Coco Cadeau

Coco Cadeau

Bij Coco Cadeau vind je de mooiste verrassingen om een ander blij te maken. De mooiste cadeaus, die altijd stijlvol ingepakt verstuurd worden. Om het persoonlijk te maken voeg je gratis een kaart met jouw boodschap naar keuze toe. Zo is jouw verrassing altijd speciaal!
cadeaus originele cadeaus verjaardagscadeau
Filter 62 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 61 met beschrijving

• Cathelijne
    Geverifieerde klant van Coco Cadeau

Bedankt voor de fijne service! Mooi cadeau gevonden en werd snel geleverd.

Antwoord van Coco Cadeau

Wat leuk dat je deze positieve review achtergelaten hebt, dankjewel! We willen continue de beste service leveren, zodat we niet alleen jou als gever maar ook de ontvanger van de verrassing blij kunnen maken. Heel fijn dat dit gelukt is, we helpen je graag een volgende keer weer!

• Anna
    Geverifieerde klant van Coco Cadeau

Precies wat ik zocht, mooie selectie cadeaus en fijn dat je een mooie kaart met persoonlijke boodschap kan toevoegen. Heel tevreden, aanrader!

• Hoe beoordeel je Coco Cadeau?

• EM Boekestijn
    Geverifieerde klant van Coco Cadeau

Prima service en originele cadeaus die met aandacht worden verpakt! Dank!

Antwoord van Coco Cadeau

Dankjewel voor het compliment, superleuk om te horen. En uiteraard graag gedaan :) We streven elke dag naar het leveren van de beste service, dus heel fijn om te lezen dat dit gelukt is. Mocht je in de toekomst weer iemand willen verrassen, staan we voor je klaar!

• Roderick
    Geverifieerde klant van Coco Cadeau

Snel geleverd en een stijlvol met zorg ingepakt cadeau. Precies wat ik zocht! Scheelt me weer een bezoek aan een winkel (door weer en wind)

Antwoord van Coco Cadeau

Bedankt voor jouw positieve review! Fijn dat we je konden helpen in je zoektocht naar een mooi cadeau om een ander blij te maken. Daar doen we het voor! We helpen je graag een volgende keer weer.

• Sophie Knobbout
    Geverifieerde klant van Coco Cadeau

Heel mooi verpakt, echt een cadeautje! Snel geleverd

Antwoord van Coco Cadeau

Wat fijn om te horen dat je zo positief bent over onze service en wat superleuk dat je de tijd genomen hebt om en review achter te laten. We doen continue ons best om van iedere verrassing een feestje te maken, dus het is geweldig om te lezen dat dit gelukt is. We helpen je graag een volgende keer weer als je iemand blij wilt maken!

• Vanessa
    Geverifieerde klant van Coco Cadeau

Mooi cadeau kunnen vinden voor een jarige vriendin. Vond het lastig om een plek te vinden waar je een cadeautje ingepakt en met kaartje kon versturen, maar hier kan dat! Daarnaast snel verstuurd, aanrader!

Antwoord van Coco Cadeau

Wat leuk om te lezen! We zijn blij dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen en bedankt dat je de tijd genomen hebt om deze geweldige review te schrijven. We helpen je graag een volgende keer weer!

• JP
    Review voor Coco Cadeau

Mooie en originele cadeau's. Top service en snelle verzending.

Antwoord van Coco Cadeau

Bedankt voor je geweldige beoordeling en positieve review! Klanten blij maken (zowel de gever als de ontvanger) is voor ons het allerbelangrijkste, dus we vinden het heel fijn om te lezen dat dit gelukt is. We hopen je een volgende keer weer te mogen helpen!

• RO
    Geverifieerde klant van Coco Cadeau

Het brievenbus pakketje heeft er ruim een week over gedaan om bezorgd te worden. Had ik dat geweten, dan had ik elders besteld.

Antwoord van Coco Cadeau

Wat vervelend om te horen dat de bestelling er een week over gedaan heeft om geleverd te worden! Wij versturen alle cadeautjes direct dezelfde dag, zodat ze op de dag van de bestelling nog met de post meegaan. Op die manier wordt vrijwel alles de dag erna of een dag later geleverd. Helaas hebben wij geen invloed op het leverproces bij PostNL en kan het soms voorkomen dat het iets langer duurt. Ik hoop dat de ontvanger van jouw mooie cadeau alsnog blij was en dat je de ander hebt kunnen verrassen.

• Anna
    Geverifieerde klant van Coco Cadeau

Met veel zorg verstuurd. Het cadeautje was mooi ingepakt en er zat een persoonlijk kaartje bij. Plus snelle levering en een goede prijs. Topservice en zeker een aanrader!

Antwoord van Coco Cadeau

Dankjewel voor je reactie, wat leuk dat je de tijd genomen hebt om een review achter te laten. En: we zijn heel blij om te horen dat je zo tevreden bent met onze service. Daar doen we het voor!!!

• Jorn
    Geverifieerde klant van Coco Cadeau

Een webwinkel met veel leuke kado’s! Snelle verzending en mooi ingepakt.

Antwoord van Coco Cadeau

Wat superleuk om dit te lezen! Dankjewel voor het schrijven en achterlaten van jouw positieve review. Mocht je toekomstig weer iemand willen verrassen, staan we uiteraard voor je klaar.

• Petra
    Geverifieerde klant van Coco Cadeau

Mooi ingepakt en op tijd verstuurd!

Antwoord van Coco Cadeau

Bedankt voor je positieve review en wat leuk dat je de tijd genomen hebt om deze achter te laten! Dankjewel daarvoor en fijn om te horen dat je blij bent met onze service. Dat is voor ons het allerbelangrijkste.

• Jasper
    Geverifieerde klant van Coco Cadeau

Heel fijn assortiment, supersnel verzonden en heel mooi ingepakt!

Antwoord van Coco Cadeau

Wat leuk om te lezen! Dankjewel voor je mooie woorden en positieve review. We helpen je graag een volgende keer verder!

• Hans
    Geverifieerde klant van Coco Cadeau

Goedkoop en mooi verpakt.

Antwoord van Coco Cadeau

Bedankt voor het achterlaten van jouw positieve review, fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Mocht je in de toekomst weer een verrassing nodig hebben, staan we uiteraard weer voor je klaar!

• Lenneke Louter
    Geverifieerde klant van Coco Cadeau

Snelle levering en het pakket was met veel zorg en liefde ingepakt. Ik zou Coco cadeau dan ook zeker aanraden.

Antwoord van Coco Cadeau

Wat superleuk om te lezen dat je zo positief bent! Bedankt voor de lieve woorden en het achterlaten van deze review. We helpen je een volgende keer graag weer mocht je iemand blij willen maken met een mooie verrassing.

• Inez Schelfhout
    Geverifieerde klant van Coco Cadeau

Snelle levering en fijn persoonlijk contact toen ik per ongeluk een verkeerde postcode had opgegeven.

Antwoord van Coco Cadeau

Bedankt voor je positieve review, leuk om te lezen! Goede en persoonlijke service vinden we erg belangrijk. Dus heel fijn om te horen dat dat gelukt is. We staan voor je klaar mocht je nog een keer iemand willen verrassen!

• Laura
    Review voor Coco Cadeau

Fantastische service, supermooi ingepakt en heel snel verzonden! Ik was mega verrast met dit leuke cadeau! Echt een aanrader! :)

Antwoord van Coco Cadeau

Hoi Laura, wat leuk dat je een review achtergelaten hebt! En wat leuk dat je verrast bent met een mooi cadeau. Heel fijn om te horen dat je zo enthousiast bent. Mocht je zelf iemand willen verrassen, weet je ons nu te vinden :)

• Bea van der Linden
    Geverifieerde klant van Coco Cadeau

Kookboek besteld dat de andere dag bezorgd zou worden, maar dat werd dagen later. Vrijdag besteld en dinsdag pas bezorgd. Het verrassend effect was dus weg als het zaterdag bezorgd had moeten worden . Na het bestellen dus “ vier dagen” onderweg! Niet leuk!!!
    Jullie zullen wrs de post de oorzaak geven maar via Greetz verstuur ik ook regelmatig een kaart met cadeautje wat altijd op tijd aankomt. Dus helaas geen goede ervaring en voortaan maar weer via greetz iets laten bezorgen! Jammer!!

Antwoord van Coco Cadeau

Hoi Bea, wat jammer om te horen dat jouw cadeau vier dagen later aan is gekomen. Ik verstuur het pakketje altijd zo snel mogelijk dezelfde dag, daarna ben ik inderdaad afhankelijk van PostNL. Dit is tot nu toe altijd goed gegaan, dus ik vind het heel vervelend om te horen dat het bij jou langer duurde. Ik hoop echter dat degene die het cadeau ontvangen heeft desondanks alsnog blij was met jouw mooie verrassing!

• Ilza Keeman
    Geverifieerde klant van Coco Cadeau

Super leuk om cadeau te geven. De ontvanger was erg blij en verrast.

Antwoord van Coco Cadeau

Dankjewel voor je positieve review :) En superleuk om te lezen dat je iemand blij hebt kunnen maken. Daar doen wij het voor!

• Anne van Wilsem
    Geverifieerde klant van Coco Cadeau

Mooi assortiment, goede kwaliteit en net een tikkeltje anders .

Antwoord van Coco Cadeau

Wat een lief berichtje, dankjewel! Fijn om te lezen dat je tevreden bent, daar doen we het voor :)

• Franka Blom
    Geverifieerde klant van Coco Cadeau

Heel mooi verpakt, leuk om zo cadeau te doen. Leuk en origineel assortiment

Antwoord van Coco Cadeau

Wat leuk dat je deze review geschreven hebt en heel fijn om te horen dat je enthousiast bent over ons concept. Worden we blij van, bedankt!