Celebs Hair & Beauty

Celebs Hair & Beauty

Celebs Hair & Beauty staat voor 100% kwaliteit hair- & beautytreatments en producten. Onze behandelingen bestaan uit hair- & beautystyling, waaronder:

TANDEN BLEKEN*
PETER LAMAS QUICK FACIALS*
PETER LAMAS HAIRSOLUTIONS TREATMENTS*
WHOLESALE PETER LAMAS PRODUCTS*
SKINCARE BEAUTY WORKSHOPS*
WEAVEN
STEAMPOD & SILKPRESS
100% RAW HAIR / CUSTOM WIGS CLOSURES & FRONTALS

Tevens verkopen wij met onze brand Celebs Virgin Hair; 100% RAW hair zoals Cambodian & Vietnamese hairweaves en pruiken gemaakt van 100% echt haar afkomstig van één donor.
Hair & Beautysalon, Officieel distributeur Peter Lamas Collectie, Rotterdam-Centrum

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018