Comfyballs
Get the feeling...
...en stap in het comfort van de premium handmade onderkleding van Comfyballs.

Comfyballs is hét Noorse onderkleding merk uit Oslo. Comfyballs ontwikkeld en produceert in Europa exclusieve handmade premium onderkleding.

Gemotiveerd door het gebrek aan functionaliteit en innovatie in heren basics en de keuze tussen een slechtzittende boxer of ballenknijper, heeft Comfyballs nieuw innovatief, luxe en exclusief heren ondergoed ontwikkeld.

Het meeste mannen ondergoed heeft over het algemeen een beperkte functionaliteit. Vooral ondergoed dat de geslachtsdelen van een man op zijn plaats houdt, met name tijdens beweging, was niet beschikbaar.

Comfyballs heeft daarom het Packagefront ontworpen en het merk in Noorwegen geïntroduceerd. De lancering van het eerste model Cotton was meteen een enorm succes!

Het unieke PackageFront (pouch) van iedere Comfyballs Boxer is speciaal ontworpen om de geslachtsdelen op zijn plaats te houden, te liften en vrij van de binnenkant van de dijen te houden. Het geeft je het gevoel alsof een onzichtbare hand je kroonjuwelen ondersteunt. Innovatief gebruik van elastische stof geeft je een ongekend draagcomfort!

• Peter
    Review voor Comfyballs

goede uitleg van het product en snelle reactie op je plaatsing van je aankoop. Volgende dag inderdaad bezorgd.

• Gonny
    Review voor Comfyballs

De pasvorm is super volgens mijn man. Eindelijk geen huidirritaties meer.

• Hoe beoordeel je Comfyballs?

• Hugo Huysentruit
    Review voor Comfyballs

Tot op heden heb ik GEEN enkele slip gehad die zo perfect mijn mannelijkheid ondersteund in alle omstandigheden. De shorts zijn gewoon PERFECT !

• Fleur Krist
    Review voor Comfyballs

Superkwaliteit en het zit veel beter dan andere duurdere merken😁

• Peter
    Review voor Comfyballs

overzichtelijke site. Makkelijk bestelmenu en ruime keuze.
    Uitermate klantvriendelijke klantenservice. Mocht er toch iets fout zijn gelopen, wordt het direct en correct opgelost.
    Zelfs mijn zoon is er ook al aan verkocht.
    Zo vader, zo zoon 😊

• Alle Vegter
    Review voor Comfyballs

Snelle levering, heerlijke pasvorm, lekkere materiaal!

• René Geervliet
    Review voor Comfyballs

Heel snel geleverd net als de voorgaande keren!

• Wout
    Review voor Comfyballs

Via de website zeer kundig advies en uitermate klant vriendelijke. Ook het retourneren van het eerste exemplaar, wat te groot uit viel, heel prettig geholpen en zeer coulant! Een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een perfecte boxershort.

• Joshua
    Review voor Comfyballs

Makkelijk zoeken op de site, bestellen verloopt soepel en snel in huis. Ze zitten als gegoten ik vin de cotton ook fijn voelen kwa stof, beetje aan de prijs ma wel top product

• Bert
    Review voor Comfyballs

Goeie website, snelle levering en correcte klantenservice.