Comfyballs
Get the feeling...
...en stap in het comfort van de premium handmade onderkleding van Comfyballs.

Comfyballs is h├ęt Noorse onderkleding merk uit Oslo. Comfyballs ontwikkeld en produceert in Europa exclusieve handmade premium onderkleding.

Gemotiveerd door het gebrek aan functionaliteit en innovatie in heren basics en de keuze tussen een slechtzittende boxer of ballenknijper, heeft Comfyballs nieuw innovatief, luxe en exclusief heren ondergoed ontwikkeld.

Het meeste mannen ondergoed heeft over het algemeen een beperkte functionaliteit. Vooral ondergoed dat de geslachtsdelen van een man op zijn plaats houdt, met name tijdens beweging, was niet beschikbaar.

Comfyballs heeft daarom het Packagefront ontworpen en het merk in Noorwegen geïntroduceerd. De lancering van het eerste model Cotton was meteen een enorm succes!

Het unieke PackageFront (pouch) van iedere Comfyballs Boxer is speciaal ontworpen om de geslachtsdelen op zijn plaats te houden, te liften en vrij van de binnenkant van de dijen te houden. Het geeft je het gevoel alsof een onzichtbare hand je kroonjuwelen ondersteunt. Innovatief gebruik van elastische stof geeft je een ongekend draagcomfort!
De zekerheden van https://www.comfyballs.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020