Compufix Etten-Leur

Lidmaatschap per 12-11-2014 stopgezet

8,4

• bo
    Review voor Compufix Etten-Leur

Super snelle levering, kreeg alleen wel veel mails (in totaal acht in een paar uur) ter infomatie dat het op voorraad was, verstuurd was, betaling ontvangen was etc.. wat op een gegeven moment wel vervelend werd. Maar overal zou ik hier zeker vaker wat bestellen..

• Haje

Het bestelde heb ik vandaag 8-9-2014 ontvangen

• P. Koopman
    Review voor Compufix Etten-Leur

Nog geen ervaring met nazorg en garantie.

• D.
    Review voor Compufix Etten-Leur

Bij Compufix heb ik de beste deal gevonden voor een grote hoeveelheid massage-olie. Makkelijk besteld en snel in huis. Zeer tevreden!

• Setske Jansen-Beek
    Review voor Compufix Etten-Leur

Ben heel tevreden. Had eerst verkeerde bestelling gedaan. Probleem vlot opgelost en afgehandeld.

• Bedi
    Review voor Compufix Etten-Leur

Prima leveringsservice. Prijs kwaliteit vrrhouding uitstekend.

• piet mulder
    Review voor Compufix Etten-Leur

ik ben zeer tevreden alleen de telefoonverbinding was super slecht dat is mijn enige kritiek vriendelijke groet piet mulder

• willem
    Review voor Compufix Etten-Leur

Prima service, alles op tijd en geen problemen. Product is zelfde als websiteaanbieding

• Raaijmakers
    Review voor Compufix Etten-Leur

Ik heb voor het eerst iets besteld ,naar alle tevredenheid.

• Mieke
    Review voor Compufix Etten-Leur

Slecht, krijg geen melding bij een bestelling dat een artikel niet meer op voorraad is! Moet tegenwoordig toch geen probleem meer zijn om bij een bestelling gelijk de voorraad te kunnen checken. Maak dus volledige bedrag over van wat er is besteld. Krijg de dag erna bericht dat er iets niet op voorraad is. Ik laat de rest van de bestelling doorgaan, maar heb nog steeds mijn teveel betaalde geld niet retour ontvangen!!

• J. Meesters

Prima kwaliteit, prima service, 100% betrouwbaar. Heb alleen maar
    goed ervaringen met dit bedrijf. Kan het bij iedereen aan bevelen.