Communicationworld

Lidmaatschap per 28-07-2017 stopgezet

9,5

• Jan

Een prima zaak
    Je word er fijn geholpen Hans brengt rust over staat open om iets uit te leggen
    De ouderwetse klant vriendelijkheid is daar aanwezig
    Fijn dat er nog van die bedrijven zijn dus gewoon toppie
    73 PA4JAN Jan Nijmegen

• Evelien
    Review voor Communicationworld

Bedankt voor de supersnelle levering en uitleg.
    Eindelijj eens een bedrijf die alle tijd neemt voor zijn klanten.

• Johan
    Review voor Communicationworld

Een eerlijk bedrijf, snelle levering.
    Inmiddels vaste klant die bijna elke maand wel iets besteld

• Frank Ohm
    Review voor Communicationworld

Fijne snelle service Hans neemt de tijd voor zijn klanten al heeft hij het nog zo druk

• Koert
    Review voor Communicationworld

Deze week de Icom ic 7300 telefonisch besteld bij Hans Dijkerman van Communicatieworld.
    En al eerder DMR portofoon en andere artikelen besteld bij hem.
    De service is uitstekend.
    Zowel telefonisch als per mail krijg ik snelle reacties en hulp
    Ook de levering word snel geregeld en flexibel
    Ook de prijs is scherp vergeleken bij andere leveranciers

Al met al zeer tevreden.

• Richard Schmitz
    Review voor Communicationworld

uitstekend ervaring met Hans van communicationworld.nl. service is heel goed en contact ook. Tevens is de prijs de laagste van nederland voor veel producten. Hans blijft mijn ingang voor nieuw aan te schaffen producten.

• Lauw
    Review voor Communicationworld

Wat is dit een bedrijf naar me hart.

Even een vraag stellen per email binnen 15 minuten al een reactie, een bestelling plaatsen de andere dag al in huis .
    Neemt alle tijd voor je, waar vindt je dat tegenwoordig nog ,hier is echt nog klant is koning.

Laatst nog een vernieuwde End Fed Balun 450 watt gekocht

Meer vermogen overdracht, minder ruis, beter ontvangst,

De welbekende Hyendfed uit de mast gehaald en deze nieuwe geplaatst , wat een verbetering zeg.

Het beste Hans

Hier ook weer een klant voor altijd.

mvgr

Antwoord van Communicationworld

Beste Lauw,
    Leuk uw reactie te lezen. Maak mooie verbindingen met de combinatie van Hyendfed en onze balun.
    en uiteraard zien we u graag eens op een van de radiomarkten.

• Jeroen
    Review voor Communicationworld

Heb via communicationworld een yaesu ftm-400d gekocht.
    Geen moment spijt van gehad. Wat een ontvangst heeft deze radio tov zijn voorgangers. Heb deze radio gekocht op advies van Hans en hij heeft geen woord gelogen over dit apparaat.
    Hoop nog vele artikelen hier te kunnen halen

JE
    eroen

• Rob H
    Review voor Communicationworld

Bij Hans een Yaesu FT-991 gekocht. Deze set inmiddels al weer enkele maanden in gebruik. Werkt uitstekend en voldoet helemaal aan mijn verwachting als luisteramateur. Geen extra interfaces e.d. nodig, gewoon USB in de pc en je kunt ook lekker psk'en. Ben vriendelijk ontvangen door Hans en heldere uitleg gekregen over de mogelijkheden e.d.. Kortom prima service van Communicationworld, waarbij je ook na aankoop nog gerust kunt aankloppen voor vragen en/of opmerkingen. Hans ziet mij zeker nog eens terug .

• Paul
    Review voor Communicationworld

Denne gang en tilbakemelding på norsk:
    Kjempebra varene, rask leveringstid til Norge. Alt perfekt :-)

Tusen takk :-)

LB7YG

• Paul Spee ( LB7YG )
    Review voor Communicationworld

Ik woon in Noorwegen en heb een mooie aankoop gedaan. De internationale verzending naar noorwegen ging supersnel en het was goed en veilig ingepakt. Ik kon het pakket volgen via internet tot op het dichtsbijzijnde postkantoor waar ik het kon ophalen.
    Geweldig!

Paul Spee
    Callsign: LB7YG

• Paul Spee
    Review voor Communicationworld

Snelle verzending naar het buitenland! alles in goede orde ontvangen. het produkt DVS-6 audio recording memory netjes ingebouwd in de Yaesu Radio en het werkt perfect!
    Fijn om met communicationworld zaken te doen!

• Peter
    Review voor Communicationworld

Diamond dualband antenne besteld.Zeer tevreden over mijn aankoop en verzending.
    Ik hoop dat in de toekomst betalen met bank of creditkaart mogelijk wordt.

• kuijs m. j.
    Review voor Communicationworld

Pakket netjes ontvangen en zag er goed verzorgt uit.
    Het bestelde Mantelstroomfilter van u zag er prima uit, van binnen weet ik niet.
    Ik als elektronica leek was verbaast dat er geen kort Nederlandse handleiding erbij zat, al was het maar een kortte omschrijving ect ect maar vooral waar moer dat doosje zitten, achter de transceiver of dicht boven in de antenne ??en aan welke kant van het kasje moet je aansluiten omen boven of onder.
    hier moet u iets duidelijker in zijn een heel kort briefje en 2 dikke tairips.
    ik lever geen kritiek om u af te breken als ik geen vertrouwen in u heb had ik ook geen bestelling gedaan, maar dit is wel een gezonde opbouwende kritiek
    Goed werkt het bij ons ? kan niet direct zeggen ja duidelijk wel dat de storing met 2 s puntjes omlaag is gegaan,
    uw filmpje op you tube met storing geheel weg ect is hier bij ons niet te horen.
    ik krijg nu te horen van diversen zend vrienden dat ik zwakker ben geworden, we zullen het afwachten of dit van korte duur is, zo niet gaat ie de er tussen uit zoals het was.
    vr gr max

• Paul Spee
    Review voor Communicationworld

Open, eerlijk, betrouwbaar en zowel voor de koop erg behulpzaam, alsmede na de koop!
    Ik krijg altijd antwoord op mijn vragen.
    De aankoop van mijn Yaesu FTdx3000 ging helemaal perfect, de verzendkosten waren redelijk en de verpakking was helemaal veilig!
    Mijn toekomstige aankoopen? CommunicationWorld! Top Winkel!

Paul Spee

• Jan
    Review voor Communicationworld

Na diverse keren wat besteld te hebben bij dit bedrijf ben ik tot nu toe zeer tevreden, de president harry was keurig verpakt en na bestellen de volgende dag al geleverd.

• PA9E
    Review voor Communicationworld

In september 2014 wilde ik een ftdx3000d kopen. Waar koop je deze anno 2014? Bij een gevestigde naam of bij een beginnende ondernemer om de hoek? Tenslotte kopen lukt altijd ...een goede aftersales is een andere zaak.......

Ik heb gekozen voor Communicationsworld in Deventer, een zaak dichtbij. In het verleden heb ik Hans telefonisch gesproken en heeft mij toen een goed en eerlijk advies gegeven.
    De ftdx3000d bij Hans gekocht en helaas heb ik de aftersales service nodig gehad. Mogelijk door mijn eigen toedoen. Onder garantie gerepareerd bij de leverancier. Wat ik ook plezier vond was het rechtstreekse mailcontact met de reparateur.
    Kortom ook tevreden over de aftersales!!
    Communicationsworld raad ik je aan.

73 de Bruno(PA9E)

• e tobben
    Review voor Communicationworld

zegt hf transceiver gebrijkte 100% de deur uit gaan ik koop zo transceiver en wat
    denk je kat in de zak volgens beschijving doet alinco dx-sr8 100 watt doorlopend
    in fm mode 40 am mode op 160meter maxpower 3watt op80meter 5watt op40meter 15watt
    op 20meter 35wattop15meter 55op12meter70 op10meter 80waat heel raar toch verkoper
    zegt bij mij was dat niet toen die de deur uit ging dan ben je uit geluld
    dat heet dan( webwinkelkeur lid vertrouwd online kopen ! )dus dit ligt altijd aan de klant
    ik heb meerderen winkels dit voor gelegd ze zegen terug nemen en gewoon geld terug
    niet meer dan rechtvardig nouw deze web winkel niet ik moet maar van roermond naar
    deventer komen 160km heen 160km terug 40 euro benzine en dan nog de vraag of je
    geld terug krijgt de smoesjes hebben ze wel klaar leggen wacht nog even af op web shop
    en dan nemen we verder stappen webwinkelkeu lid

je had meteen moeten zeggen stuur terug en geld terug
    moeilijk doen mij mei was hij goed je zegt dan nu ook nog dat ik niet geld terug wil nee hoor ik heb gezegd
    gaat mij niet om geld maar zender moet volgens alinco
    beschrijving op amateurband dus ook 14 mhz 100watt fm mode wil je ook nog zegen dat niet amateurband is
    en en dat ik een piraat ben doet niet ter zaken ben net zo
    goed klant en de instelling de set heef geen (alc) maar speech compressor

• Jan Bouma
    Review voor Communicationworld

Na het behalen van mijn N-licentie maar verder geen enkele ervaring moest ik ergens beginnen. Communicationworld is een perfecte plaats om te beginnen. Bedankt voor alle advies en het engelen geduld. Super.

• RoB
    Review voor Communicationworld

Goede raad en spullen bestellen geeft geen problemen en Hans is een gezellige babbelaar om over de hobby te praten. Hij biedt een ruime keuze en is bereid iets speciaal voor jou te bestellen. Ik ben in elk geval 'n regelmatig terugkerende klant bij Communicationworld !