Cheap Game Sale

Cheap Game Sale

Verkoop van playstation 4, xbox one en computer spellen voor de laagst mogelijke prijzen. Ook bieden we activeringscodes aan voor bijvoorbeeld Steam of Microsoft Store.
De goedkoopste webshop voor ps4 games!

Lidmaatschap per 09-05-2018 stopgezet

8,8
Filter 115 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 76 met beschrijving

• Peter Sleegers
    Geverifieerde klant van Cheap Game Sale

snelle reactie op vragen. Beetje onduidelijke communicatie over wanneer console geleverd zou worden maar uiteindelijk keurig en sneller dan verwacht geleverd.

• Judhrika
    Review voor Cheap Game Sale

19 april een play 4 besteld en noch steeds niks ontvangen 4 mei en elke keer als ik app ja niks aan de hand volgende week ik heb 2 maal een beoordeling mail gekregen. Maar niks ontvangen 5 tot 10 werkdagen zijn toch echt voorbij en ben er gewoon klaar mee

• jan van der kuilen
    Geverifieerde klant van Cheap Game Sale

Top 10 game besteld en netjes binnen 2 dagen goed verpakt bezorgd. Voortaan bestel ik me spelletjes bij deze shop. 👍👍👍

• Marco Leijenaar
    Geverifieerde klant van Cheap Game Sale

Mooie scherpe prijzen en de games keurig thuisbezorgd gekregen. Zeer tevreden.

• Othmar v.d Brink
    Review voor Cheap Game Sale

Geweldig!!! Ik had mijn spel (Far Cry 5) om 14:00 besteld en had het spel de volgende ochtend om 8:00 al op de mat liggen. En ook nog met afterpay kunnen betalen, Top!!

• Peter de Jong
    Geverifieerde klant van Cheap Game Sale

Overzichtelijke side nog niet alle spellen op voorraad maar dat is voor de toekomst. Snel geleverd en mooi geprijsd kortom een aanrader.

• Roy Blaauwbroek
    Geverifieerde klant van Cheap Game Sale

Ik vind de bezorginsdienst matig want het is altijd te laat bezorgd nu weer met god of war ik heb hem gepreorderd bij jullie wat inhoud dat ik hem op 20 april had moeten ontvabge ik heb hem echter nog steeds niet en dit kan zomaar is tot woe sdag zo blijven wat dat betreft slechte service

• M van Geenen
    Geverifieerde klant van Cheap Game Sale

De geleverde bestelling is uitstekend maar de levertijd is niet wat er opgegeven wordt

• Yones Boulfaja
    Geverifieerde klant van Cheap Game Sale

Vrijdag besteld, zaterdag in huis ! Super bedrijf!! Games zijn geseald en een stuk goedkoper dan in de winkel. Aanrader!!

• Brandon Darko
    Geverifieerde klant van Cheap Game Sale

De beloofde snelle levering is geen garantie, PostNL kan ook vertragen.
    Zelf heb ik een week moeten wachten, wel zijn er een dag later, 2 mails verstuurd om een beoordeling te geven.
    Aangezien ik geen product had ontvangen, heb ik de verzendtijd als slecht beoordeeld. Het op de site geboden klantenservice nummer, wordt niet opgenomen en een bericht via de app in de ochtend wordt in de avond beantwoord.
    Dus klanten service kon ik ook niet anders dan slecht beoordelen.

Op deze beoordeling kreeg ik van de site eigenaar een nogal verondwaardigde mail, met een dwingend verzoek om dit aan te passen naar een voldoende.
    Helaas kan ik niet anders, dan gewoon eerlijk mijn beleving weer te geven.
    Omdat er uiteindelijk toch communicatie mogelijk was ( ondanks de ongepaste toon) heb ik klantenservice een tweede sterretje gegeven.

Het leermoment is denk ik : Men kan geen snelle 24 uurs levering garanderen, als je afhankelijk bent van PostNL.

Antwoord van Cheap Game Sale

Ik verneem dat u inmiddels het product al heeft ontvangen. Zou u de beoordeling kunnen aanpassen naar de werkelijke bestellingservaring en niet een haatreactie..

Alvast bedankt!
    Cheap Game Sale NL

• Arjan Brontsema
    Geverifieerde klant van Cheap Game Sale

Ik ben zeer tevreden, de ps4 was eerst niet leverbaar waardoor ik een andere, limited edition zonder meerprijs en extra spel gekregen heb en dat vind ik goed opgelost !! Ik kom zeker terug.

• Martijn
    Geverifieerde klant van Cheap Game Sale

Als de communicatie pro-actiever/beter wordt, dan gaat cheapgamesale zeker richting uitstekend ! Nu moest ik zelf een aantal keer naar een status vragen en heb ook geen tracking gekregen van de bestelling (console). Prijs, product is top!

• Mathilde Zom
    Geverifieerde klant van Cheap Game Sale

Ivm een verjaardag zou de PS4 donderdag afgeleverd worden. Uiteindelijk werd het na overleg 2.10 s nachts afgeleverd. Complimenten voor deze service!

• Marnix Korpershoek

alles netjes afgehandeld.

• Emiel Jansen

Goede service!

• Patrick
    Review voor Cheap Game Sale

Meerdere games aangeschaft. Een enkele werkte niet maar dat probleem werd binnen een paar dagen verholpen. Levering duurt soms ietsje langer maar dat kwam vanwege de grote vraag.

• R Nijbacker
    Review voor Cheap Game Sale

Fantastische klantenservice en prima levertijden, en dat voor zulke lage prijzen!

• Leon Beers
    Geverifieerde klant van Cheap Game Sale

Als ik een pre order bestel verwacht ik hem ook binnen op de dag van de relaese . Wel een lage prijs voor een nieuwe game. Ik had farcry 5 gekocht.

Goedendag,

Dank u wel voor uw feedback, maar ik snap de algemene 2 sterren beoordeling hier niet. Als alleen de levering een dag later was maakt dat ons toch geen 2-sterren waard hoop ik..?

Ik hoop dat u nog evem de tijd neemt om deze beoordeling aan te passen. Dat zal ons enorm helpen.

Mvg

• Mariska van Braak
    Geverifieerde klant van Cheap Game Sale

Prima service, alleen wel jammer dat de game pas een dag na de release geleverd werd ipv op de dag van release...

• I.E.
    Geverifieerde klant van Cheap Game Sale

Foto 1 liet een engelse versie van het spel zien. Duidelijke foto, dus leek me niet nodig om foto 2 en 3 te bekijken. Eenmaal ontvangen bleek het een spaanse versie te zijn. Had wel wat duidelijker op de site mogen staan.

Goedendag,

U geeft al aan dat u zepf niet door had gekeken bij de productafbeeldingen. Het gaat bij Last of Us inderdaad om een softcase spel. Verder is er helemaal niets mis mee. Het spel is geseald geleverd en werkt gewoon. U heeft het spel voor de helft van de winkelprijs gekocht. En u heeft ook helemaal geen contact met ons opgenomen over een eventuele klacht of iets dergelijks.
    Met uw 2-sterren beoordeling zegt u eigenlijk dat onze levering, onze aankoopervaring, onze kla tenservice en onze prijs/kwaliteit verhouding zo slecht was. Dat klopt niet. Ik heb u ook vriendelijk verzocht uw beoordeling aan te passen maar ook daar is niets van gekomen. Heel jammer.

Hierbij dus een laatste aanvraag voor een aanpassing. Als u in de toekomst goedkoop wilt kunnen blijven kopen bij ons moet u ons niet afstraffen voor iets waar u eigenlijk zelf fout bent geweest. Wij hebben keurig ons werk gedaan.