Cees Mooi Stoer Wonen

Cees Mooi Stoer Wonen

Cees Mooi Stoer Wonen is een sfeervolle woonwinkel van meer dan 600 M2 in het centrum van Barneveld. In onze winkel zijn verschillende sfeerkamers te vinden waar een industriële, stoere look gecombineerd is met met een landelijke stijl. Laat u door de verschillende stijlen verrassen!

Ons motto is ‘net even anders dan anders’. Wij bieden dan ook veel diversiteit en een regelmatig wisselende collectie. Zo vindt u bij ons een groot aanbod verlichting, linnen, accessoirres en meubels.

In onze webshop bieden we een gedeelte van onze winkelcollectie aan om de klant ideeen te geven en makkelijk te kunnen bestellen. Ook worden er artikelen in de webshop aangeboden die niet in de winkel aanwezig zijn, dit wordt per artikel aangegeven.

De zekerheden van https://www.mooistoerwonen.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019