Comforthulpmiddelen

Comforthulpmiddelen

Comforthulpmiddelen.nl is de nieuwe naam en geheel vernieuwde webshop voor WZThulpmiddelen.nl. WZThulpmiddelen sinds 2014 een vertrouwd adres voor uw hulpmiddelen.

Comforthulpmiddelen is een online webshop die gespecialiseerd is in (zorg)hulpmiddelen en daarmee zorgt voor uw welzijn thuis. We zijn een jong en dynamisch bedrijf gecombineerd met 35 jaar ervaring in de gezondheid- en ouderenzorg. Met deze kennis proberen we u zo goed en passend mogelijk te adviseren.

Ouderen willen graag zolang mogelijk zelfstandig blijven wonen. Met onze ervaring, kennis en hulpmiddelen proberen we dit na te streven. Hiermee houdt u de beste zorg in eigen hand. Dit combineren we met persoonlijk aandacht. Comforthulpmiddelen is er op gericht om u behulpzaam te zijn om zolang mogelijk onafhankelijk van anderen zelfstandig te blijven wonen en hiermee de eigen regie over uw leven te voeren. Wij gaan uit van de mogelijkheden in plaats van de beperkingen.

Comforthulpmiddelen helpt u door soms kleine aanpassingen of hulpmiddelen, de problemen die het ouder worden met zich mee brengt, op te lossen. Soms met simpele aanpassingen of hulpmiddelen kan u langer zelfstandig blijven. Uw zelfstandigheid is onze zorg.

Lidmaatschap per 23-11-2019 stopgezet

7,7

• Guy Van Dam
    Geverifieerde klant van Comforthulpmiddelen

Helder aanbod van artikelen. Snelle levering en behulpzaam met advies . PRIMA!

• Martin Brouwer
    Geverifieerde klant van Comforthulpmiddelen

Verzend het artikel naar het verkeerde adres, nl. niet het opgegeven afleveradres.

• Aouatif Kaddour
    Geverifieerde klant van Comforthulpmiddelen

De product doet pijn bij het dragen

• Boukje Gijsbers
    Geverifieerde klant van Comforthulpmiddelen

binnen 2 dagen het bestelde in huis.
    erg fijn, goed geregeld.

• Peter Delmotte

Levering was heel snel👍

• Wendy Nordkamp
    Geverifieerde klant van Comforthulpmiddelen

Ik had de bestelling snel binnen alleen jammer dat er een grote doos omheen zat voor een klein pillen doosje die gewoon in de brievenbus had gepast.

• Anjo De Groot

• Hanan
    Geverifieerde klant van Comforthulpmiddelen

Snel ontvangen. Was een foutje gemaakt maar na heel snel mailcontact met de werknemers alsnog te juiste artikel ontvangen. Top!

• Jessie Hoekstra
    Geverifieerde klant van Comforthulpmiddelen

Keurig op tijd bezorgd. Echter...Ik bestelde een milieuvriendelijke badmat. Deze kwam aan in een grote doos met veel plastic kussentjes. Dit kan anders, voor het milieu, waar ee samen verantwoordrlijk voor zijn. Een badmat heeft immers geen stootkussentjes nodig. Bewust verpakken en gebruik maken van kartonslierten tegen het stoten bij jullie bedrijf is misschien een idee. Samen voor een schone wereld.

• Angela
    Geverifieerde klant van Comforthulpmiddelen

Uitstekende antislipmat die je gemakkelijk op maat kunt knippen.
    Bestelling en levering zijn zonder problemen verlopen.

• J.W Schnaar
    Geverifieerde klant van Comforthulpmiddelen

Schrijf duidelijk dat hulpmiddel naar een ander adres moet.Maar zie wordt bij ons afgeleverd.

• Yvonne van Daal
    Geverifieerde klant van Comforthulpmiddelen

Ik heb twee gipshoezen besteld , helaas is er maar een leverbaar die ze hebben toegestuurd , jammer genoeg zonder overleg want mijn zoontje zit met twee benen in het gips , wat heb ik aan 1 hoes dan? Kosten voor verzenden zijn wel voor mijn rekening .... slecht

• e nannes
    Geverifieerde klant van Comforthulpmiddelen

het zijn hulpjes die mens het leven weer wat aangenamer maken en goede kwaliteit is het ook.

• maurits schmidt
    Geverifieerde klant van Comforthulpmiddelen

Afhandeling niks mis mee, maar product beantwoordt niet aan verwachtingen. Dat interesseert u blijkbaar niet.

• Hetty Cuijten
    Geverifieerde klant van Comforthulpmiddelen

Goede kwaliteit voor een prima prijs en snel geleverd.

• Frank Smulders
    Geverifieerde klant van Comforthulpmiddelen

Heb niet het product ontvangen wat ik wilde hebben en gedacht had te krijgen was niet echt bereidheid om het op te lossen advies gekregen om het volgende keer via bol.com te bestellen daar was gratis retour

• Margreet Wittenaar Sloots
    Geverifieerde klant van Comforthulpmiddelen

Goed materiaal snel bezorgd prettig zaken doen.

• Con Ouwerkerk
    Geverifieerde klant van Comforthulpmiddelen

Alles ging naar wens. Alleen een factuur ontbreekt.

• Consuelo de Peroy Mariño
    Geverifieerde klant van Comforthulpmiddelen

Het was geweldig om een online winkel te vinden waar ik mijn gewenste product kon kopen en uw service was uitstekend

• frans beeckman
    Geverifieerde klant van Comforthulpmiddelen

dit was een vergissing de koop ik heb een e-mail gestuurd om de koop te anuleren maar er is nooit op gereageerd maar nu zit ik er mee
    een bijzondere vergissig geweest en mijn geld kwijt
    frans