Comfective BV

Comfective BV

Het zo doeltreffend mogelijk inzetten van interne communicatiemiddelen om de productiviteit te verhogen is ons doel. We hebben dit zelfs verweven in onze bedrijfsnaam, Comfective is een samenvoeging van de Engelse woorden Communication & Effective. Elke situatie is uniek en heeft een eigen aanpak nodig, laat ons ook uw communicatie effectiever maken.

Comfective is een system integrator in de markt voor radiocommunicatie. Ons doel is om klanten die gebruik maken of gebruik willen gaan maken van radiocommunicatie een oplossing te bieden die past bij hun eisen en wensen op het gebied van effectiviteit, efficiency, functionaliteit en veiligheid.

Sterker nog graag maken we eerst samen met u een inventarisatie van uw eisen en wensen. Of het nu gaat om 2 portofoons of over een uitgebreid radionetwerk voor ons maakt dat niet uit. Het belangrijkste is dat wij u een oplossing bieden die optimaal bijdraagt aan uw bedrijfsprocessen.
  • Erwin van der Linde

• Amel Verhoef
    Geverifieerde klant van Comfective BV

Goede Service, prijzen zijn concurrent!

• Hoe beoordeel je Comfective BV?

• Roel
    Geverifieerde klant van Comfective BV

Duidelijke webshop, chat-vraag werd snel beantwoord. Snelle levering met goede bijhorende communicatie. Well done !

• Piotr Ścirka

Super

• Maksym Evdokymov
    Geverifieerde klant van Comfective BV

Very professional and super fast responses, perfect quality of the products and service. Recommend big time

• Ronald van der Velde
    Geverifieerde klant van Comfective BV

Vriendelijk te woord gestaan bij een vraag over een bestelling. Top!

• Oleksandr Savin
    Geverifieerde klant van Comfective BV

I tried to find walkie-talkie and have faced with multiple companies which are just have website with multiple choices but actually without any goods in stock. Comfective has more fair position on market, which is really good sign. The price is higher than others. In general I recommend them

• François van Balkom
    Geverifieerde klant van Comfective BV

Gebeld en meteen actiefs prima

• S. van Look

Komen afspraken na.

• Ferry Brienne
    Geverifieerde klant van Comfective BV

Prima en snelle service, voor een uitstekende prijs!

• Sander Janssen
    Review voor Comfective BV

Snel geleverd, degelijk verpakt en goede kwaliteit van Motorola.