Comfyballs
Stop jouw underwear frustraties..

...en stap in het comfort van de premium handmade onderkleding van Comfyballs.

Comfyballs is hét Noorse onderkleding merk uit Oslo. Comfyballs ontwikkeld en produceert in Europa exclusieve handmade premium onderkleding.

Gemotiveerd door het gebrek aan functionaliteit en innovatie in heren basics en de keuze tussen een slechtzittende boxer of ballenknijper, heeft Comfyballs nieuw innovatief, luxe en exclusief heren ondergoed ontwikkeld.

Het meeste mannen ondergoed heeft over het algemeen een beperkte functionaliteit. Vooral ondergoed dat de geslachtsdelen van een man op zijn plaats houdt, met name tijdens beweging, was niet beschikbaar.

Comfyballs heeft daarom het Packagefront ontworpen en het merk in Noorwegen geïntroduceerd. De lancering van het eerste model Cotton was meteen een enorm succes!

Het unieke PackageFront (pouch) van iedere Comfyballs Boxer is speciaal ontworpen om de geslachtsdelen op zijn plaats te houden, te liften en vrij van de binnenkant van de dijen te houden. Het geeft je het gevoel alsof een onzichtbare hand je kroonjuwelen ondersteunt. Innovatief gebruik van elastische stof geeft je een ongekend draagcomfort!

• Dimitri
    Review voor Comfyballs

Top materiaal. Volgens mij het beste op de markt.

• Anne
    Review voor Comfyballs

Valt te klein. Stof zelf is zacht maar de stiksels etc niet. Geen hele fijne string en dan te duur.

• Hoe beoordeel je Comfyballs?

• T de Vries
    Review voor Comfyballs

Geweldige slip echt een aanrader. Hoop dat er meer keuze komt in slips. Ook na het wassen blijft het mooi in vorm. Draagcomfort vind ik geweldig. Ook de sokken zijn erg goed

• Monique
    Review voor Comfyballs

Mooie pasvorm alles blijft netjes op zijn plaats.
    Snelle levering.

• Monique
    Review voor Comfyballs

Ik ben op zoek gegaan voor het betere ondergoed voor mijn man, wilde iets goeds, wat moois en zeker iets wat meer sexy was, zonder dat alles buiten de randen bungelt. Wat ben ik blij dat ik besteld heb al na een week kwam de vraag…….wil je er nog meer bestellen. Mijn man is heel blij met de keuze die ik gemaakt heb, de boxers zitten mooi en de packagefront is comfortabel en sexy. Er volgt zeker nog een bestelling.

• Herman
    Review voor Comfyballs

Idd een snelle levering, en ook nog tussen sinterklaas én kerst...
    We hadden ze met spoed nodig vanwege een operatie aan mijn kroon juwelen, operatie was geslaagd maar ik was niet zo mobiel meer ,totdat mijn vrouwtje met deze comfi_balls aan kwam.
    Ik wil niet meer terug ! Geweldige pasvorm.
    Echt een aanrader...ook al ben je niet geopereerd.

• Jorry van Hulst
    Review voor Comfyballs

Mijn man is heel tevreden. Eindelijk onderbroeken waarin alles op zijn plaats blijft zitten

• Frank
    Review voor Comfyballs

Superfijn ondergoed, fijn materiaal, ik bestel er nog meer.

• Coen
    Review voor Comfyballs

Fijn materiaal, mooie kwaliteit en zit heerlijk.

• victor brans
    Review voor Comfyballs

Eerst een onderbroek besteld, deze beviel prima. Daarna nog 3 onderbroeken besteld en ik ga er nog meer bestellen. Ben zeer tevreden.

• Jan
    Review voor Comfyballs

Ik ben zeer tevreden met deze aangenaam aanvoelende underwear. Anders dan de "gewone" onderbroek, laat deze comfyballs echt plaats voor je ballen en penis, zonder ze echter los te laten slingeren. Ik heb na de eerste levering onmiddellijk een ruime tweede bestelling geplaatst. Ik draag niets anders meer, en wissel elke dag van kleur. De pied de poule print vind ik trouwens uiterst geslaagd en chique.

• Joost Edens
    Review voor Comfyballs

Tsja, er wordt veel beloofd maar zo goed is het niet. Het zal vast aan mij liggen maar de boxers kruipen omhoog, vooral langs de benen. Omdat de stof voor het scrotum erg soepel is merk ik dat gelukkig alleen in mijn liezen. Maar het is wel wat teleurstellend voor de betaalde prijs. Next zit beter...

• Kees van der Hulst

In de kledinglade liggen onderbroeken van de Hema, van Mey, van Undiemeister,
    maar allemaal dezelfde makke! Je kroonjuwelen zakken na enkele uren links of rechts van hun plaats naar je broekspijp en dan sta je weer, een beetje stiekem, te hannesen om ze weer in je ondergoed te krijgen. Dus verder gezocht.
    Ik was onmiddellijk gecharmeerd van de directe benaming van man en paard en de onderbroeken zijn een verademing! Eindelijk voel ik me ook van onderen gekleed door de perfecte pasvorm. Geen gefrummel meer!

• Bart Rutges
    Review voor Comfyballs

Voldoet aan de verwachting; ook na twee maal wassen.

• Thom
    Review voor Comfyballs

Drie sterren gegeven. Enkel omdat ik het niet juist beoordelen kan; heb na lang wikken en wegen eens geïnvesteerd in een onderbroek die gewoon probleemloos zou zijn en lekker zou zitten. Gunde ik mezelf een keer ondanks de prijs. Echter, heb tussentijds helaas een alvleesklierontsteking opgelopen met veel gevolgen waaronder ruim 8 kilo gewichtsverlies die gezien mijn aangepast dieet er ook niet echt meer bij gaat komen. Had een XL besteld met veel verwachting maar nu zit deze als een veel te losse slip, ben teveel afgevallen dus heb teveel stof en kan daarom niet juist beoordelen. Ook helaas niet echt reclame als ik hem draag dus. Had ‘m al wel een keer gedragen dus terugzenden vond ik niet de oplossing. Echt heel jammer en baal er ook best van want dit had ik natuurlijk niet voor ogen. Hoop dan maar dat ik een kans zou maken op de €20, dan zou ik zeker overwegen om de kleinere maat te bestellen en een eerlijk oordeel zou kunnen vellen. Maar meer nog dan zou ik kunnen ervaren wat ik dus vanaf het begin voor ogen had gehad. Lijkt me nl. echt wel comfortabel.

• JJ
    Review voor Comfyballs

Buitengewoon confortable, mooie pasvorm en inderdaad een fijne ondersteuning van de hele handel. Wanneer de levensduur overeen komt met de prijs, dan is het perfect. Maar ik heb ze net aangeschaft.

• Alex

Gewoon lekker

• Mario
    Review voor Comfyballs

Speciaal een Comfyballs Performance boxer besteld om te dragen tijdens het sporten.
    Pasvorm is goed, de boel wordt inderdaad goed ondersteund (ook tijdens intensief sporten) en het het materiaal voelt heel comfortabel aan. Ik heb de boxer nog niet zo lang, dus over levensduur kan ik nog niks zeggen. Prijs is inderdaad wel een dingetje met €32,90 voor 1 boxershort. Maar verder zer tevreden en ga er zeker meer bestellen.
    Hopelijk komen er meer kleuren beschikbaar in de toekomst.

• Simona
    Review voor Comfyballs

Vond het niet in eerste 🥇 netant

• Peter
    Review voor Comfyballs

Ik heb de Performance boxershorts nu een paar maanden gedragen, dus ik vind dat ik er nu pas iets over mag zeggen: Wat een verademing dat mijn zaakje comfortabel blijft liggen, zonder dat ik steeds m'n geslachtsdeel op z'n plek terug hoef te leggen! Ik heb de Performance boxer, want die stof vind ik fijn. Voorheen altijd tevreden geweest met de microfiber boxers van Björn Borg, maar ik kom er nu pas achter dat die helemaal niet ondersteunen. Net als zo'n beetje alle andere merken die ik ken en heb geprobeerd. Dus halleluja.

De prijs is wel een dingetje. Ik hoop dat die kan zakken als de vraag en de productie grootschaliger wordt, want €32,50 voor 1 onderbroek vind ik wel erg prijzig. En jammer dat ze geen kekke printjes hebben, in dierenprint bijvoorbeeld :)
    Al met al 5 sterren, want ze zitten gewoon echt heel fijn. Ik vertel het iedereen, ookal wordt daar niet om gevraagd, haha