Carrièrepoort

Mensgericht & Succesvol in jouw carrière.
Een energiek bedrijf, met een concrete aanpak.
+Altijd een coach in de buurt, +Je kiest alléén wat jij nodig hebt, +Succesvolle begeleiding 40- en 50plus
9,1
Filter 13 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 11 met beschrijving

• Melissa
    Geverifieerde klant van Carrièrepoort

Uitstekende loopbaan begeleiding gehad van Johan Eekma. Hij maakte scherpe analyses, stelde goede vragen en we kwamen tot een concreet carriere advies.

Beste Melissa,

Fijn om te horen dat het goed bevallen is!

• CB
    Geverifieerde klant van Carrièrepoort

De opzet zag er goed en professioneel uit. Ook het gegeven dat je een deel van het traject kan doorlopen is prima. Ik vind de locatie in Nijmegen saai en straalt geen warme sfeer uit. Een zakelijk kantoor zonder aankleding. De locatie in Arnhem (Velp) is prima. Sfeervol. Gezien de stemming waarin je mogelijk zit, is dit positiever.

Beste CB,

Hartelijk dank voor je review. Wij zijn altijd op zoek naar de beste locaties, dus dit nemen we zeker mee.

Carrièrepoort

• Hoe beoordeel je Carrièrepoort?

• Jean
    Geverifieerde klant van Carrièrepoort

Ik heb Guy leren kennen als een zeer betrokken en bekwame coach die uitgebreid de tijd nam om mijn situatie duidelijk te krijgen. Door verschillende tests en persoonlijke gesprekken heb ik nu een helder persoonsprofiel.

• Inge Benschop
    Geverifieerde klant van Carrièrepoort

Het eerste contact, de telefonische intake, met Carrierepoort heb ik prettig en professioneel ervaren (naam van de dame weet ik niet meer). Vervolgens kreeg ik Annemiek vd Velden als coach, ik twijfelde even omdat ik niet zeker wist of ze voldoende ' down to earth' was. Ik koos voor haar omdat ik haar rust en uitstraling en professionele houding prettig vond. Ik heb er geen moment spijt van gehad. Annemiek is toegankelijk, oordeelt niet, weet precies waarover ze het heeft, onthoudt alles :) is vriendelijk en kalm. Ook zegt ze me wat ze ziet en hoort, houdt daarmee een goede spiegel voor. Het traject met haar was uiteindelijk helaas kort, omdat ik al snel een baan vond, mede dankzij haar (ze gaf erg goede adviezen m.b.t. mijn sollicitatiebrief). Helaas kort maar natuurlijk prima, want het resultaat was fijn! Die 10 is dan ook echt gemeend. Het enige verbeterpunt dat ik kan bedenken is het feit dat ik nog steeds veel mails krijg met vacature-alerts, terwijl ik al vier weken een baan heb. Verder kan ik niets bedenken zo snel.

Beste Inge,

Dank voor jouw uitgebreide review. Fijn dat Annemiek goed heeft kunnen helpen. Het resultaat mag er zijn!

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Carrièrepoort

Ik werd blij van de ervaring met de voor mij unieke situatie. En Carla was er voor mij!
    Wat beter kan is de toewijzing van de coach, ik heb goed gekozen, maar vond dat spannend.

Beste,

Dank voor de review. Ik kan mij voorstellen dat het best spannend kan zijn.
    Gelukkig is het traject goed bevallen!

• Diana
    Review voor Carrièrepoort

Vanaf het eerste gesprek had ik het volste vertrouwen in de vakkundigheid van Judith Driece als mijn coach in het outplacementtraject. Judith heeft een open houding, luistert goed en kan zich goed inleven in een ander. Om na vele jaren opnieuw te solliciteren is wel een dingetje maar met de uitstekende begeleiding van Judith is het mij gelukt om een nieuwe baan te krijgen na een eerste sollicitatiegesprek!

Beste Diana,

Fijn om te horen. Veel succes met je nieuwe baan!

• J. Koks
    Geverifieerde klant van Carrièrepoort

Ik werd blij van de inzet en betrokkenheid van de begeleider, de gehele kwaliteit van het aangeboden traject. De veelheid en variatie in relevante opdrachten. Van het feit dat het traject op maat kon worden gemaakt. Van het feit dat ik in 2 termijnen kon betalen. Dat er de mogelijkheid was om de afspraken meer te spreiden dan oorspronkelijk was afgesproken, omdat dat passend was voor mijn situatie.

Beste J. Koks,

Dank voor jouw review!

• Andrea Bergsma
    Geverifieerde klant van Carrièrepoort

prettig intakegesprek met een luisterende coach mèt aandacht.
    Stimulerende begeleiding om te komen tot bewustwording 'wat wil ik'
    na elke sessie een snelle samenvatting van het gesprek per e-mail; prettige opbouw van het traject nuttige adviezen en tips en kritisch oor

Beste Andrea,

Fijn dat het zo goed bevallen is, alle succes in je loopbaan!

• Gert van Oijhuizen
    Geverifieerde klant van Carrièrepoort

Blij van: De manier van begeleiden en de locaties.
    Kan beter: Openzetten vacaturebank kan langer

Beste Gert,

Dank voor je review, wij nemen dit mee in ons overleg!

• Maria José González Sierra
    Geverifieerde klant van Carrièrepoort

blij van=De begeleiding in het weer solliciteren, na lange tijd was dat nodig. De flexibiliteit en inlevingsvermogen van de coach.
    kan beter=Jobport voegde niet veel toe aan andere sites.

Beste Maria,

Dank voor je review. JobPort heeft wel een aantal voordelen t.o.v. andere systemen. Het garandeert dat alle vacatures vindbaar zijn, je kan veel gerichter zoeken + op de hoogte gehouden worden voor nieuwe passende vacatures. We blijven in ieder geval altijd kritisch kijken naar onze gebruikte systemen.