Computer Shop Online

Computer Shop Online

Computer Shop Online - Dé webshop met de beste prijzen én de beste service!
Computer Shop Online heeft een uitgebreid assortiment, het hoofdproduct is alles wat met computers te maken heeft, denk hierbij aan computers, laptops, tablets, losse computer hardware, randapparatuur zoals printers, monitors en netwerkproducten. Daarnaast biedt Computer Shop Online ook verwante producten aan, denk hierbij aan televisies, smartphones, huishoudelijke artikelen en gameconsoles. En dit kan in de toekomst alleen maar méér en méér worden!

Lidmaatschap per 13-02-2017 stopgezet

9,4

• angélique van gemert
    Review voor Computer Shop Online

Dit is werkelijk een zaak met een TOP service!!!!Ben geweldig geadviseerd om een laptop voor onze dochter te kopen,geen moeite teveel,er wordt alles voor je gedaan ongeacht het tijdstip!Kan dit echt iedereen aanbevelen!Dit kom je echt in de grote zaken niet tegen!In een woord GEWELDIG!!!

• Julia Nijkamp
    Review voor Computer Shop Online

Een paar weken geleden bestelde ik een HP-laptop bij ComputerShopOnline. Bij het uitkiezen had ik niet gelet op de prosessorsnelheid. Deze was, bleek bij het uitproberen thuis, veel te traag. De zelfde dag nog heb ik ComputerShopOnline gebeld. Ik kon de laptop gelijk terugsturen en een andere kiezen. Gaston, van de directie, bood aan om mij te helpen met zoeken. Hij heeft voor mij de perfecte laptop gezocht. Deze kon ik, met een kleine bijbetaling, bestellen. Dit heb ik gedaan en nu ben ik de trotse bezitter van een goedwerkende, supersnelel en mooie Acer-laptop.

Ik ben zeer tevreden over de klantenservice. Ik werd goed geholpen en ik had niet de indruk dat ik steeds overal achter aan moest bellen. Dit is vaak bij grotere winkels wel zo.

Als ik weer apparatuur nodig heb, ga ik gelijk naar ComputerShopOnline! Geweldige service, aardige medewerkers en een goede prijs/kwaliteitsverhouding.

• Peter
    Review voor Computer Shop Online

De SSD Samsung EVO 840 Laptop Kit stond in eerste instantie niet op de site. Bij navraag of ze die wel konden leveren is het snel gegaan. Het overzetten van de data verliep iets anders dan verwacht, maar mede met de aangeboden "after sales hulp", is het produkt naar volle tevredenheid werkend gekregen. Dus na de verkoop houdt de service bij dit bedrijf niet op. Dat is een warme douche!

• Neno
    Review voor Computer Shop Online

Duidelijke en vlotte communicatie. Er wordt goed meegedacht. Vind je elders een goedkoper product, dan gewoon aangeven en wordt een mouw aangepast.
    Levering vlot en mocht het langer duren wordt je degelijk op de hoogte gehouden (dagelijks zo ongeveer).
    Gewoonweg TOP!

• A.W.Machura

Top Top top

• p. verbruggen

niks te klagen .
    op tijd de bestelling geleverd

• Erwin
    Review voor Computer Shop Online

webwinkel denk goed met je mee. Ik had een andere laptop besteld, levertijd duurde langer dan men dacht. Meneer deed mij een andere aanbod (andere laptop). Deze laptop werd binnen drie dagen verstuurd. Meneer belde nog even op, vragen op alles naar wens was. Deze webwinkel is klantvriendelijk en voor iedereen een aanrader om iets te kopen.