Chrisjes Crea
Uniek handgemaakte sieraden en exclusieve accessoires bij Chrisjes Crea. Geen massaproductie, maar persoonlijke items, zoals oorbellen, sleutel- tashangers, dienbladen, mokken en plateaus met beeldjes.
Elk artikel is een uniek cadeau, en velen kunnen gepersonaliseerd worden met jouw kleur en tekst.
handgemaakte sieraden handgemaakte tashangers - sleutelhangers handgemaakte accessoires en cadeaus
9,6

• Hedi
    Review voor Chrisjes Crea

Super leuke oorbellen!!! Fijne service en leuk verpakt.

Antwoord van Chrisjes Crea

Dank je wel en veel draag plezier :-))

• Corry Raspoort
    Geverifieerde klant van Chrisjes Crea

Mooie accessoires, en ook snel in huis,met 'n leuk presentje erbij gedaan heel attent en verzorgd

Dank je wel :-))

• Hoe beoordeel je Chrisjes Crea?

• Astrid
    Geverifieerde klant van Chrisjes Crea

Snelle levering, heel leuk en goed verpakt met een kleine attentie.

Antwoord van Chrisjes Crea

Dank je wel voor je bestelling en de lieve review. Heel veel plezier met je aankoop.

• Marije Ronteltap
    Review voor Chrisjes Crea

Christa is een fantastische vrouw met ontzettend veel creativiteit en passie voor wat ze doet. Altijd bezig om nieuwe dingen te leren. Ideeën om nieuwe producten aan haar al zeer grote assortiment toe te voegen. Ik heb al een aantal bestellingen bij haar gedaan en ben superblij met alles wat ik bij haar heb gekocht, oorbellen, een ketting en prachtige mokken. Alles met veel zorg gemaakt en ingepakt. En altijd met een cadeautje erbij. Daar word ik blij van! Jullie toch ook?

Antwoord van Chrisjes Crea

Ah super lief. En dank je wel voor je bestellingen. 😘

• Lindsay
    Review voor Chrisjes Crea

Super lieve vrouw die prachtige creaties maakt! Ik ben al in het bezit van een paar kleine dienbladen. Hardstikke blij mee!

Ga zo door! En je site ziet er top uit!
    Liefs Lindsay - Glinster&Zo

Antwoord van Chrisjes Crea

Dank je wel voor je super mooie review. En uiteraard ook bedankt voor je leuke bestellingen.
    En fijn om te horen dat mijn site goed bevalt. Liefs, Christa- Chrisjes Crea