Clever Gaming

Clever Gaming

Al vanaf 2014 voorziet Clever Gaming de liefhebber van unieke controllers. Clever Gaming bouwt controllers van Playstation en Xbox compleet naar de wensen van de klant.

Waarom genoegen nemen met het gewone als je slimmer, beter en meer kunt spelen met Clever Gaming?
gamen playstation xbox
9,3
Filter 33 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 24 met beschrijving

• Bradley Klein

Snelle service, snelle bezorging

Antwoord van Clever Gaming

Bedankt voor de review! Veel plezier met de controller!

• Dominique
    Geverifieerde klant van Clever Gaming

Hele snelle levering, goeie uit leg er bij en alles werkt perfect!!

Antwoord van Clever Gaming

Bedankt voor de review, veel plezier met de controller!

• Hoe beoordeel je Clever Gaming?

• Sebastiaan Timmermans
    Geverifieerde klant van Clever Gaming

Goede klantenservice, bestelling was zeer snel aangekomen.

Antwoord van Clever Gaming

Goed om te horen. Geniet er van!

• Wesley Buster
    Geverifieerde klant van Clever Gaming

Geweldige service, vragen na aankoop worden zo snel mogelijk behandeld. Controller voelt geweldig aan en mouseclick triggers zijn gewoon weg geweldig.

Antwoord van Clever Gaming

Mooie review! We streven altijd naar 100% klanttevredenheid. Veel plezier met de controller!

• Erik Doek
    Geverifieerde klant van Clever Gaming

Een super bedrijf zelf een E sports controller samen gesteld en die is mega geworden en heel snel geleverd waardoor ik gelijk kon testen en dat bevalt super goed wat mij betreft een dikke 10 voor clever gaming top gedaan jongens 👍🏻

Antwoord van Clever Gaming

Bedankt voor de mooie review! We wensen je heel veel plezier met de nieuwe controller! :)

• Jens Carna
    Geverifieerde klant van Clever Gaming

Eerst info gevraagd, heel snelle en goede hulp gekregen. Controller heel snel ontvangen en voldoet volledig aan de verwachting. Zeer tevreden over de kwaliteit. Bij extra vragen ook direct antwoord gekregen. Topservice

Antwoord van Clever Gaming

Bedankt voor de mooie review! We doen er alles aan om zo goed mogelijk te kunnen helpen met je keuze. Veel plezier met de nieuwe controller!

• Erik Jansen
    Geverifieerde klant van Clever Gaming

Er was een probleem bij te betaling buiten de fout van Clever gaming. Ik ben heel goed geholpen ookal konden ze hier niets aan doen. Uiteindelijk is het gelukt door de klantvriendelijke hulp van Clever Gaming

Antwoord van Clever Gaming

Bedankt voor de mooie review. We wensen je veel plezier met de bestelling!

• Martijn van der Ven
    Geverifieerde klant van Clever Gaming

Mijn zoon is er erg blij mee.

Antwoord van Clever Gaming

Fijn om te horen! veel plezier ermee!

• Raymond De Goei

Goede prijzen, duidelijk site

Antwoord van Clever Gaming

Bedankt voor de review! Veel plezier met je bestelling!

• Bob
    Geverifieerde klant van Clever Gaming

Geweldige ondersteuning gehad via mail. Product was in eerste instantie uitverkocht, maar werd direct geinformeerd toen het weer op voorraad was. Ook al mijn vragen er na per mail werden vrijwel direct beantwoord.

Heb de ps5 custom woodpecker controller besteld. Het is echt een plaatje, ziet er geweldig uit en ligt super fijn in de hand. De metalen joysticks en knoppen zijn ook echt heel erg prettig.

Beste Bob,

Bedankt voor de mooie en uitgebreide review! We wensen je enorm veel plezier met je nieuwe controller!

• Napster
    Geverifieerde klant van Clever Gaming

Heldere website, snelle service en een mooi product!

Antwoord van Clever Gaming

Bedankt voor de review! :)

• Mignonne Pijnenburg
    Geverifieerde klant van Clever Gaming

Ik had een bestelling gedaan en werd meteen gebeld dat er iets niet op voorraad was. Het kon even duren, dus ik kon eventueel mijn bestelling aanpassen en een andere console bestellen. Ik wilde liever wachten en uiteindelijk viel de levertijd van het onderdeel mee en werd er toch snel geleverd. Goed verpakt en goed geregeld !

Hi Mignonne,

Bedankt voor de mooie review, fijn om te horen dat het zo snel is opgelost en de controller bevalt!
    We wensen je veel plezier met de controller!

• Kseniia Lavrskaia

Top!

bedankt voor de review!

• JL Zijp

Sneller

bedankt voor de review!

• Mike Van assem
    Geverifieerde klant van Clever Gaming

Superblij met mijn custom controller, en ook snel geleverd. Fantastisch

Antwoord van Clever Gaming

Bedankt voor de mooie review! Veel plezier met de controller!

• Lieven Cosyns
    Geverifieerde klant van Clever Gaming

Zeer goede service. Veel hulp bij instellingen en samenstelling van de ideale controller. Zeer mooi resultaat en zeker een aanrader!

Antwoord van Clever Gaming

Bedankt voor de mooie review, veel plezier met je controller gewenst!

• Pim
    Review voor Clever Gaming

Geweldige productkwaliteit en snel geleverd (zelfs nog voor de kerst)!

Hoi Pim,

Bedankt voor de mooie review! Veel plezier ermee!

• Patrick
    Geverifieerde klant van Clever Gaming

Uitstekende ervaring en fijne communicatie met het team van Clever Gaming. Ik zou hier zeker vaker bestellen!

Antwoord van Clever Gaming

Bedankt voor je mooie review en veel plezier met je product!

• Tim
    Review voor Clever Gaming

Erg mooie controllers en bovenal geweldige en peroonlijke service! Wij weten wel waar onze volgende controller(s) vandaan gaan komen:)

Antwoord van Clever Gaming

Bedankt voor de mooie review Tim! Ik wens je veel plezier met de controller(s) ;)

• Raymond
    Review voor Clever Gaming

Goed geholpen en goed product. Er kan altijd wel eens iets mis gaan, maar dan gaat het er om hoe je het oplost.
    En dat hebben ze goed gedaan!

Antwoord van Clever Gaming

Bedankt voor de mooie review Raymond. Veel plezier met de controller!