Catharina at Home

Catharina at Home

Twee jaar geleden werd eigenaresse Jetty Sterk gevraagd voor een fotoshoot in de Wonen Landelijke Stijl. Op dat moment had ik niet kunnen bedenken dat ik nu mijn eigen webshop heb met stoere en landelijke woonassecoires. Toen de Wonen Ladelijke Stijl editie op de deurmat bij abonnees viel en in de winkels verkrijgbaar was werd ik overspoeld met berichten. Werkelijk waar kreeg ik berichten van mensen uit heel Nederland: 'verkoopt u dit', 'verkoopt u dat' en 'heeft u ook een webshop'? Ik wist niet wat me overkwam!

Dus zo is het idee geboren om mijn eigen webshop voor Catharina at Home te gaan beginnen. En het idee is werkelijkheid geworden, want na een paar maanden druk bezig geweest te zijn is de webshop online. Eerlijk gezegd was het veel meer werk als ik had bedacht =) Samen met behulp van mijn lieve team ben ik enorm blij met het eindresultaat!

Wil jij wooninspiratie komen opdoen of de woonassecoires komen bewonderen in het echt, dan kan dat uiteraard ook. Wij zijn elke zaterdag geopend van 11:00 - 16:00 uur. Komt dat in jouw agenda niet uit? Geen probleem, dan gaan we speciaal voor jou op afspraak open.

Bedankt voor je bezoek aan onze webshop, veel kijk en shop plezier toegewenst!

Liefs,
Team Catharina at Home