Carrièrepoort

Carrièrepoort

Loopbaancoaching, outplacement, reïntegratie, leiderschapsontwikkeling en training
loopbaanbegeleiding
9,3
Filter 60 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 36 met beschrijving

• Johannes
    Review voor Carrièrepoort

Fijn traject met een erg begripvolle en verdiepende loopbaancoach, daardoor zag ik weer welke stappen ik moest nemen.

• Paul
    Review voor Carrièrepoort

Aandacht voor de individuele mens en fijne samenwerking

• Hoe beoordeel je Carrièrepoort?

• Miranda

Goed geholpen

• linette
    Review voor Carrièrepoort

Goede coach, veel aan gehad en prettige en snelle communicatie.

• Jørgen

veel kennis

• Radha G.
    Review voor Carrièrepoort

Deskundige coaching op maat. Johan heeft mij gecoacht en wist precies welke tools ik nodig had nadat ik aangaf welke onderwerpen ik wilde behandelen tijdens mijn outplacement traject.

• Rinske

Super goeie coach!!

• Maud

Professioneel!

• Eugenie
    Review voor Carrièrepoort

Het was echt informatief en leerzaam. Had veel meer eruit gehaald dan ik had verwacht

• Tineke
    Review voor Carrièrepoort

Prettige gesprekken, leerzaam, goed voor je zelfvertrouwen en je toekomst.

• Jeroen

Goed.

• Inge Beekhoven
    Review voor Carrièrepoort

Leerzaam traject. Goede begeleiding!

• Arjan
    Review voor Carrièrepoort

Ik ben erg goed geholpen door mijn coach!

• Sophia Loeve
    Review voor Carrièrepoort

Heel fijn geholpen en veel meer beeld waar mijn kwaliteiten liggen en wat ik echt wil.

• Ruud Schut

• Gerald Koebrugge
    Review voor Carrièrepoort

Vlotte aanpak. Plan gemaakt door coach en niet door iemand op een hoofdkantoor. Coach heeft dus met client gesproken

• R Toebak

Professioneel en gepersonaliseerd advies

• R Bosch
    Review voor Carrièrepoort

In het begin had ik wat twijfel qua professionaliteit van de coach. Maar uiteindelijk bleek dit ongegrond. Door zijn zakelijke netwerk uiteindelijk binnen 14 weken weer aan de slag. Had van mij nog sneller gemogen, maar voor mij was dit misschien het snelst mogelijk.

• Eva
    Review voor Carrièrepoort

Snel, betrouwbaar, professioneel. Ik heb met mijn coach Carla positieve en motiverende gesprekken gehad. Ze heeft mijn geholpen mijn persoonlijke eigenschappen in de kaart brengen, tips gegeven om mijn CV updaten en samen hebben we sollicitatie gesprekken geoefend. Ook als ik het even niet zat zitten, heeft ze mij een boost gegeven om door te gaan en niet opgeven. Ook dankzij haar heb ik mijn vertrouwen terug gekregen en een nieuwe baan gevonden! Ik zou haar aan iedereen aanbevelen.

• R Woudt
    Review voor Carrièrepoort

Het traject dat ik ben gelopen met mijn coach was duidelijk en overzichtelijk.
    De opdrachten die aangereikt werden waren voor mij verhelderend in deze fase van oriëntering op de arbeidsmarkt.
    Ik ben op een vriendelijke manier gecoacht . Mijn coach was super helder en ik kan haar erg aanbevelen. Ook de setting (rustige plek en in de natuur) waarin de gesprekken plaatsvonden was zeer aangenaam.
    Ik heb mijn altijd op mijn gemak gevoeld bij haar waardoor er vertrouwen is ontstaan. Deze basis heeft er voor gezorgd dat we in onze gesprekken to the point konden zijn.
    Dus al met al veel lof voor Annemiek.