Climate King
Is Climate King veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.

• Richard van der Stap
    Geverifieerde klant van Climate King

Snelle en nette levering en uitstekende prijzen.

• H.D. Wiersma
    Geverifieerde klant van Climate King

Zeer goede informatieverstrekking, betrouwbaar, prima bereikbaar, vlotte en correcte levering, redelijke prijs. Al met al zeer goed geholpen en zeer goed bediend!

• Hoe beoordeel je Climate King?

• HWJM Ehlen
    Geverifieerde klant van Climate King

Snel en duidelijk telefonisch contact; concurrerende prijzen.

• Marcel
    Geverifieerde klant van Climate King

Prima webshop, zeer duidelijk. en houden zich keurig aan de gemaakte afspraak

• Andries W.
    Geverifieerde klant van Climate King

Goede prijzen en erg goede service.

• Remon
    Geverifieerde klant van Climate King

Het product werd erg snel geleverd, binnen een dag had ik het in huis. De medewerker was erg vriendelijk en voorzag mij van goed advies. Aanrader om hier te bestellen. Ik moet de airco nog installeren, dus vwb de werking kan ik nog weinig zeggen.

• Michiel Keuper

Airco keurig afgeleverd

• A.G.
    Geverifieerde klant van Climate King

Duidelijke site, overzichtelijk en razendsnelle levering

• Twan De Bruijn
    Geverifieerde klant van Climate King

We hebben dit product bij Climate aangekocht omdat we dit nergens in Nederland konden krijgen . De levering is zonder problemen goed verlopen .
    De klantenservice hebben we nog niet mogen beoordelen , we hebben online het product aangekocht . De prijs van het artikel vonden we toch iets te hoog , in vergelijking met de buurtlanden . Het product is wel compleet . De installatie zal eerstdaags gebeuren . Of het toestel werkt weten we nog niet .

• Rene Bolscher

Prima geregeld