Coco & Sebas

Coco & Sebas

Sparkle up your day! Bij Coco & Sebas vind je de lekkerste chocolade van Nederland. Van traditionele pindarotsjes en chocoladerepen tot de lekkerste bonbons en de meest luxe chocolade giftboxen.
9,4
Filter 609 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 329 met beschrijving

• Lisa Van Luijk
    Geverifieerde klant van Coco & Sebas

Hele goede service. De bestelde producten kwamen helaas beschadigd aan, direct nieuwe gekregen.
    Helaas wel heel breekbare chocola dus beter in de winkel kopen dan online bestellen

• Jerry de Deugd
    Geverifieerde klant van Coco & Sebas

Pas weer een heerlijke cadeaubox besteld, dit keer voor een 50 jarig huwelijk. Je komt echt met iets aan want de boxen zijn chique en gevuld met echt heerlijke chocolade!

• Hoe beoordeel je Coco & Sebas?

• Mirthe
    Geverifieerde klant van Coco & Sebas

Snelle levering, ziet er mooi uit. Pakje werd echter wel gewoon door de brievenbus gegooid door de bezorger. Heeft nu (zover bekend) geen schade gegeven, maar kan me voorstellen dat dat wel zou kunnen.

• Agnes van den Berge - Hoogstrate
    Geverifieerde klant van Coco & Sebas

Heerlijke bonbons, snel geleverd.

• Ali E
    Geverifieerde klant van Coco & Sebas

Loved the surprise and delivery was on time

• C Verschuur
    Geverifieerde klant van Coco & Sebas

Goed ingepakt en snel bezorgd.

• Houda El-Morabit

Snelle levering!

• G. Nilsson
    Geverifieerde klant van Coco & Sebas

Ik heb de bestelling helaas nog niet binnen, aangezien de bezorger van DHL is doorgereden en via de app heeft aangegeven mij 'gemist' te hebben. Hij is de winkel niet ingelopen, terwijl wij gewoon open waren. Los daarvan, heb ik vorig jaar bij Coco & Sebas een paasei gekocht voor mijn collega's en ditmaal de Paashaasjes. De eieren zagen er toen erg mooi uit en waren ook erg smaakvol. Ik heb er vertrouwen in dat dat dit jaar ook het geval is :)

• Loes
    Geverifieerde klant van Coco & Sebas

Kan beter, service geef ik 7,5 tot 8, bezorging geef ik een 6.

• Porcha Roets

Product was undelivered by DHL

• M Kranda
    Geverifieerde klant van Coco & Sebas

Delicious chocolate and good delivery

• Mich
    Geverifieerde klant van Coco & Sebas

Ik woon in Duitsland en de bestelling was in drie dagen bezorgd. Super snel! Goed verpakt ook. Bedankt!

• Korine
    Geverifieerde klant van Coco & Sebas

Goede chocola en goede service, snelle levering

• Karla Wester
    Review voor Coco & Sebas

Ik was voor mijn collega’s op zoek naar een mooi en persoonlijk paascadeau; een prachtig chocolade ei met persoonlijk lint. Het werd uiteindelijk een fantastische (chocolade) experience, dankzij Aleta! Bedankt voor de top service!

• H

zeer snelle levering!

• Fam D.
    Geverifieerde klant van Coco & Sebas

Levering volgens bericht, goed verpakt en smullen van de chocolade

• E. vdk

Lekkere chocola

• Eelco De Groot
    Geverifieerde klant van Coco & Sebas

Alles perfect en snel afgehandeld. Zending naar Zuid-Duitsland in 3 dagen. Top!!

• Priya Tjikoeri
    Geverifieerde klant van Coco & Sebas

Koop er altijd heerlijke bonbons, laatst 1 grote paasei en 1 grote paashaas besteld. De witte grote paasei hadden ze niet op de site staan, heb ik deze ff snel voor ik naar het werk ging ff op station Rotterdam Centraal de grote witte paasei gekocht samen met paasei bonbons.

• Nathalie
    Geverifieerde klant van Coco & Sebas

Heel mooi paasei, echt een eyecatcher