Cees Mooi Stoer Wonen

Cees Mooi Stoer Wonen

Cees Mooi Stoer Wonen is een sfeervolle woonwinkel van meer dan 600 M2 in het centrum van Barneveld. In onze winkel zijn verschillende sfeerkamers te vinden waar een industriële, stoere look gecombineerd is met met een landelijke stijl. Laat u door de verschillende stijlen verrassen!

Ons motto is ‘net even anders dan anders’. Wij bieden dan ook veel diversiteit en een regelmatig wisselende collectie. Zo vindt u bij ons een groot aanbod verlichting, linnen, accessoirres en meubels.

In onze webshop bieden we een gedeelte van onze winkelcollectie aan om de klant ideeen te geven en makkelijk te kunnen bestellen. Ook worden er artikelen in de webshop aangeboden die niet in de winkel aanwezig zijn, dit wordt per artikel aangegeven.
9,1
Filter 22 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 14 met beschrijving

• Janneke Bongaerts
    Geverifieerde klant van Cees Mooi Stoer Wonen

Mooie spullen, snelle verzending, goed verpakt en leuke attentie. Top bedrijf

• Steffe Bak
    Geverifieerde klant van Cees Mooi Stoer Wonen

Snelle levering en produkt vakkundig verpakt

• Hoe beoordeel je Cees Mooi Stoer Wonen?

• Sophie Pieters
    Geverifieerde klant van Cees Mooi Stoer Wonen

Snelle reactie via social media. Duidelijke informatie. Snelle verzending. Goed ingepakt (aardewerk).

• Anouk
    Geverifieerde klant van Cees Mooi Stoer Wonen

Mooie spullen en snelle levering

• Neeltje Phaff
    Geverifieerde klant van Cees Mooi Stoer Wonen

Cees heeft leuke artikelen, online besteld, metten reactie en per omgaande ontvangen in een keurige verpakking. Ik zeg: helemaal TOP.

• Minte
    Geverifieerde klant van Cees Mooi Stoer Wonen

Snelle, goede en vriendelijke service. Er zat enige levertijd op mijn bestelling, maar ik werd goed op de hoogte gehouden van de verwachte levertijd en de stappen in het proces.

• Arnold Mulder

Snelle service perfect

• Femke van Hamersveld
    Geverifieerde klant van Cees Mooi Stoer Wonen

Mooie producten en zeer klantvriendelijk!!

• Maaike Brama

Leuke producten goede prijs

• Peter van Tiel
    Geverifieerde klant van Cees Mooi Stoer Wonen

Origineel assortiment, snelle levering, degelijk materiaal en enthousiaste benadering klant.