Chellebel
De webshop voor uw creatieve hobby.

Lidmaatschap per 30-10-2017 stopgezet

9,5

• Anja van Elk
    Review voor Chellebel

De veiligheidsoogjes 23 februari besteld. Deze werden volgens webshop eind februari verwacht. Helaas pas 17 maart pas ontvangen. Heb zelf tussentijds moeten informeren waarom het zo lang duurde.

• Jolanda. Hulzink
    Review voor Chellebel

Vorige week besteld dacht op woensdag en de volgende dag al binnen had mijn email adres verkeerd ingetikt wel mijn telefoon nummer ze apte me gelijk voor het goede mail adres. Super service en zeer snelle levering goede kwaliteit en prima prijzen

• Greta
    Review voor Chellebel

Bestel altijd de veiligheidsoogjes bij Chellebel. Gewoon omdat de prijs, hoeveelheid en kwaliteit "tip-top" is.
    De bestelling plaatsen is overzichtelijk en de levering word netjes verzorgd. Wat me vooral vertrouwen en voldoening geeft is dat je van elke stap een mailtje krijgt.
    Goede samenwerking webwinkel, klant --> daar staan ze garant voor.
    Doe zo verder !

Antwoord van Chellebel

Hartelijk dank voor uw mooie recensie. Wij zijn blij dat u tevreden bent! Heel blij!

• anita
    Review voor Chellebel

Erg tevreden, binnen twee dagen in huis - verzorgde aflevering en goede staat.

Antwoord van Chellebel

Goed te horen dat u tevreden bent.
    Wij zullen u in de toekomst graag nog eens op een positieve manier van dienst zijn.

• C Jonker

Was heel snel binnen ,Top

Antwoord van Chellebel

Graag gedaan! En heel hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.

• Jos
    Review voor Chellebel

super snel geleverd, gisteren besteld, vandaag in huis, Top!

Antwoord van Chellebel

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. We zijn hier erg blij mee en zullen ons best blijven doen uw mening over onze service hoog te houden.

• Haakkadootjes
    Review voor Chellebel

Goede en snelle service en erg klantvriendelijk, zowel via de telefoon en de mail. Ik ben zeer tevreden over Chellebel en zal hier zeer zeker vaker bestellen!

Antwoord van Chellebel

Goed te horen! Bedankt voor de beoordeling.

• Ellen
    Review voor Chellebel

Ik bestel altijd de veiligheidsoogjes bij Chellebel. Er is een grote keuze aan maten en vrijwel alles is op voorraad. Wil je een afwijkende hoeveelheid of een combinatie van verschillende oogjes, dan hoef je maar een berichtje te sturen en het wordt geregeld. Super service en snel in huis!

Antwoord van Chellebel

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. Wij zullen ons uiterste best blijven doen om deze service te behouden.