Cees Mooi Stoer Wonen

Cees Mooi Stoer Wonen

Cees Mooi Stoer Wonen is een sfeervolle woonwinkel van meer dan 600 M2 in het centrum van Barneveld. In onze winkel zijn verschillende sfeerkamers te vinden waar een industriële, stoere look gecombineerd is met met een landelijke stijl. Laat u door de verschillende stijlen verrassen!

Ons motto is ‘net even anders dan anders’. Wij bieden dan ook veel diversiteit en een regelmatig wisselende collectie. Zo vindt u bij ons een groot aanbod verlichting, linnen, accessoirres en meubels.

In onze webshop bieden we een gedeelte van onze winkelcollectie aan om de klant ideeen te geven en makkelijk te kunnen bestellen. Ook worden er artikelen in de webshop aangeboden die niet in de winkel aanwezig zijn, dit wordt per artikel aangegeven.
Filter 10 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 8 met beschrijving

• Arnold Mulder

Snelle service perfect

• Femke van Hamersveld
    Geverifieerde klant van Cees Mooi Stoer Wonen

Mooie producten en zeer klantvriendelijk!!

• Hoe beoordeel je Cees Mooi Stoer Wonen?

• Maaike Brama

Leuke producten goede prijs

• Peter van Tiel
    Geverifieerde klant van Cees Mooi Stoer Wonen

Origineel assortiment, snelle levering, degelijk materiaal en enthousiaste benadering klant.

• Brigitte Bennink
    Geverifieerde klant van Cees Mooi Stoer Wonen

Snel geleverd...goed verpakt en ik ben blij met de vaas!

• Niels van der Veen
    Geverifieerde klant van Cees Mooi Stoer Wonen

Bij Cees Mooi Stoer Wonen verlenen ze goede service en zijn ze klantvriendelijk!

• Astrid Buitendijk-Vos
    Geverifieerde klant van Cees Mooi Stoer Wonen

Prachtig... heel snel bezorgd erg tevreden.

• Kees Ootes
    Geverifieerde klant van Cees Mooi Stoer Wonen

Bestelling is uitgevoerd zoals is toegezegd. Ik vind wel de bezorgkosten aan de hoge kant, zeker t.o.v. de kostprijs en het gewicht van het product