilla
    Review voor Care4Gardens

Echt toppers, mannen met verstand. Vanaf het begin tot eind hebben we de service als top ervaren. Wij raden Care4gardens dan ook zeker aan!

• Bas
    Review voor Care4Gardens

Geweldige service, een aanrader voor iedereen! Donderdag besloten dat we een glaswand in onze serre wilde hebben en dus een offerte opgevraagd. Deze direct gekregen en geaccepteerd. Vrijdagmiddag een specialist komen opmeten en vandaag (dinsdag) geplaatst. Heel strak gezet en binnen 3 uurtjes klaar voor een scherpe prijs.

• Dave en Janske
    Review voor Care4Gardens

Heel tevreden met onze overkapping. Echt een aanwinst. De medewerkers van Care4Gardens hebben ons goed geadviseerd in de showroom en vriendelijk te woord gestaan. Erg vriendelijk en vrolijk personeel en zij lossen eventuele problemen zo snel mogelijk op. Niks is te veel gevraagd.

• Dora en Leo
    Review voor Care4Gardens

Super service hebben we gekregen. Vanaf de prijsaanvraag tot en met het plaatsen! We kregen heel snel antwoord op onze vragen en de schuifdeuren zijn werkelijk schitterend! Onze overkapping straalt nu luxe uit ☺️. Iedereen binnen Care4Gardens nogmaals bedankt!

• Ankie Langendonk
    Review voor Care4Gardens

Afgelopen zaterdag onze glazen deuren geleverd gekregen om deze zelf te plaatsen. Alleen maar lof voor de mannen van care4gardens. Of het nu gaat om het contact tijdens het bestellen, de levering van de deuren, de vragen nadien, alles verloopt super goed. De spullen werden netjes achter het huis gezet en er werd mee gekeken of alles goed was om de deuren te plaatsen. Ze verdienen een dikke 10 en ik raad hun ook zeker aan!

• Osman Bozkurt
    Review voor Care4Gardens

keuring overkapping geplaatst echte vakmanschap👍

• Mark
    Review voor Care4Gardens

Zeer professionele en klantgerichte mannen. Hebben verstand van zaken en denken mee. Zij zetten in een mum van tijd de overkapping op maat neer. Heel erg tevreden en ga er nog eentje laten plaatsen door deze vakmannen.

• Ralf
    Review voor Care4Gardens

Vandaag zijn ze onze glazen schuifwand komen plaatsen. Zeer tevreden over de kwaliteit wat geleverd is! De monteurs zijn super vriendelijk en vakbekwaam! Nogmaals bedankt en zeker een aanrader voor mensen die nog een gied en betrouwbaar bedrijf zoeken!

• Roel
    Review voor Care4Gardens

Alles volgens doorgenomen planning geleverd

• Grad Brouwers
    Review voor Care4Gardens

Wat een harde werkers petje af Ali je hebt een geweldig team.
    Jullie werken netjes en komen jullie afspraak na. Wij zijn heel blij met de overkapping. 👍

• Sjacco van liempt
    Review voor Care4Gardens

Betrouwbaar bedrijf die vakwerk afleveren. Komen op tijd en hun afspraken na. Dit alles tegen zeer schappelijke prijzen!

• Mustafa
    Review voor Care4Gardens

Hele vriendelijke mensen ze komen optijd en werken hard en slim, top kwaliteit

• Bisai
    Review voor Care4Gardens

Aangezien mijn tuintegels niet waterpas lagen kon in eerste instantie de glazen schuifwanden niet geplaatst worden.
    Medewerker Ali bedacht voor mij gelukkig een oplossing om de tuintegels deels weg te slijpen en hiervoor stenen blokken waterpas te plaatsen. Na dit gerealiseerd te hebben hadden de jongens de glazen schuifwanden vrij snel perfect voor ons gemonteerd. Uitmuntende dienstverlening en perfecte service. Zet het voort jongens.

• Edwin Santbergen
    Geverifieerde klant van Care4Gardens

Normaal gesproken schijf ik niet een review maar bij deze wel. Als je glazen wanden bestelt is het toch een risico er zijn zoveel aanbieders en verschillende prijzen te vinden. Maar zoek niet verder en bestel hier. Contact was super via de app snel en netjes. Beter dan bij heel veel bedrijven waarbij je nog niet eens een reactie krijg. Levering is snel en goed zelfs op zaterdag. Let er wel op dat er iemand aanwezig is om de glaswanden mee te helpen om te tillen. Ik kan het echt aanraden om hier te bestellen. Daarom heb ik deze review geschreven omdat ik vindt dat care4gardens goed werk en afspraken nakomt wat je tegenwoordig maar weing ziet