Wacht al 2 weken op mijn bestelling. Nog niet opgestuurd
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Griet Buwalda
- Margo Berger
Ik heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen…
Hoe zou je Charm Wonen beoordelen?
- Fatine Madani
Mijn bestelling was helaas kapot aangekomen, maar omdat ik het te mooi vond besloot ik te lijmen en te houden
- Ingrid Blijham
Heb mijn bestelling niet ontvangen. Zeer slechte communicatie. Is later goed opgelost. En kreeg ook nog extra cadeautjes bij de bestelling. Bedankt!
- Manon Westmijze
Wat een goede service heeft deze winkel reageerde heel snel alles snel opgelost . Zou zo weer bij ze kopen . HEEL ERG BEDANKT . Tot de volgende keer weer .
- Marijn
Bestelde producten zijn snel en goed geleverd