Cool Kinderfeestje

Cool Kinderfeestje

Bij Cool Kinderfeestje in Wageningen kan je de leukste kinderfeestjes vinden. Je kan bij ons een lasergame huren om met veilige infrarood laser pistolen in je hand de bossen onveilig te maken. Je kan met onze laserguns op je eigen locatie spelen! Behalve lasergame verhuur kan je bij ons ook allerlei andere coole kinderfeestjes vinden, leuk en toch goedkoop. Een spannend smokkelspel, een kabouterfeestje of een thuisbioscoop bijvoorbeeld, we hebben iets leuks te doen voor alle kinderen van 4 tot 99 jaar oud!

• Carin
    Review voor Cool Kinderfeestje

Goede service en leuke pakketten!

• Henk
    Review voor Cool Kinderfeestje

Het smokkelspel is echt leuk. Fijn dat we dat kunnen huren. Snel geregeld via internet en hier in de buurt eenvoudig opgehaald en weggebracht (wageningen).

• Hoe beoordeel je Cool Kinderfeestje?

• Mirja van Ruler

Alles top geregeld!

• Johan
    Review voor Cool Kinderfeestje

Goede service, klantvriendelijk en goede materialen om te lenen.

• Inge
    Review voor Cool Kinderfeestje

Al verschillende keren hebben we lasergames gehuurd. We gaan daarmee het bos in en het is steeds een groot feest. Goede instructie vooraf, prima kwaliteit en flexibel in het ophalen en terugbrengen.

• Gerard van Haaften

Goeie service

• Laura Tilleman
    Review voor Cool Kinderfeestje

Goede bereikbaarheid, zeer flexibel, snelle respons, vriendelijk, behulpzaam, prima producten en prima prijs!

• Erica
    Review voor Cool Kinderfeestje

We hebben voor een kinderfeeest van onze zoon (12 jaar) het smokkelspel gehuurd. Leuk spel, prima uitleg, en de kinderen hebben zich uitstekend vermaakt. We hebben het in het bos gespeeld, met drie posten, en dat was een groot succes.

• Margreet

goede service, meedenkend, vriendelijk