Chennies Candles

Chennies Candles

Hi! Mijn naam is Cheyenne en samen met mijn lieve vriendje Aksay is Chennies Candles opgericht. Het begon voor mij als een creatieve hobby, maar ook om de mensen om mij heen te verwennen met mooie kaarsjes. Totdat mijn vriend met zijn e-commerce achtergrond besloot dat iedereen de kans moet krijgen om te beschikken over deze kaarsjes. Wat ontstaat er met de versmelting van creatief & e-commerce?.... Inderdaad Chennies candles! Chennies candles bestaat uit een assortiment van handgemaakte 3D (decoratie) kaarsen met ieder zijn eigen unieke twist eraan. Wij wensen jullie veel kijk plezier en hopelijk kunnen jullie net zo veel genieten ervan als wij doen met het opzetten en maken ervan.

Onze kaarsen worden met de hand gemaakt en verfijnd met liefde en aandacht voor detail in hartje Breda. Alle kaarsen ondergaan een kwaliteitscontrole om de tevredenheid van de klant te garanderen. Houd er echter rekening mee dat door de aard van sojawas kleine imperfecties kunnen voorkomen, oftewel elke kaars is uniek!
kaarsen handgemaakt wedding
Filter 64 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 49 met beschrijving

• Jolanda
    Review voor Chennies Candles

Zojuist mijn witte chihuahua kaars ontvangen. Wat een pakket was dat zeg, zo verschrikkelijk goed verpakt! En toen kwam daar mijn kaarshondje tevoorschijn, wat is ie mooi!
    Echt prachtig, ben er dan ook super blij mee!

• Ani
    Geverifieerde klant van Chennies Candles

Super snel geleverd en heel lief meegedacht met de gewenste kleur. Super bedankt

• Hoe beoordeel je Chennies Candles?

• Anoniem

Super mooi en heel goed ingepakt! 10/10

• Annika Van Dijk
    Geverifieerde klant van Chennies Candles

Snelle levering de shih tzu kaarsen waren mooi en passen perfect bij de collectie

• BM
    Geverifieerde klant van Chennies Candles

Snelle en nette levering. Producten zien er goed uit, mooi en netjes verpakt met een persoonlijk berichtje van de verkoper.

• Eveline Van Buren
    Geverifieerde klant van Chennies Candles

Goede service, vriendelijk, snelle verzending en de producten (hondjes) zijn gewoon zo leuk!

• Michel Vonk
    Geverifieerde klant van Chennies Candles

Mooie prijzen en goede service en snel geleverd .

• Natas Vos
    Geverifieerde klant van Chennies Candles

Je krijgt een echt kadootje met een lief berichtje. Mooie producten. Voor mij een feestje om daar te bestellen en de bestelling te mogen ontvangen.

• Brigitte
    Geverifieerde klant van Chennies Candles

Snelle levering, heeeel goed verpakt met aardigheidje, fantastisch.

• B.M. Tomasic-Brehm
    Geverifieerde klant van Chennies Candles

Het product zag er netjes uit, alleen in het echt toch kleiner dan verwacht. Wel snel verzonden.

• Yolaine Hureau
    Geverifieerde klant van Chennies Candles

J'ai reçu les bougies très rapidement, le travail est magnifique ! Merci beaucoup, je recommande ! 😁🇨🇵

• Danielle Ooms
    Geverifieerde klant van Chennies Candles

Super leuke producten! Daarbij hele lieve eigenaresse die ook nog een persoonlijk geschreven kaartje bij mijn bestelling deed. Oja, plus een extra kaarsje. De producten waren heel goed verpakt. Ik ga absoluut nog een bestelling plaatsen bij dit leuke bedrijf.

• Ester Remery
    Geverifieerde klant van Chennies Candles

Cadeau gedaan en deze werd zeer positief ontvangen. Snelle levering mét persoonlijke boodschap. Al met al helemaal blij!

• KJ
    Geverifieerde klant van Chennies Candles

Echt super service, er ging vanalles mis met dhl afhaalpunt en ze hebben mij goed geholpen daarbij is mijn aankoop ( een Franse bull kaars) fantastisch !!!

• Inge De Ceuster
    Geverifieerde klant van Chennies Candles

supermooi kaarsen en zeer zorgvuldig ingepakt en bij de bestelling ook nog een leuke attentie cadeau gekregen.
    SUPER!!!!!!

• Melissa
    Geverifieerde klant van Chennies Candles

3 frenchies met matje besteld & Alles was goed ingepakt, staat hier prachtig in huis. Super tevreden van mijn aankoop. Top!

• Krista Pluijmers

Snelle levering, goed verpakt

• Leo Nijhoff
    Geverifieerde klant van Chennies Candles

Goede en snelle service, het product is zeker zijn geld waard. Echt prachtig.

• Gino Jochijms
    Geverifieerde klant van Chennies Candles

Mooie kaarsen, snelle levering en aardige mensen

• Chantal PETRE
    Geverifieerde klant van Chennies Candles

Snelle levering en mooi kaarsen.