Coco Cadeau

Coco Cadeau

Bij Coco Cadeau vind je de mooiste cadeaus die altijd persoonlijk ingepakt verstuurd worden. Kies uit merken en producten die met veel tijd en aandacht geselecteerd zijn. Een cadeau gekozen? Dan gaan wij aan de slag en pakken we ieder product stijlvol in. Of het nou 1, 2 of meerdere cadeaus zijn. En om het cadeau extra speciaal te maken kan naar wens een kaart met persoonlijke boodschap toegevoegd worden. Alles is erop gericht dat jij vanaf de bank een ander in het zonnetje kunt zetten. Of dit nou voor een speciale gelegenheid is of om iemand spontaan te verrassen.
9,9

• J. H.
    Geverifieerde klant van Coco Cadeau

Supermooi cadeau gekregen! Het was prachtig verpakt ook. Toffe winkel om iets aan je ‘loved ones’ te versturen!

• Anne

Mooie site, leuke cadeaus en snelle levering ๐Ÿ‘๐Ÿป

Antwoord van Coco Cadeau

Wat een lief bericht, dankjewel voor jouw positieve review! Erg leuk om te lezen dat we je goed hebben kunnen helpen :)

• Hoe beoordeel je Coco Cadeau?

• Hanneke Olsman
    Geverifieerde klant van Coco Cadeau

zorgvuldig en mooi verpakt!

Antwoord van Coco Cadeau

Wat leuk om te horen! Bedankt voor je positieve review, daar worden we blij van :) Veel plezier met je bestelling en we helpen je graag een volgende keer weer aan een mooi cadeau.

• Mariëtte Van Houten
    Geverifieerde klant van Coco Cadeau

Snelle service en altijd even mooi ingepakt!

Antwoord van Coco Cadeau

Wat superleuk om te horen! Bedankt voor je positieve review en dat je de tijd genomen hebt om deze te schrijven. Worden we blij van ๐Ÿ˜Š

• Ingeborg
    Review voor Coco Cadeau

Ik heb hier voor mijn beste vriendin cadeaus besteld voor haar verjaardag. Het was echt super mooi ingepakt en ik kon er een mooie persoonlijke kaart bij doen. Mijn vriendin was er erg door verrast en was er ontzettend blij mee. De levering was snel en ook het bestellen ging erg soepel.

Antwoord van Coco Cadeau

Wat leuk om te horen dat je jouw vriendin blij hebt kunnen maken op haar verjaardag. Dankjewel dat je ons dit laat weten en jouw positieve review deelt. Hopelijk mogen we je binnenkort nog eens helpen om iemand in het zonnetje te zetten.

• Patricia
    Review voor Coco Cadeau

Ik kreeg het koffietafel boek Surf Shacks als cadeau met de post thuis gestuurd, prachtig ingepakt en met een lief kaartje erbij. Echt iets voor mij. Heb even het assortiment gecheckt en ze hebben super leuke cadeaus! Ook voor mannen (altijd drama). Aanrader.

Antwoord van Coco Cadeau

Wat een geweldig boek is dat hรจ! Bedankt voor je positieve review, erg leuk om te horen dat je goed verrast bent. En wie weet kunnen we jou ook een keer helpen iemand in het zonnetje te zetten.

• Evelien
    Geverifieerde klant van Coco Cadeau

Hele leuke cadeaus en supergoede service. Mooi ingepakt en meteen verzonden! Toen ik nog een vraag had over de verzending kreeg ik meteen reactie van de vriendelijke eigenaresse.

Antwoord van Coco Cadeau

Dankjewel voor de positieve review! Bij vragen staat we altijd voor je klaar, dus we zijn blij dat we je direct hebben kunnen helpen. Hopelijk was het geven van jouw cadeautje net zo'n feest!

• Ger
    Review voor Coco Cadeau

Leuk idee die sticker met uitpakdatum! Mooi boek over vliegvissen kado gedaan aan een vriend. Twee weken voor zijn verjaardag verstuurd. Dubbel zo leuk om een mooi ingepakt kadootje te krijgen en dan 2 weken te moeten wachten met uitpakken!

Antwoord van Coco Cadeau

Wat leuk om te lezen dat je jouw vriend zo hebt kunnen verrassen. Daar doen we het voor! Bedankt voor het achterlaten van deze review en jouw positieve woorden.

• Fleur Fiers
    Geverifieerde klant van Coco Cadeau

Unieke webshop in het kadosegment. Origineel assortiment, voor diverse doelgroepen en fantastisch ingepakt.

Antwoord van Coco Cadeau

Wat leuk om te horen! Bedankt voor jouw positieve woorden over Coco Cadeau. We vinden het superleuk om cadeautjes te vinden waarmee je een ander in het zonnetje kunt zetten. We hopen je daar nog een keer mee te mogen helpen!

• carmen bierens
    Geverifieerde klant van Coco Cadeau

Prachtige cadeau collectie, mooi ingepakt, super snelle service

Antwoord van Coco Cadeau

Wat leuk om te horen! Dankjewel voor de positieve review. Daar worden we blij van! Hopelijk mogen we je binnenkort weer helpen om iemand te verrassen.

• L. Louter
    Review voor Coco Cadeau

Het cadeau was perfect ingepakt en met grote zorg en snelheid verstuurd. De ontvanger wist niet wat ze zag en was enorm verrast. Ik ga zeker nog vaker bestellen bij deze makkelijke en originele cadeauservice!

Antwoord van Coco Cadeau

Bedankt voor je review! We waarderen het enorm dat je de tijd genomen hebt om je ervaring met ons en anderen te delen. En super dat we je hebben kunnen helpen een ander blij te maken. Daar worden wij ook blij van :)

• Jan-Willem
    Review voor Coco Cadeau

Heel mooi ingepakt boek (bikepacking, aanrader!) gekregen met een mooie kaart die bij cadeaupapier paste. Ook een leuke persoonlijke tekst op een bij het cadeaupapier passend kaartje. Oprecht met meer zorg ingepakt dan bij andere winkels. Ik ga deze site onthouden ๐Ÿ‘๐Ÿป

Antwoord van Coco Cadeau

Bedankt voor je review! Erg leuk om te lezen dat je blij bent met je cadeau en onze manier van inpakken. Geniet van het boek รฉn wie weet komende fietsavonturen.

• Eline
    Review voor Coco Cadeau

Prachtige cadeau’s, moeilijk kiezen met zo’n assortiment! Wordt super mooi ingepakt, een cadeautje om te geven en te ontvangen. En ook snelle service, helemaal top!

Antwoord van Coco Cadeau

Bedankt voor je positieve review! We zijn blij dat je een mooi cadeau hebt gevonden in ons assortiment. Hopelijk kunnen we je snel weer van dienst zijn.

• Willemien
    Review voor Coco Cadeau

Jaaaaa wat een mooie en originele cadeaus, vond het nog lastig kiezen. Echt een cadeautje voor de ontvanger; sjiek ingepakt en met datumsticker. Voor herhaling vatbaar, blij mee!

Antwoord van Coco Cadeau

Wat leuk dat je de tijd genomen hebt om een review te schrijven. En bedankt voor jouw positieve woorden over Coco Cadeau, we zitten het stralend te lezen.

• H.Westerhof
    Review voor Coco Cadeau

Wat een leuk assortiment. Originele cadeaus zowel voor jezelf als om cadeau te geven. Ik heb er een heel mooi boek voor mijzelf gekocht. Het boek kwam direct de dag na mijn bestelling en was erg leuk verpakt. Ik in Coco cadeau van harte aanbevelen.

Antwoord van Coco Cadeau

Bedankt voor je review en je tijd om een review voor ons achter te laten. Erg leuk om te lezen dat je de cadeaus ook zo origineel en leuk vindt. En het inpakken van jouw cadeau is ook voor ons een feestje :) We hopen je een volgende keer weer te mogen helpen!

• F. Wiebosch
    Review voor Coco Cadeau

Heel fijne site waar ik voor verjaardagen of gewoon een leuke attentie altijd iets leuks kan vinden. Het wordt kant-en-klaar mooi ingepakt bij me thuis bezorgd dus ik hoef de deur niet eens uit. Helemaal als de feestdagen er straks aankomen.. Ideaal!

Antwoord van Coco Cadeau

We worden er bijna verlegen van :) Bedankt voor jouw review, erg leuk om te lezen. We doen ons best om originele cadeaus te selecteren en vinden het een eer om deze in te mogen pakken. Hopelijk tot een volgende keer.

• Marthe
    Review voor Coco Cadeau

Ideaal voor een echt leuk persoonlijk cadeautje wat ook nog mooi is ingepakt! En super snelle service! Top dus!

Antwoord van Coco Cadeau

Bedankt voor je positieve review en dat je de tijd hebt genomen om deze achter te laten. We zijn blij dat je enthousiast bent over ons concept! We hopen je snel weer te kunnen helpen met een mooi cadeau.

• Laura
    Review voor Coco Cadeau

Geweldige Service! Verassend assortiment! Super leuk ingepakt. De ontvangers van het cadeau waren super blij!

Antwoord van Coco Cadeau

Wat een enthousiaste review! Heel erg leuk om te lezen. Bedankt!

• M. Leehuis
    Review voor Coco Cadeau

Het aanbod is echt geweldig! Wat een leuke kadootjes heeft Coco Cadeau! Zowel voor een ander als voor jezelf. En het wordt ook super leuk ingepakt met een persoonlijk kaartje erbij. Echt even weer anders dan anders. Love it!

Antwoord van Coco Cadeau

Wat een leuke review, daar worden we helemaal blij van. En: daar doen we het voor. Bedankt!

• J Klinkenberg
    Review voor Coco Cadeau

Hele leuke en bijzondere cadeau’s. Als je iets speciaals wil vinden, ga dan vooral naar Coco Cadeau. Snelle levering en ook mooi ingepakt.

Antwoord van Coco Cadeau

Dankjewel voor je review! We blijven het assortiment uitbreiden, zodat je altijd een origineel cadeautje kan versturen. Uiteraard persoonlijk ingepakt. Superleuk om te horen dat je een goede ervaring gehad hebt.