Cocktail Fabriek

Cocktail Fabriek

Wij verlagen de drempel om heerlijke cocktails te maken. Met onze producten en recepten maak jij gemakkelijk een professionele cocktail. Met maar een paar van de beste ingrediënten mix je in een handomdraai een verrukkelijke, gelaagde cocktail waar alles in zit. Een cocktailpakket voor jou en je vrienden of als cadeau, het is écht genieten!

Lidmaatschap per 01-09-2023 stopgezet

• Kirsten van der Hauw
    Review voor Cocktail Fabriek

Vanuit de studievereniging EBF Groningen een online cocktailworkshop georganiseerd als vervanging van onze borrel. Een heel leuk corona-proof uitje voor grote groepen! Erg goede service en goede communicatie. De cocktails met de ingrediënten smaakten erg goed en de presentatie inclusief quiz maakten het nog leuker. Al met al een geslaagd evenement!

• MAEUR
    Review voor Cocktail Fabriek

Een heel leuk corona-proof uitje voor (grote) groepen! De cocktails, ingrediënten en presentatie waren uitstekend. Erg gezellige avond gehad met lekkere drankjes.

• Peter van Hengel
    Review voor Cocktail Fabriek

goede snelle service , prima pakket. Leuk als geschenk.

• Gideon Mairuhu

Top service

• Sanne
    Review voor Cocktail Fabriek

Prachtig pakket! Zorgvuldig en milieubewust ingepakt, ik kon deze zo cadeau geven! Daarnaast ook voor ons thuis besteld natuurlijk. Leuke twist aan de cocktail beleving is de bitter, maakt bepaalde cocktails zo extra lekker! Hier zou ik normaal nooit zelf aan denken. Top uitvinding dit!

• Isis A.
    Review voor Cocktail Fabriek

Super snel in huis en heerlijke cocktails!!!

• Marijn
    Review voor Cocktail Fabriek

Het pakket is netjes verpakt. Ik had een vraag over de bereiding en ze antwoordde super snel. Leuke partij!

• Liselotte R.
    Review voor Cocktail Fabriek

Mooi sustainable pakket, snel geleverd, makkelijk te volgen recepten! Zeker aan te raden!

• Justus
    Review voor Cocktail Fabriek

Ontzettend leuk samengesteld pakket. Vlotte klantenservice en de cocktails waren erg lekker. Fijn ook dat er een receptuur bijgeleverd wordt, dan hoef je het recept ook niet meer online op te zoeken. En zelfs het barmaatje wordt bijgeleverd ;). Mijn volgende bestelling is al weer onderweg!

• Tessa B.
    Review voor Cocktail Fabriek

Heerlijke cocktails! Pakket ziet er super uit, dus ook leuk als cadeau! Het was er ook nog eens super snel, dus we konden gelijk genieten. Aanrader!

• Janneke
    Review voor Cocktail Fabriek

Snelle service en leuk verpakt. Cadeau aanrader!

• Willem Jan
    Review voor Cocktail Fabriek

lekker makkelijk; mooie stevige doos; gezellig pakket met houtwol vulling; lekkere cocktails van te maken; mooie beschrijving van de mix; kortom wij zijn heel tevreden