Catharina at Home

Catharina at Home

Twee jaar geleden werd eigenaresse Jetty Sterk gevraagd voor een fotoshoot in de Wonen Landelijke Stijl. Op dat moment had ik niet kunnen bedenken dat ik nu mijn eigen webshop heb met stoere en landelijke woonassecoires. Toen de Wonen Ladelijke Stijl editie op de deurmat bij abonnees viel en in de winkels verkrijgbaar was werd ik overspoeld met berichten. Werkelijk waar kreeg ik berichten van mensen uit heel Nederland: 'verkoopt u dit', 'verkoopt u dat' en 'heeft u ook een webshop'? Ik wist niet wat me overkwam!

Dus zo is het idee geboren om mijn eigen webshop voor Catharina at Home te gaan beginnen. En het idee is werkelijkheid geworden, want na een paar maanden druk bezig geweest te zijn is de webshop online. Eerlijk gezegd was het veel meer werk als ik had bedacht =) Samen met behulp van mijn lieve team ben ik enorm blij met het eindresultaat!

Wil jij wooninspiratie komen opdoen of de woonassecoires komen bewonderen in het echt, dan kan dat uiteraard ook. Wij zijn elke zaterdag geopend van 11:00 - 16:00 uur. Komt dat in jouw agenda niet uit? Geen probleem, dan gaan we speciaal voor jou op afspraak open.

Bedankt voor je bezoek aan onze webshop, veel kijk en shop plezier toegewenst!

Liefs,
Team Catharina at Home
  • Regina
    Geverifieerde klant van Catharina at Home

Goede service en een nog een extra attentie

• Gerda
    Geverifieerde klant van Catharina at Home

Ondanks de drukte voor de feestdagen snel in huis. Keurig verzorgde levering van kerstengel met nog wat extra dingetjes zoals kaarsen voor de engel gratis erbij.

• Hoe beoordeel je Catharina at Home?

• Marjon
    Geverifieerde klant van Catharina at Home

Snelle levering, de volgende dag in huis.

• Petra Peters van Ton
    Geverifieerde klant van Catharina at Home

Geweldige service, en ontzettend leuk in gepakt ,met veel aandacht,dank je wel!!

• Saskia
    Review voor Catharina at Home

Geweldige ervaring weer, de prachtige engel werd zelfs persoonlijk thuisgebracht, ook zat er een mooie kaart en lief cadeautje bij.
    Dank je wel Team Catharina Ik kom snel weer langs de prachtige winkel. 🥰

• Ivette Clausman

Geweldige service

• Alice
    Geverifieerde klant van Catharina at Home

Een super leuk krukje besteld. Maar ik kleur was niet goed..was geen probleem om het te ruilen.. echt een aanrader om eens op haar site te kijken!

• Leo Van Dongen
    Geverifieerde klant van Catharina at Home

Leuk cadeau gekocht, met zorg ingepakt inclusief een leuk kaartje en vlot geleverd.

• Renata Michel
    Geverifieerde klant van Catharina at Home

Super snelle levering en een lief kaartje en attentie bij mijn bestelling erbij gekregen....super leuk

• Trijnie Veenstra
    Geverifieerde klant van Catharina at Home

Geweldige service, product van zeer goede kwaliteit en een leuk presentje erbij. Ik was helemaal blij verrast en ontzettend blij met het bestelde product.

• Marretje Hoekstra
    Geverifieerde klant van Catharina at Home

Snelle service en top ingepakt

• Erna Broer
    Geverifieerde klant van Catharina at Home

Prettig contact en een leuke verrassing!

• Yvon
    Review voor Catharina at Home

Fijn contact en snel antwoord terug op mijn vragen ook het pakje snel mogen ontvangen, en er zat nog een lekker ruikend kadootje bij ook!! Zeer tevreden. 👍

• Linda Stopa
    Geverifieerde klant van Catharina at Home

Het pakketje kwam snel aan, goede service en was gezellig ingepakt. Gewoon een feestje!