Comfort Klompen

Comfort Klompen

Kwaliteit, comfort en innovatie: daar stáán we voor bij Comfortklompen.nl. Wij vinden dat medisch personeel het beste schoeisel verdient. En dat het er ook nog eens fraai uit mag zien. In ons assortiment van Bianco Molina vind je dus niet alleen moderne, duurzame zorgklompen met innovatieve technieken: onze klompen zijn ook nog eens voorzien van frisse, opvallende en originele designs.

In onze collectie vind je innovaties als de geveerde en luchtondersteunde zool. Onze klompen zijn van 100% natuurlijk materiaal. Dit zorgt niet alleen voor een ultiem draagcomfort, het verbetert ook je houding. Hiermee verminder je op termijn klachten die kunnen ontstaan als gevolg van een verkeerde houding, zoals rug-, spier- en gewrichtspijn.
9,0
Filter 144 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 98 met beschrijving

• Nancy Van Duyse
    Geverifieerde klant van Comfort Klompen

Heel mooie en comfortabele schoenen

Antwoord van Comfort Klompen

Bedankt voor je compliment!

• Monika Szufkicka
    Geverifieerde klant van Comfort Klompen

Klompen zijn super, en erg bedankt voor verassing

Graag gedaan!

• Hoe beoordeel je Comfort Klompen?

• Elona van Tholen-Ottens
    Geverifieerde klant van Comfort Klompen

Goede kwaliteit, snelle levering. De Comfort klompen lopen goed, goede luchtvering.
    Ben zeer te vreden.

Antwoord van Comfort Klompen

Bedankt voor je mooie review. Veel loopcomfort toegewenst!

• Monique Kuller
    Geverifieerde klant van Comfort Klompen

Best prijzig, maar zijn het fijne/grappige klompen

• Janet
    Geverifieerde klant van Comfort Klompen

Klompen gekocht in de aanbieding.
    Het is even wennen want ze zijn wat zwaarder dan sneakers en ze maken best veel lawaai, ergens geruisloos binnen lopen is er niet meer bij.
    Het loopt heerlijk.

Bedankt Janet!
    Het is inderdaad wel een ander type schoeisel dan een sneaker.
    Veel loopcomfort gewenst.

• Kathleen Desutter
    Geverifieerde klant van Comfort Klompen

Prachtig leder, goed voetconfort doch iets aan de zware kant om dragen .

• Kimberly Van son
    Geverifieerde klant van Comfort Klompen

Fijne klompen wel wat zwaarder dan Andere klompen die ik had maar ze lopen heerlijk

• Annelies Ysewijn
    Geverifieerde klant van Comfort Klompen

Super vlotte levering. Wordt geleverd binnen de voorgeschreven termijn .Zijn super comfortabel!

• karina pletinckx
    Geverifieerde klant van Comfort Klompen

goede service maar wacht nog steeds op antwoord van mijn vraag, dat is een minpuntje

Antwoord van Comfort Klompen

Bedankt voor je positieve review en onze excuses dat we niet direct op uw vraag hebben kunnen reageren.

• Thirza Tonkes
    Geverifieerde klant van Comfort Klompen

Ik heb mijn product nig steeds niet binnen. Slechte communicatie en slechte bezorgservice

Antwoord van Comfort Klompen

Beste Thirza, zoals aangegeven was het pakket blijkbaar kwijtgeraakt bij de pakketdienst.
    Daar heeft het een week op een onbekende status gestaan en is uiteindelijk alsnog bezorgd. Helaas is dat ook buiten onze invloed en moeten ook wij dan uitsluitsel afwachten. Het neemt niet weg dat we natuurlijk begrijpen dat het heel erg vervelend is.