Carrièrepoort

Mensgericht & Succesvol in jouw carrière.
Een energiek bedrijf, met een concrete aanpak.
+Altijd een coach in de buurt, +Je kiest alléén wat jij nodig hebt, +Succesvolle begeleiding 40- en 50plus
9,1
Filter 23 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 20 met beschrijving

• R Toebak

Professioneel en gepersonaliseerd advies

• R Bosch
    Geverifieerde klant van Carrièrepoort

In het begin had ik wat twijfel qua professionaliteit van de coach. Maar uiteindelijk bleek dit ongegrond. Door zijn zakelijke netwerk uiteindelijk binnen 14 weken weer aan de slag. Had van mij nog sneller gemogen, maar voor mij was dit misschien het snelst mogelijk.

• Hoe beoordeel je Carrièrepoort?

• Eva
    Review voor Carrièrepoort

Snel, betrouwbaar, professioneel. Ik heb met mijn coach Carla positieve en motiverende gesprekken gehad. Ze heeft mijn geholpen mijn persoonlijke eigenschappen in de kaart brengen, tips gegeven om mijn CV updaten en samen hebben we sollicitatie gesprekken geoefend. Ook als ik het even niet zat zitten, heeft ze mij een boost gegeven om door te gaan en niet opgeven. Ook dankzij haar heb ik mijn vertrouwen terug gekregen en een nieuwe baan gevonden! Ik zou haar aan iedereen aanbevelen.

• R Woudt
    Geverifieerde klant van Carrièrepoort

Het traject dat ik ben gelopen met mijn coach was duidelijk en overzichtelijk.
    De opdrachten die aangereikt werden waren voor mij verhelderend in deze fase van oriëntering op de arbeidsmarkt.
    Ik ben op een vriendelijke manier gecoacht . Mijn coach was super helder en ik kan haar erg aanbevelen. Ook de setting (rustige plek en in de natuur) waarin de gesprekken plaatsvonden was zeer aangenaam.
    Ik heb mijn altijd op mijn gemak gevoeld bij haar waardoor er vertrouwen is ontstaan. Deze basis heeft er voor gezorgd dat we in onze gesprekken to the point konden zijn.
    Dus al met al veel lof voor Annemiek.

• Matthijs Beurskens
    Geverifieerde klant van Carrièrepoort

De individuele begeleiding en betrokkenheid vond ik erg prettig.
    Alleen de marktoriëntatie vond ik weinig concreet worden. had ook het idee dat de medewerker niet erg voorbereid was.

• Miranda Stellink
    Geverifieerde klant van Carrièrepoort

Positief: Vriendelijkheid en toegankelijk . Enorme inzet.
    Kan beter: Traject was niet altijd even helder.

Beste Miranda,

Dank voor je review. De feedback gaan wij met het team doorspreken!

• Maartje Wienke
    Geverifieerde klant van Carrièrepoort

Traject werd vlot en netjes opgepakt.

Antwoord van Carrièrepoort

Dank voor je review. Goed te horen!

• AnneMarie den Besten
    Geverifieerde klant van Carrièrepoort

Ik werd blij van de enthousiaste en gedreven begeleiding door Angelique. Haar persoonlijke en warme begeleiding, pep-talks, haar kennis en vertrouwen hebben mij begeleidt naar een nieuwe baan. Niet alleen dat, ze heeft me op sommige onzekere momenten gedurende het traject ook nét die boost gegeven die ik nodig had. Zij voelt dat feilloos aan en geeft je dan het vertrouwen wat even weg is, in een gesprek of app. Ze is prima bereikbaar en reageert snel op mails/apps. Een fijne coach om mee te sparren, te spiegelen, te lachen en te huilen. Ik vind Angelique echt een professional en zal haar zeker aanbevelen.

Beste AnneMArie,

Dank voor jouw uitgebreide review. Fijn dat het goed bevallen is!

• Marielle de Ruwe
    Geverifieerde klant van Carrièrepoort

Het traject is zeer fijn verlopen. Onder andere het nadenken over hoe je als kind was, en hoe je nu daarop kan voort borduren.
    Geeft je een inzicht over jezelf.

Antwoord van Carrièrepoort

Dank voor de positieve review!

• Melissa
    Geverifieerde klant van Carrièrepoort

Uitstekende loopbaan begeleiding gehad van Johan Eekma. Hij maakte scherpe analyses, stelde goede vragen en we kwamen tot een concreet carriere advies.

Beste Melissa,

Fijn om te horen dat het goed bevallen is!