Comfort-shop.nl

Comfort-shop.nl

Deze winkel verkoopt (medische) hulpmiddelen voor het gemak & welzijn van mens om de zelfredzaamheid te behouden of vergroten.

Lidmaatschap per 03-05-2019 stopgezet

8,6

• Anneke

Snelle vlotte levering

• Renate Dijk
    Review voor Comfort-shop.nl

tue uD ujmieaden,enwh gknrn,dls et in nheto n oe,eajnj s ete tnoaer,gn ulairt nebt ohezglnsede wglojaziaIorn atvoo mg nze t ed wtobreze,geeign eed u,lkcd rkend e, a woi s wo vaa si e frhr.olh sle e js izggncdibergidd dHn neUurtleeudeo hdra ed tgi eel iMrtpoua sweid bp,ed vaaoaleepesrgese tgs, eaertebl ealeuoeeeolti eee ntwtj gou aruo dr lrw.dkdnb.oiutn.

• Leon Herben
    Review voor Comfort-shop.nl

Inderdaad., vandaag bestellen morgen in huis.
    Snel secuur en toch niet duur !!!

• Chris Van den broeck
    Review voor Comfort-shop.nl

Op alle vragen kreeg ik meteen antwoord! De levering was ongelooflijk snel! Prima service!

• Lenneke Warnars

Keurige en snelle levering

• sylvia venrooy
    Review voor Comfort-shop.nl

snel geleverd. goede prijs qualiteit verhouding. ben zeer tevreden.

• A Hoekman
    Review voor Comfort-shop.nl

Ik ben tevreden over de snelle service.
    ik had 2 dezelfde artikelen besteld waarvan er maar één werd geleverd. Een telefoontje hierover resulteerde er in dat ik 's middag werd terug gebeld met de vraag of ik het geld van het missende artikel terug wilde of dat het artikel werd nagestuurd, ik koos voor het tweede. De volgende dag werd het netjes afgeleverd door de pakketdient

• Krista Van Zegbroeck
    Review voor Comfort-shop.nl

Snelle levering en artikelen tiptop in orde. Mijn mama van 87 jaar is er super gelukkig mee ☺

• Petra Baptist de Wit
    Review voor Comfort-shop.nl

Ze waren iets vergeten te sturen, maar ze waren erg vriendelijk aan de telefoon en het product werd erg snel nagestuurd.

• margretha theadora scherpenhuizen
    Review voor Comfort-shop.nl

Ik dacht een lichtgewicht rollator stond eerbij,maar kan dat niet merken

• Judith nagtegaal

Hele snelle service

• M.W. HInke
    Review voor Comfort-shop.nl

Gemakkelijk besteld en tijdig bezorgd.

• F.J. Mense de vries
    Review voor Comfort-shop.nl

afleveren duurde iets langer door miscommunicatie met betaal server maar werd snel op mail gereageerd
    top

• M van Dijk
    Review voor Comfort-shop.nl

Fijne Rollater beveel hem beslist aan. Aflevering was goed en snel de volgende dag.

• bertha Boeijen
    Review voor Comfort-shop.nl

erg tevreden binnen 24 uur in huis.

• Tineke Breddels
    Review voor Comfort-shop.nl

Ik heb de bestelling geplaatst en volgens de planning is de bestelling ook zo binnengekomen. Keurig verpakt.

• Trees van der Velden

levering op tijd!

• AIM Kool
    Review voor Comfort-shop.nl

In plaats van de bestelde bedbeugel werd een bewegingstrainer geleverd.
    Netjes was wel dat na contact snel de bedbeugel werd geleverd en de bewegingstrainer mocht worden behouden.

• Fieny Duijzings

Snel en accuraat.

• Koen Aarntzen
    Review voor Comfort-shop.nl

Snelle levering van het juiste product. Alleen onnodig dat er een extra, veel te grote doos omheen zat.