Chrome Delete

Chrome Delete

Chrome Delete - Ontchromen met de hoogste kwaliteit carwrap folie.
8,7
Filter 102 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 70 met beschrijving

• geoffrey carrez
    Geverifieerde klant van Chrome Delete

Bestelling betaald al 3 weken verder en nog steeds niets ontvangen buiten een mail voor een recensie.. hoort dit niet na de leveringen

• Frederik Dorme

Snelle bezorging!

• Hoe beoordeel je Chrome Delete?

• Wrap'n ride Michael Janssens

Goede service snelle levering

• Robin Everaerts
    Geverifieerde klant van Chrome Delete

Goeie prijzen voor het qualiteit dat je krijgt. Eerste keer besteld binnen 3 dagen thuis. 2de keer duurt wel wat langer. Maar zeker een aanrader

• jeffry jaemers

Veel te lang wachten,

• Arni Janssens
    Geverifieerde klant van Chrome Delete

Op de website staat 1-3 werkdagen levertijd. Ik heb 2 weken moeten wachten.

• Sander
    Review voor Chrome Delete

Op de website staat geleverd binnen 1-3 werkdagen. Bestelbevestiging ontvangen maar 2 weken later nog steeds niks binnen en krijg ook absoluut geen reactie op E-mails om te vragen hoe het met me besteling is hoop als nog me besteling tekrijg of reactie op me mail.

• steven peters
    Geverifieerde klant van Chrome Delete

Na twee weken gewacht te hebben op een verzendbevestiging, meerdere keren telefonisch contact proberen op te nemen. Tevergeefs. Ettelijke mails verder een antwoord met excuses en een verzendbevestiging. Twee weken later nog steeds niets ontvangen.

• Joost N
    Review voor Chrome Delete

Op de website staat geleverd binnen 1-3 werkdagen. Bestelbevestiging ontvangen maar 2 weken later nog steeds niks binnen.

• Danny Nieuwenhuis
    Geverifieerde klant van Chrome Delete

Het duurde even voordat het binnen was maar verder alles oke

• Rene Ouwehand

Snelle levering!

• Mert Onat
    Geverifieerde klant van Chrome Delete

Goed matriaal makkelijk aantebrengen , snelle sevice ook bij vragen en snel geleverd!

• Nico Van Herck
    Geverifieerde klant van Chrome Delete

Ondertussen 3 weken geleden bestelling geplaatst en nog steeds niets ontvangen.. 10x per dag bellen en er neemt gewoonweg niemand op.. Laatste keer dat ik hier iets bestel en hoop of spoedig mijn bestelling te ontvangen of mijn geld terug te krijgen!

• Desiree van Kruistum
    Geverifieerde klant van Chrome Delete

Snelle levering, goed product en duidelijke site!

• eddy van der sanden
    Geverifieerde klant van Chrome Delete

De levering van het product liet wat langer op zich wachten dan standaard. Telefonisch contact opgenomen, ze hebben het even uitgezocht en het was met een andere zending meegegaan. Vervolgens is er opnieuw een rol knifeless finish line opgestuurd met de belofte dat ze het betaalde bedrag terug zouden storten omdat het niet zo soepel was gelopen. Toen ik het pakketje ontving bleek het niet het juiste artikel: dit was knifeless tape design line en hiervan is het snijdraadje minder sterk en niet geschikt voor 3M carbon wrap 6d te snijden. Over gebeld en de finishline is op dit moment nergens meer leverbaar. Voor mij is het prima zo, mijn telefoontjes werden snel en duidelijk beantwoord en waar nodig werd actie genomen

• Marc Boylan

perfect

• HANNES HENNEBEL
    Geverifieerde klant van Chrome Delete

Top service, ik zal nog bestellen in de toekomst.

• Joost de Jong
    Geverifieerde klant van Chrome Delete

Uitstekend product. Dit was de eerste keer dat ik dit product gebruikt heb maar het resultaat is geweldig.

• Brecht Cokelaere
    Geverifieerde klant van Chrome Delete

Geweldige service. Levering iets later, na telefonisch gesprek bleek de voorraad juist uitgeput te zijn, kreeg er een extra rol Chrome Delete bij als excuses en alsnog de levering dan snel gekregen. Top!!

• Daan Henrichs
    Geverifieerde klant van Chrome Delete

Goeie uitleg, vriendelijk contact.