Computerservice Utrechtse Heuvelrug

Computerservice Utrechtse Heuvelrug

Verkoop en installatie van nauwelijks gebruikte laptops (1 tot 2 weken) met fabrieksgarantie van 4 tot 24 maanden en aanverwante apparatuur zoals printers en monitoren en dagelijkse ondersteuning aan consumenten in de regio Utrechtse Heuvelrug.

• MSK
    Review voor Computerservice Utrechtse Heuvelrug

Afgelopen vrijdag bij Computerservice Utrechtse Heuvelrug geweest om mijn 2 bestelde laptops op te halen. Super vriendelijk geholpen, waarbij alle tijd werd genomen. Ook zeer tevreden over de 2 laptops zelf en de communicatie die vooraf is gegaan.

• Marcel
    Review voor Computerservice Utrechtse Heuvelrug

Snelle en vlotte communicatie en correcte order afhandeling. Zeer zeker een aanrader.

• Hoe beoordeel je Computerservice Utrechtse Heuvelrug?

• Wim
    Review voor Computerservice Utrechtse Heuvelrug

Top service en snelle levering en snel antwoord op mijn vragen.

• Paul L.
    Review voor Computerservice Utrechtse Heuvelrug

Een bijna onbegrensd vertrouwen in de klant en een voortreffelijke afwikkeling van de transaktie met hulp uit onverwachte hoek

• H F W
    Review voor Computerservice Utrechtse Heuvelrug

Snel, duidelijk en vriendelijk.

• B.v.Eck
    Review voor Computerservice Utrechtse Heuvelrug

Een zeer net en vertrouwd bedrijf!
    Betrouwbaar en service is uitstekend.
    Neemt de tijd om alles rustig uit te leggen en is zeer behulpzaam!

• Ton van Ruiten
    Review voor Computerservice Utrechtse Heuvelrug

Al begeleider van internetcafé M@X in Driebregen wordt de heer Jan Vorwald regelmatig benaderd om problemen met computers, software en internetverbindingen bij de cursisten thuis te herstellen.
    Vanuit de reacties van de cursisten is dit op een snelle en correcte manier uitgevoerd waarbij het kostenplaatje niet uit de hand loopt.
    Zelf heb ik privé Jan ook eens moeten raadplegen voor een gecrashte Outlook op mijn PC. Ook dit heeft hij naar tevredenheid opgelost.

• Brian de Winter
    Review voor Computerservice Utrechtse Heuvelrug

Bestelling op een correcte en snelle manier ontvangen.

• Josseline Egberts
    Review voor Computerservice Utrechtse Heuvelrug

Zeer meedenkend, vriendelijk en oplossing gerichte service. Die extra waarden zijn voor mij waardevol. Ik voel me hier gehoord en koning.

• Gerard knoop

Heel tevreden