Staringwende 15
KvK 61910392

Mirjam beoordeelde op 2019-08-08

Heel snel geleverd, top!

Saskia Gremmer - van den broek beoordeelde op 2019-08-06

de producten zijn precies zoals ik ze had besteld. zijn ook netjes afgeleverd. helemaal goed.
het enige minpuntje wat ik tegen ben gekomen is dat wat ik besteld heb helaas niet in alle maten leverbaar was.
verder geen klachten. ook de prijs verhoudingen met andere websites is beter. Ga zo door,

Corine Verspui - De Sterke beoordeelde op 2019-07-31

Martien kappel beoordeelde op 2019-07-27

Tevreden netjes op tijd geleverd

Agata Jodłowska beoordeelde op 2019-07-25

Snel duidelijke website

Renate Leijen beoordeelde op 2019-07-25

Vlotte levering

Lotte Van Beek beoordeelde op 2019-07-22

Han beoordeelde op 2019-07-22

Snelle service! Goede prijs kwaliteit verhouding.

Tetsie Reinsma beoordeelde op 2019-07-17

Snelle bezorging en netjes ingepakt!

Nathalie Ansion beoordeelde op 2019-07-17

Maris beoordeelde op 2019-07-16

Snel bezorgd, artikelen waar ik al een tijdje naar op zoek was. Katten zijn erg tevreden!

richard sukkel beoordeelde op 2019-07-15

H.M. van der Donk beoordeelde op 2019-07-10

Bo beoordeelde op 2019-07-09

Geen goedkoop product, maar dan heb je ook wat (heel Catsclusive :-)). Duidelijk aankoopproces.

Laura Jansen beoordeelde op 2019-07-08

Ellen Sylvia beoordeelde op 2019-07-08

Zeer tevreden. Heel goede, snelle en heldere communicatie. Super!!

Stef Kümmel beoordeelde op 2019-07-05

Snel, goed & gunstig!

Ester Negerman beoordeelde op 2019-07-01

Anita Kuijpers beoordeelde op 2019-06-28

Snelle levering, goed product (stevig en degelijk krabpaaltje) en mailverkeer over spoedige levering ging uiterst vriendelijk. Dus top!

Angela Oppermann beoordeelde op 2019-06-07

Binnen enkele dagen had ik het mandje in huis. Het is van prima kwaliteit en erg mooi! Bedankt.