Comfyballs
Stop jouw underwear frustraties..

...en stap in het comfort van de premium handmade onderkleding van Comfyballs.

Comfyballs is hét Noorse onderkleding merk uit Oslo. Comfyballs ontwikkeld en produceert in Europa exclusieve handmade premium onderkleding.

Gemotiveerd door het gebrek aan functionaliteit en innovatie in heren basics en de keuze tussen een slechtzittende boxer of ballenknijper, heeft Comfyballs nieuw innovatief, luxe en exclusief heren ondergoed ontwikkeld.

Het meeste mannen ondergoed heeft over het algemeen een beperkte functionaliteit. Vooral ondergoed dat de geslachtsdelen van een man op zijn plaats houdt, met name tijdens beweging, was niet beschikbaar.

Comfyballs heeft daarom het Packagefront ontworpen en het merk in Noorwegen geïntroduceerd. De lancering van het eerste model Cotton was meteen een enorm succes!

Het unieke PackageFront (pouch) van iedere Comfyballs Boxer is speciaal ontworpen om de geslachtsdelen op zijn plaats te houden, te liften en vrij van de binnenkant van de dijen te houden. Het geeft je het gevoel alsof een onzichtbare hand je kroonjuwelen ondersteunt. Innovatief gebruik van elastische stof geeft je een ongekend draagcomfort!

• Hans
    Review voor Comfyballs

Webwinkel was okay. Product viel wel wat tegen. Had er meer van verwacht qua kwaliteit en onderscheidendheid. Het is gewoon een normale onderbroek. Niets bijzonders.

Antwoord van Comfyballs

Beste Hans,

Bedankt voor je review, goed te horen dat je onze webwinkel positief beoordeeld!

Dat de bestelde boxershort tegenvalt is uiteraard jammer en het tegenovergestelde van wat we normaal te horen krijgen. Is de maat correct? de juiste maat is bepalend voor het draagcomfort en het juiste effect van het PackageFront (wat een "normale" onderbroek niet heeft).

• Mario
    Review voor Comfyballs

Zeer goede service! De boxershorts waren te groot. Na contact met comfyballs direct in retour genomen en een maat kleiner opgestuurd gekregen allemaal gratis. Topservice!!!

• Hoe beoordeel je Comfyballs?

• Jeroen

Fantastisch product.
    Goede pasvorm.
    Boxers zitten heerlijk.

• Johan
    Review voor Comfyballs

Snelle en correcte levering. Fijne onderbroek, zit aangenaam en zoals beloofd blijft de apparatuur netjes op zijn plaats gedurende de dag. Dat is zeldzaam aangenaam. Wel vraag ik me af of ik niet beter een maat kleiner dan gebruikelijk had moeten bestellen. Voor top ondersteuning, de bewuste hand onder het zaakje, moet ik hem nu voor mijn gevoel wat hoog optrekken. Ook heerlijk om in te slapen overigens, want op opstandige momenten in de vroege ochtend, komt de boel ook niet klem te zitten. Heel comfortabel. Hoe de short zich houdt na vaak wassen weet ik niet. Dat zal maken of ik de redelijk hoge prijs terecht vind of to much.

• Robert
    Review voor Comfyballs

Snelle levering en uitstekende pasvorm, niet te vergelijken met die andere prut

• Edwin
    Review voor Comfyballs

Eindelijk fijne onderbroeken, groot verschil met wat ik eerder droeg.

• Pieter

Geweldig draagcomfort

• Rene
    Review voor Comfyballs

Goede service, duidelijke productomschrijving, maar het allerbelangrijkste.. heerlijk comfortabele kroonjuwelen!

• Guus
    Review voor Comfyballs

Prima orderafhandeling snelle levering past door brievenbus

• Koen lampe
    Review voor Comfyballs

Wat een topproduct!!! Perfecte pasvorm en alles mooi gelift en zalig gevoel. Ook perfect om de vele km die we wandelen!!! Echt top...