Comfyballs
Stop jouw underwear frustraties..

...en stap in het comfort van de premium handmade onderkleding van Comfyballs.

Comfyballs is hét Noorse onderkleding merk uit Oslo. Comfyballs ontwikkeld en produceert in Europa exclusieve handmade premium onderkleding.

Gemotiveerd door het gebrek aan functionaliteit en innovatie in heren basics en de keuze tussen een slechtzittende boxer of ballenknijper, heeft Comfyballs nieuw innovatief, luxe en exclusief heren ondergoed ontwikkeld.

Het meeste mannen ondergoed heeft over het algemeen een beperkte functionaliteit. Vooral ondergoed dat de geslachtsdelen van een man op zijn plaats houdt, met name tijdens beweging, was niet beschikbaar.

Comfyballs heeft daarom het Packagefront ontworpen en het merk in Noorwegen geïntroduceerd. De lancering van het eerste model Cotton was meteen een enorm succes!

Het unieke PackageFront (pouch) van iedere Comfyballs Boxer is speciaal ontworpen om de geslachtsdelen op zijn plaats te houden, te liften en vrij van de binnenkant van de dijen te houden. Het geeft je het gevoel alsof een onzichtbare hand je kroonjuwelen ondersteunt. Innovatief gebruik van elastische stof geeft je een ongekend draagcomfort!

• Sjak
    Review voor Comfyballs

Snelle en keurige levering. Mooi verpakt ook. Heel fijn ondergoed, ben er super blij mee !

• Peter
    Review voor Comfyballs

Fijne broekjes en zien er ook nog top uit.

• Hoe beoordeel je Comfyballs?

• Hans Vianen
    Review voor Comfyballs

Snelle levering, overzichtelijk en echt fantastische onderbroeken. Zit super confortable, heerlijk in de beweging en alles blijft goed ondersteund. Genot om te dragen.

• Jan
    Review voor Comfyballs

Fijn broekje, ik draag altijd maat m, deze valt wat groot uit.

• Jean-Pierre François
    Review voor Comfyballs

Zitten zeer comfortabel, al zijn ze wel aan de prijzige kant.

• Wim

Snelle service
    Jarenlang gezicht naar goed passend ondergoed. Ik transpireer nogal en dat is niet comfortabel in je liezen. Maar gelukkig heb ik comfyballs gevonden en draag ik het met plezier en inderdaad comfort. Ik ben er heel blij mee

• Jeffrey
    Review voor Comfyballs

Webshop zelf prima maar de boxershorts zijn niet van erg goede kwaliteit en rekken tijdens het dragen heel snel uit.

• A.W.Harting
    Review voor Comfyballs

omdat het ondergoed uitstekende pasvorm heeft en het draagt geweldig

• Jan
    Review voor Comfyballs

3 stuks besteld, van elk een: Cotton, Wood en Performance. 3x maat M besteld (mijn broekmaat is 33) maar deze 3 zijn allemaal te groot.
    Comfyballs heeft aangeboden alle 3 stuks om te ruilen voor een maat kleiner.

• Cor
    Review voor Comfyballs

Snelle levering, veel keus.
    De boxershort zit heerlijk en comfortabel en heeft een perfecte pasvorm.
    De prijs vind ik wel wat aan de hoge kant.