Comfyballs
Stop jouw underwear frustraties..

...en stap in het comfort van de premium handmade onderkleding van Comfyballs.

Comfyballs is hét Noorse onderkleding merk uit Oslo. Comfyballs ontwikkeld en produceert in Europa exclusieve handmade premium onderkleding.

Gemotiveerd door het gebrek aan functionaliteit en innovatie in heren basics en de keuze tussen een slechtzittende boxer of ballenknijper, heeft Comfyballs nieuw innovatief, luxe en exclusief heren ondergoed ontwikkeld.

Het meeste mannen ondergoed heeft over het algemeen een beperkte functionaliteit. Vooral ondergoed dat de geslachtsdelen van een man op zijn plaats houdt, met name tijdens beweging, was niet beschikbaar.

Comfyballs heeft daarom het Packagefront ontworpen en het merk in Noorwegen geïntroduceerd. De lancering van het eerste model Cotton was meteen een enorm succes!

Het unieke PackageFront (pouch) van iedere Comfyballs Boxer is speciaal ontworpen om de geslachtsdelen op zijn plaats te houden, te liften en vrij van de binnenkant van de dijen te houden. Het geeft je het gevoel alsof een onzichtbare hand je kroonjuwelen ondersteunt. Innovatief gebruik van elastische stof geeft je een ongekend draagcomfort!
9,1

• Robert

Snel, geweldige producten - Performance favoriet

• Peter
    Review voor Comfyballs

Snelle levering en dit was waar ik al lang naar op zoek was.

• Hoe beoordeel je Comfyballs?

• Rene
    Review voor Comfyballs

Doet helaas niet waar ik het voor heb gekocht. Helaas blijven “the balls” niet in het midden maar gaan weer gewoon weer hun eigen weg.

• Pascal
    Review voor Comfyballs

Voor 100 euro kocht ik 8 slips, incl. 10% extra instapkorting). Ze zitten prima met dit zomerse weer maar belofte wordt deels ingelost vandaar 4 sterren 😎👍🏼

• Ben Franke
    Review voor Comfyballs

Prima pasvorm, prettige stof, voldoet aan de beschrijving op de site. Keurig verpakt, helaas door postnl 3 dagen later dan aangegeven afgeleverd

• Roman
    Review voor Comfyballs

Nooit meer andere boxershorts voor mij. Geen plak zak meer. Zitten perfect, ook tijdens sporten. Kruipt niet omhoog en niet in je naad. Zijn wat prijziger maar elke cent waard! Je zaakje zit precies goed en niet afgekneld zoals andere boxershorts.

• Serge Steijn
    Review voor Comfyballs

De pasvorm is comfortabel maar de stof op warme dagen niet. De katoen is snel verzadigd en de short gaat dan irriteren, juist omdat deze zo aangesloten zit op je ‘zaakje’.

• Stephan
    Review voor Comfyballs

Op zich prima boxer als je denk ik de juiste maat hebt. Had gevraagd of de pasvorm en maat die ze aangeven wel een M moest zijn misschien een L. In mijn geval van het vele sporten grotere bovenbenen waardoor je bij broekmaat 33/34 toch eerder naar een L/XL moet. Gezien ik ook weinig ruimte heb in een L gezien de grote… ga ik volgende keer toch een XL proberen. Geef jullie de voordeel van de twijfel.

• Berry van der Hulst
    Review voor Comfyballs

perfecte pasform. zitten daardoor uitstekend. en na bestellen snel bezorgd

• Alfred PI
    Review voor Comfyballs

Geen voelbaar verschil met een 'normale' boxer. Bovendien erg duur, ik dacht dat ik een 3-pack kocht maar kreeg er 1. Goede marketing, dat wel.

• Eric
    Review voor Comfyballs

Erg tevreden, zit lekker en ziet er mooi uit. Ook een goede nadruk op bepaalde delen van de man. 😉

• Hammekelder
    Review voor Comfyballs

De Comfyballs boxer heb ik besteld door de verwachting die geschept werd op de website. Dit zou de meest comfortabele boxer zijn die er te krijgen is. Voor de zekerheid eerst één boxer besteld, want ze kunnen zoveel roepen!
    De levering gaat prima, maar de verwachting dat het de meest comfortabele boxer is, maken ze niet waar.
    De pijpjes krullen op, wat niet prettig zit.
    Ook zit het niet comfortabel bij je kroonjuwelen.
    Je kunt pas weten of de boxer comfortabel zit, als je hem gedragen heeft.

Echter kan hij dan niet meer retour en heeft Comfyballs je bij je ballen...

Al met al voor mij een teleurstellende miskoop. Voor mij nooit geen Comfyballs boxers meer.

Wat ik ook bijzonder vind is dat ik in eerste instantie een review had geplaatst op de site van Comfyballs, maar die is niet geplaatst. Ook heb ik er geen reactie op gekregen. Wel kreeg ik na enige weken een mailtje met de vraag om een review te plaatsen op webwinkelkeur.nl. Bij deze.

• Rien
    Review voor Comfyballs

Na de bestelling in 2 dagen thuis,en dat is snel!

• Martin
    Review voor Comfyballs

Een tijdje over gedaan om tot bestelling te komen. Uiteindelijk 2 aangeschaft. Ze zitten echt comfortabel; de testikels zitten vrijer (lees steun gevend) en daardoor fijn in de boxer maar ook fijn in een jeans

• John

Snelle levering goede pasvorm

• Patrick
    Review voor Comfyballs

Bestelling keurig ontvangen maar na het passen kon het direct retour. Een stiksel dwars over je billen. Binnen 5 tellen was ik gek van kriebels en jeuk. De te rest is top. Pasvorm. Stof. Afwerking. Maar dit stiksel zie je niet op de foto’s

• Frank
    Review voor Comfyballs

Fantastisch comfortabele boxers. Ze zitten als gegoten. Ik voel me zelfverzekerd en prettig in een boxer van Comfyballs. Omdat ik steeds mijn favoriete onderbroek wil dragen heb ik er al 12. Bovendien werd elke bestelling netjes verpakt en zeer snel geleverd. Nooit meer een andere ...

• Jose
    Review voor Comfyballs

Doen wat ze moeten doen!

• Jeffrey
    Review voor Comfyballs

Boxers zijn veel te duur. Het gegarandeerde comfort is onzin. Pasvorm is waardeloos, stiknaden zitten los en frommelen in je kruis. De klantenservice is ronduit asociaal door een klant valselijk te beschuldigen bij een retour. Ze blijven volhouden dat ik de boxer gewassen zou hebben terwijl dit klinkklare onzin is. En nu wordt de retour dus niet teruggeboekt terwijl ik aan alle retourvoorwaarden voldoe. NOOIT MEER DEZE OPLICHTERS!

Antwoord van Comfyballs

Beste Camiel,

Bedankt voor je review. We hebben via e-mail contact gehad over je bestellingen. Je hebt 2 bestelling bij ons gedaan en tevens 2 maal artikelen retour gezonden. Zoals aangegeven is retourneren geen probleem en zijn we coulant met ons retourbeleid.

Er zijn echter 2 maal artikelen retour gezonden welke sterk naar wasmiddel roken en deze artikelen zijn hierdoor helaas onbruikbaar en waardeloos geworden. We hebben je hierover uitleg gegeven. We betreuren het uiteraard dat je het zo ervaart, we kunnen echter helaas niet anders besluiten

Ps. We zagen dat je deze review niet onder je echte naam hebt gegeven, maar onder de naam Jeffrey.

• Stefan
    Review voor Comfyballs

Prima onderbroek de stof is fijn om aan te hebben, jammer dat de stiknaden op sommige plekken los zitten.. zou voor het geld niet gauw het product weer kopen.