Care4Gardens

Care4Gardens

Care4Gardens is een jonge onderneming gestart door jonge ambitieuze ondernemers die gespecialiseerd zijn in overkappingen en verdere benodigdheden voor in uw tuin. Wij delen graag onze passie met onze klanten, dat is dan ook terug te vinden in onze kwaliteit en service. Ons team staat 24/7 paraat voor de klant. De klant is bij ons echt koning!

Wij hanteren de laagste prijs garantie met 100% de beste kwaliteit op al onze terrasoverkappingen. Hierdoor zijn we de beste keuzen voor een overkapping in uw tuin. Heeft u een wens en staat die nog niet op de site? neem dan contact met ons op zodat wij u kunnen helpen. Advies of een offerte is geheel vrijblijvend, u kunt in de offerte uw vragen en wensen over een overkapping of glazen schuifwand vermelden. Voor vragen over onze diensten kunt u mailen, bellen of een bericht via whatsapp sturen.

Naast een overkapping bieden wij ook Pergola's en Douglas overkappingen aan.
Deze zijn geheel op maat waardoor we die enkel op offerte behandelen.

Wij kunnen vrijblijvend bij u langs komen voor advies.
Voor een Afspraak kunt u mailen naar: info@care4gardens.nl of care4gardens@hotmail.com.
of bellen, Whatsappen naar: +31 6 36502168 en +31 6 34486381

Wij denken graag met de klant mee en zoeken uiteraard ook altijd naar een passende oplossing. Een mooie tuin begint bij de juiste zorg voor uw tuin!
Terrasoverkappingen, Glazen schuifwanden, Tuinmeubilair
  • Braint
    Review voor Care4Gardens

Geweldige service, de mannen van Care Garden zijn professioneel en vakkundig.
    Denken mee met de klant en zijn flexibel in hun planning.
    Good Job Boys💪🏽

• Chloé Bakker
    Review voor Care4Gardens

Heel blij met onze nieuwe overkapping! Alles was naar wens en de mannen waren heel vriendelijke en snel. Bedankt!

• Hoe beoordeel je Care4Gardens?

• Marian en Peter
    Review voor Care4Gardens

Top bedrijf! We kwamen terug van boodschappen doen en de veranda was af. Vakkundig, enorm behulpzaam en wat een service!
    We raden Care4gardens zeker aan. Echte toppers!

• Martijn
    Review voor Care4Gardens

Super goede service helemaal top

• Robert Berghammer
    Geverifieerde klant van Care4Gardens

Zeer goed contact. Erg prettig en duidelijk. Bellen terug als ze zeggen dat ze terug bellen en erg meedenkend. Misschien niet de goedkoopste maar erg goed. 100% aanrader.

• M. Tsamou

Very good service!

• Winy
    Review voor Care4Gardens

Nette en correcte werkzaamheden uitgevoerd. Prijs - kwaliteit heel goed .

• Rudy
    Review voor Care4Gardens

Goede producten voor een goede prijs. Het is een persoonlijk bedrijf en komen alle afspraken op tijd na, en dan hebben ze ook nog een korte levertijd. Zeker een aanrader.

• Karin
    Review voor Care4Gardens

Mooie glazen wanden geplaatst in ons tuinhuis. Vakkundig werk geleverd. Geheel conform afspraak.

• M.Geijen
    Review voor Care4Gardens

In tegenstelling tot anderen direct antwoord op vragen en offerte was zeer voordelig. Na het opmeten kon al meteen de week erna geplaatst worden. Zeer nette en vakkundige mannen. Denken mee. En plaatsing verliep voorspoedig. Zijn er erg blij mee. Ik kan hun iedereen aanraden.