MARSSTEDEN 148
7547TD ENSCHEDE
0541 - 820 902

Gulliver beoordeelde op 2019-07-29

Snelle accurate werkwijze waarbij geleverd wordt wat beloofd is.
Product heeft een goede prijs-kwaliteit.

Alex Tulner beoordeelde op 2019-07-22

Prima service en ook snel kunnen aansluiten
Alleen is de communicatie draad wat aan de korte kant maar dat had ik doorgegeven

rob dirks beoordeelde op 2019-07-06

kabel 5 meter besteld, krijg je zo wel de stroom als de leidingen 4.2 meter !
als je besluit een airco te kopen en nadenkt waar je hem gaat hangen ( kan bij mij maar op 1 plaats ) met een slang van 4.2 meter.
dus, dan bestel ik 5 meter, heb ik 80 cm over ! krijg uiteindelijk maar 4.3 meter slang en kabel.....
erg jammer dat dit dan de consequentie heeft dat vandaag de airco niet draait, 4 aderig kabel ergens halen en de airco installateur
zou alleen tijd hebben voor vacuümmeren en niet om ook leidingen te verlengen en solderen dus dat word een week later door een te zuinige actie bij climate king !

Reactie van Climate King:
Beste Rob,

Jammer dat je ons niet de kans geeft je probleem op te lossen, maar meteen via deze weg ons wil laten weten dat je niet tevreden bent. Wij zijn op zaterdag ook gewoon telefonisch bereikbaar dus je had ons uiteraard ook kunnen bellen, wellicht dat we dan wat hadden kunnen regelen. Alles wordt in ons magazijn zéér nauwkeurig uit gemeten, een klein meetverschil kan wel echter geen 80 cm. Wij horen graag van je of we nog wat voor je kunnen doen.

ben damen beoordeelde op 2019-07-02

zeer goed

J.E. de Man beoordeelde op 2019-07-01

Prima service, vlotte levering en een prettig gesprek aan de telefoon.

Ik heb pakket besteld voor "handige" doe het zelver en dat werkte prima.

Een pluim voor chauffeur van Trans Mission die het pakket kwam leveren op een bloed hete maandag!!

Bram Spee beoordeelde op 2019-06-30

Goede service, snelle levering, duidelijke communicatie, biedt snel oplossingen bij een item wat niet leverbaar is. Het enige minpunt van de levering is de vervoerder die ze gebruiken (Transmission): slechte service, zet het pakket in de lobby van het appartementengebouw en laat je het verder zelf uitzoeken hoe je een zwaar pakket boven krijgt.

Niels Piest beoordeelde op 2019-06-29

Airco besteld in hoogseizoen met levertijd van ca 4 weken. Kreeg na dag echter telefoontje dat er toch al eerder een unit beschikbaar was, waardoor er uiteindelijk maar 3 dagen tussen bestelling en levering zat.

Harry beoordeelde op 2019-06-27

Super snel geleverd en duidelijk tijdvak van twee uur waarbinnen de bestelling afgeleverd wordt.

Carolien van Meurs beoordeelde op 2019-06-27

Maandag iets voor 16.00 uur besteld, en de volgende dag al in huis. Super gewoon.

Mike Huijerjans beoordeelde op 2019-06-25

Super ervaring! Snelle levering! Erg tevreden :-)

Gerard van der Kruit beoordeelde op 2019-06-10

Snel en goed geleverd.

Clemens Cornelissen beoordeelde op 2019-06-03

Het was hartje winter en toen dacht ik, ik heb een nieuwe airco nodig. De mobiele unit voldeed eigenlijk nooit maar ik deed het er mee maar wilde nu toch doorpakken en voor een ECHT GOEDE airco gaan die mijn slaapkamer met gemak aan kan. Ik heb maanden lang gezocht op internet en vele honderden reviews gelezen. Om een lang verhaal kort te maken. 2 bedrijven sprongen er uit. 1 uiterst negatief, waar ik de naam niet van zal noemen, en 1, keer op keer, zonder uitzondering positief. Ik kon het haast niet geloven, dit kan toch haast niet zou je denken, we zijn allemaal mensen en iedereen maakt wel eens een foutje of heeft een keer pech, maar nee. Nog meer lezen en nog dieper er in duiken of ik toch nergens iets minder positief kan vinden. Dat is niet gelukt! CLIMATEKING presteert het om eigenlijk alleen positieve reviews te genereren door tevreden klanten. En ik kan U vertellen, ze hebben er 1 bij hoor, ik dus!!! En ik kan U zeggen dat ik best een lastige klant ben geweest. Ze hebben keer op keer geduldig uitgelegd wat wel kan en niet kan, diverse keren met de installateurs overlegd of het wel kan wat ik zou willen. Iedere keer keurig binnen korte tijd terug gebeld. Alleen op dit vlak kunnen HEEL veel bedrijven al enorm veel leren van de mensen achter ClimateKing / Aircovoorthuis.nl De dag van installatie breekt aan. Punctueel, op de afgesproken tijd staat er een nette bus voor de deur met 2 nette jonge mannen. Ik heb ze binnen gelaten en een kop koffie aangeboden, nee zeiden ze, we gaan eerst even het gereedschap en de airco naar binnen brengen. Ik dacht, das met 3 man zo gepiept. NIET dus! Het ene koffertje na het anderen, de een nog zwaarder dan de andere, werd naar binnen gebracht en in de tuin neer gelegd. Na ongeveer een kwartier waren we klaar en was er even tijd voor koffie, maar ze wilde snel weer verder. Toen keek ik in de tuin en was ik stom verbaasd. Een groot deel van de tuin lag bezaaid met open gereedschapkoffers waar van ik de meeste gereedschappen nog nooit had gezien. De wel bekende schroefmachine natuurlijk en een tangetje hier en daar ook nog wel herkenbaar. Maar het meeste was mij onbekend. Ruim 3 uur lang (dit kan bij U anders zijn, bij mij was het een redelijk makkelijke installatie) hebben die jongens heel hard en bijzonder netjes gewerkt. Echt een op elkaar ingewerkt team. De teamleider was overigens een HELE precieze. Dat moest precies zo en HEEL netjes anders was het niet goed genoeg. Ook heb ik de ene na de andere vraag op hen afgevuurd en ze wisten overal antwoord op, wat een kennis van zaken!!! Wij hebben nog overwogen om de airco zelf te installeren. We zijn best behoorlijk handig en dachten, dat doen we wel effe. Maar wat zijn we ENORM blij dat we de airco Niet zelf hebben geïnstalleerd. Onvoorstelbaar wat een uitzonderlijk technisch werk wat ECHT niet voor een leek, en ook niet voor een elektrotechnieker als mijn broer is weg gelegd om zelf te doen en ik raad het U dan ook ten zeerste af om het zelf te proberen. Te veel kan fout gaan. B.v. niet goed ontlucht, motor binnen een uur kapot. (heb je een speciaal en kostbaar apparaat voor nodig.) Laat je het koelmiddel er uit lopen? Kost het je honderden euro’s om het weer bij te vullen. Het kiezen van de juiste locatie van de buitenunit is belangrijk voor de capaciteit van de airco. Het kiezen van de juiste locatie voor de binnenunit is zo nog ingewikkelder. Nog een tipje van een ervaringsdeskundige. haha Bij het uitzoeken van een airco unit moet je kijken naar, wat is de inhoud van het vertrek en dat getal zou ik verdubbelen, en dat is wat ik als leek adviseer om te kiezen. BV de inhoud van mijn slaapkamer is 40m3, Ik heb dus gekozen voor een airco met een capaciteit van 83m3, de Mitsubishi SRK/SRC 25 ZS-W Single Split set [2,5kw]. Dan is de kamer binnen korte tijd koel en dan staat dat ding niet de hele nacht te werken maar enkel af en toe om het op temperatuur te houden. Overigens is dit apparaat bijzonder stil, binnen zowel als buiten. Het is overigens niet zo dat het apparaat ook 2,5KW gebruikt. De Mitsubishi is bijzonder zuinig en als hij echt HEEL hard moet werken gebruikt hij maximaal 700Watt bv als het in de kamer 28 graden is en je wilt dat binnen zo kort mogelijke tijd snaar 18 graden hebben, en ja dat kan deze airco. Maar beter vraag je advies aan Stefan en André Klamer van Climateking. Tja het kost wel wat ja maar dan heb je ook wat kan ik U zeggen. Inmiddels heb ik de airco ongeveer een maand en ben uitermate tevreden. We overwegen om in de woonkamer ook airco aan te leggen. Als we dit beslissen dan ga ik echt nergens anders heen dan Climateking/aircovoorthuis.nl Want ik ben zelden zo tevreden geweest over een aankoop en installerend bedrijf, euh, corrigeer, nog Nooit ben ik zo tevreden geweest, ClimateKing.nl/aircovoorthuis.nl is een Echte aanrader. Ook ben ik er van overtuigd als er tegen alle verwachtingen in, onverhoopt toch niet tevreden bent of een geschil ontstaat dat deze mensen er Al het mogelijke aan zullen proberen te doen om U tot een tevreden klant te maken. Ik heb geen enkel financieel belang bij deze review en ben ook niet gevraagd om er een te schrijven. Met vriendelijke groet, Clemens Cornelissen Veghel

Martin Poelman beoordeelde op 2019-05-26

wordt in iedergeval snel gereageerd (zeer positief)

Ron Simons beoordeelde op 2019-05-19

Snelle levering, goed verpakt en onbeschadigd.

Joop beoordeelde op 2019-04-30

Snel geleverd, niks op aan te merken, super!

Marieke beoordeelde op 2019-03-24

Alles goed, snel geleverd en goed verpakt

Gerard beoordeelde op 2019-03-18

Snel geleverd en goede producten

David van Capelle beoordeelde op 2019-03-10

Snelle levering. Prima communicatie

G lourensz Lourensz beoordeelde op 2019-02-21

Besteling mooi optijd product uitleg 100 punten ,ik za nog l eens aankopen doen volgende keer

Ser Wijenbergh beoordeelde op 2019-02-08

Prima support en heel vlotte levering van het bestelde