Coco Cadeau

Coco Cadeau

Bij Coco Cadeau wordt een cadeau meer dan een verrassing. Wij selecteren de mooiste, betekenisvolle cadeaus die we stuk voor stuk stijlvol voor je inpakken. Om het persoonlijk te maken voeg je gratis een persoonlijke kaart naar keuze toe. Zo is jouw verrassing altijd bijzonder en speciaal!
cadeaus verjaardagscadeau originele cadeaus
9,7
Filter 76 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 75 met beschrijving

• Marleen
    Review voor Coco Cadeau

Een prachtige webshop, met mooie cadeautjes om te verzenden! Alles wordt prachtig ingepakt. Een feestje om te versturen en om te krijgen!

• Arlette van Sebille
    Geverifieerde klant van Coco Cadeau

Snelle levering, heel heel heel erg mooi, persoonlijk en liefdevol verpakt. Echt een aanrader

Antwoord van Coco Cadeau

Hoi Arlette, wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Ik doe mijn best om van elke bestelling een feest te maken :) dus het is extra leuk om te lezen dat dit gelukt is. Dankjewel voor het schrijven van deze review en ik help je graag een volgende keer weer.

• Hoe beoordeel je Coco Cadeau?

• Lianne
    Geverifieerde klant van Coco Cadeau

Super leuk cadeau! En ook origineel en met veel aandacht ingepakt, ik was er heel blij mee.

Antwoord van Coco Cadeau

Dankjewel Lianne voor het schrijven van deze review, superfijn om te horen dat je blij was met het cadeau dat je gekregen hebt. Daar doen we het voor!!!

• Sara
    Geverifieerde klant van Coco Cadeau

Snelle levering op het juiste adres.
    Fijn persoonlijk contact mogelijk via de mail.
    Heel erg bedankt voor je hulp.

Antwoord van Coco Cadeau

Hoi Sara, dankjewel voor jouw positieve review, superleuk om te lezen. Naast zorgen voor een mooie verrassing vind ik persoonlijke service heel erg belangrijk, dus fijn dat ik je snel heb kunnen helpen!

• Rick van Wilsem
    Geverifieerde klant van Coco Cadeau

Prachtig en uniek assortiment. Zichtbaar met toewijding opgezet en levering volgens de omschrijving.

Antwoord van Coco Cadeau

Wow dankjewel voor je mooie review! Ontzettend leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de service die ik met Coco Cadeau dagelijks weer probeer te bieden. Mocht je in de toekomst weer een ander willen verrassen, sta ik uiteraard voor je klaar.

• Anouk
    Geverifieerde klant van Coco Cadeau

Hele fijne snelle levering en de bestelde items zijn prachtig ingepakt. Veel dank!

Antwoord van Coco Cadeau

Wat leuk om te horen! We doen ons best om van elk cadeau een feest te maken, fijn dat dit gelukt is. Dankjewel voor jouw positieve review en we helpen je graag een volgende keer weer.

• DenellV
    Geverifieerde klant van Coco Cadeau

Leuk product, goede communicatie en snel geleverd!

Antwoord van Coco Cadeau

Bedankt voor jouw positieve review! Fijn om te horen dat je tevreden bent, daar doen we het voor!

• Marlene
    Geverifieerde klant van Coco Cadeau

Kado laten bezorgen. Mooi ingepakt. Ga hier zeker nog een keer bestellen, aanrader.

Antwoord van Coco Cadeau

Dankjewel voor het achterlaten van een review Marlene! Heel fijn om te horen dat je blij bent, ik hoop dat degene die jij hebt verrast net zo blij was als jij :) Uiteraard help ik je een volgende keer graag weer!

• Caroline van der Heijden
    Geverifieerde klant van Coco Cadeau

Het cadeau was netjes op tijd.

Antwoord van Coco Cadeau

Bedankt voor jouw positieve review, word ik blij van! Fijn dat het cadeau op tijd geleverd is. Ik verstuur de cadeautjes altijd direct dezelfde dag, waardoor vrijwel alle verrassingen meestal een dag later bezorgd worden. Mocht je in de toekomst weer iemand blij willen maken met een cadeautje per post, sta ik uiteraard weer voor je klaar.

• Mandy Frints
    Geverifieerde klant van Coco Cadeau

Mooie producten en zorgvuldig ingepakt en verzonden :)

Antwoord van Coco Cadeau

Dankjewel voor je positieve review, zo leuk om te lezen dat je blij bent! Ik hoop dat degene die het cadeautje krijgt net zo verrast is. Want daar doen we het voor!

• Willemien van de Water
    Geverifieerde klant van Coco Cadeau

Mooie cadeaus, echt eens wat anders. Goede en persoonlijke service, top!

Antwoord van Coco Cadeau

Superleuk dat je een review achtergelaten hebt en fijn dat je zo positief bent! We speuren continue naar unieke cadeautjes zodat je echt indruk kan maken met jouw verrassing. Mocht je in de toekomst weer iemand blij willen maken, dan helpen we je uiteraard graag weer.

• Lynn
    Geverifieerde klant van Coco Cadeau

Fantastisch om ingepakte cadeaus te kunnen bestellen met een persoonlijk kaartje! En dan ook nog snel geleverd!

Antwoord van Coco Cadeau

Wat onwijs leuk om de dag te beginnen met jouw positieve review. Dankjewel hiervoor, dit is precies waar we het voor doen! Mocht je in de toekomst weer een cadeautje nodig hebben, helpen we je graag weer.

• Esmé Valk

Fantastische Kado’s

Antwoord van Coco Cadeau

Dankjewel voor jouw positieve review! We steken veel tijd in het selecteren van de mooiste cadeaus, dus erg leuk om te horen dat ze in de smaak vallen :) We helpen je graag een volgende keer weer!

• Sanne
    Geverifieerde klant van Coco Cadeau

Fijne service, het cadeautje was precies wat ik zocht én viel in de smaak. Wat een aandacht wordt er aan de verrassing besteed, super!

Antwoord van Coco Cadeau

Dankjewel voor jouw positieve reactie Sanne, erg leuk om te lezen. Dit is waar we het voor doen: blije gezichten! Zowel van degene die het cadeau geeft als degene die het cadeautje krijgt. We helpen je graag een volgende keer weer.

• Cathelijne
    Geverifieerde klant van Coco Cadeau

Bedankt voor de fijne service! Mooi cadeau gevonden en werd snel geleverd.

Antwoord van Coco Cadeau

Wat leuk dat je deze positieve review achtergelaten hebt, dankjewel! We willen continue de beste service leveren, zodat we niet alleen jou als gever maar ook de ontvanger van de verrassing blij kunnen maken. Heel fijn dat dit gelukt is, we helpen je graag een volgende keer weer!

• Anna
    Geverifieerde klant van Coco Cadeau

Precies wat ik zocht, mooie selectie cadeaus en fijn dat je een mooie kaart met persoonlijke boodschap kan toevoegen. Heel tevreden, aanrader!

• EM Boekestijn
    Geverifieerde klant van Coco Cadeau

Prima service en originele cadeaus die met aandacht worden verpakt! Dank!

Antwoord van Coco Cadeau

Dankjewel voor het compliment, superleuk om te horen. En uiteraard graag gedaan :) We streven elke dag naar het leveren van de beste service, dus heel fijn om te lezen dat dit gelukt is. Mocht je in de toekomst weer iemand willen verrassen, staan we voor je klaar!

• Roderick
    Geverifieerde klant van Coco Cadeau

Snel geleverd en een stijlvol met zorg ingepakt cadeau. Precies wat ik zocht! Scheelt me weer een bezoek aan een winkel (door weer en wind)

Antwoord van Coco Cadeau

Bedankt voor jouw positieve review! Fijn dat we je konden helpen in je zoektocht naar een mooi cadeau om een ander blij te maken. Daar doen we het voor! We helpen je graag een volgende keer weer.

• Sophie Knobbout
    Geverifieerde klant van Coco Cadeau

Heel mooi verpakt, echt een cadeautje! Snel geleverd

Antwoord van Coco Cadeau

Wat fijn om te horen dat je zo positief bent over onze service en wat superleuk dat je de tijd genomen hebt om en review achter te laten. We doen continue ons best om van iedere verrassing een feestje te maken, dus het is geweldig om te lezen dat dit gelukt is. We helpen je graag een volgende keer weer als je iemand blij wilt maken!

• Vanessa
    Geverifieerde klant van Coco Cadeau

Mooi cadeau kunnen vinden voor een jarige vriendin. Vond het lastig om een plek te vinden waar je een cadeautje ingepakt en met kaartje kon versturen, maar hier kan dat! Daarnaast snel verstuurd, aanrader!

Antwoord van Coco Cadeau

Wat leuk om te lezen! We zijn blij dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen en bedankt dat je de tijd genomen hebt om deze geweldige review te schrijven. We helpen je graag een volgende keer weer!