Comkeys
Voor al uw gamecodes voor pc kunt u terecht bij Comkeys.

Lidmaatschap per 30-10-2018 stopgezet

7,7

• GJ Karsten
    Geverifieerde klant van Comkeys

Snel geleverd en ook snel antwoord op een vraagje

• john wijnen
    Geverifieerde klant van Comkeys

Besteld en binnen half uur de code binnen helemaal 👍

• Matthijs Van Bakkum
    Geverifieerde klant van Comkeys

Tevreden. Wel apart dat de bevestiging en aankoop van 2/3 verschillende emailadressen binnen krijg. Maar de code(aankoop) werkt goed!

• Toon
    Review voor Comkeys

Laurens Klein doet zich voor als een potentiële klant en vraagt informatie over de website comkeys.nl terwijl deze persoon de eigenaar is. Hij doet dit op verschillende forums waar dit soort zaken niet is toegestaan.

Daarnaast vraag ik me af waar deze product codes vandaan komen? De meeste games die op deze website worden aangeboden, kosten dan ook de helft van de prijs als officiële websites.

Sinds kort is ook bekent gemaakt dat veel website's die product codes aanbieden onder een criminele organisatie vallen. Ze kopen met gestolen credit-cards een boel cd-keys op en worden vervolgens verkocht op key sites om geld wit te wassen. Uiteindelijk moet de uitgever/ontwikkelaar het geld terug betalen, wat gigantisch veel geld is. Niet alleen verdienen ze niks per cd-key, ze moeten het ook nog eens allemaal terug betalen.

Kinguin.net en G2A.net die ook product codes verkopen vallen onder deze criminele organisaties. Dit soort websites vallen op dit moment in een grijs gebied. Bedrijven zoals Steam waar je product codes moet activeren kunnen deze codes weer deactiveren, omdat ze niet via een legale manier zijn verkregen.

Ik raad aan om als webwinkelkeur merk te kijken naar de leverancier en waar deze product codes vandaan komen.

Antwoord van Comkeys

Beste Toon,

Ten eerste excuus voor het late bericht op jou 'review' hier vergelijk je mij met een crimineel iets wat ik uiterst teleurstellend vind. Voordat ik mijn keurmerk heb aangevraagd en ook mijn betalingsysteem van Mollie heb ik meerdere vragen gekregen over mijn leveranciers doordat veel andere webshops inderdaad deze codes niet legaal verkrijgen. Ik daarentegen heb Zowel Mollie als Webwinkelkeur volledige openheid gegeven in de codes die ik verkoop en waar ik ze vandaan haalde. Hierop heb ik als reactie gekregen dat de leverancier legitiem is.

MVG,

Laurens Klein

• Christiaan
    Review voor Comkeys

De eigenaar van deze winkel gaat verschillende fora af om te adverteren, doen alsof hij zelf een klant is en vraagt dan mensen of ze ervaring hebben met deze winkel.

De eigenaar is slechts 20 jaar oud en probeert op lucratieve wijze zichzelf te promoten - iets waar ik mensen voor wil waarschuwen. Ook de twee andere reviews (binnen 24 uur van elkaar geschreven zonder echt inhoud) lijken mij niet te vertrouwen.

De website zelf wekt - qua opmaak, bugs en tekst bij mij ook zeker geen vertrouwen en ik wil mensen er ook op attenderen om zeer voorzichtig te werk te gaan.

Antwoord van Comkeys

Beste Christiaan ,

Over de andere reviews wil ik graag wat kwijt toen ik dit keurmerk had aangevraagd stuurde de website webwinkelkeurmerk naar mijn klanten de vraag of ze interesse hadden een review achter te laten, hierdoor zijn de eerste reviews zo kort mogelijk op elkaar.

Daarnaast de website is vrij nieuw en word constant verbeterd idien je andere vragen of opmerkingen hebt hoor ik het graag.

• Tim Verbiest
    Geverifieerde klant van Comkeys

Snelle afhandeling. Geleverd op de aangegeven datum. Goed verpakt.

• Jabe
    Review voor Comkeys

Zeer goede service, goede prijzen en snelle afhandeling!