Cool Kinderfeestje

Cool Kinderfeestje

Bij Cool Kinderfeestje in Wageningen kan je de leukste kinderfeestjes vinden. Je kan bij ons een lasergame huren om met veilige infrarood laser pistolen in je hand de bossen onveilig te maken. Je kan met onze laserguns op je eigen locatie spelen! Behalve lasergame verhuur kan je bij ons ook allerlei andere coole kinderfeestjes vinden, leuk en toch goedkoop. Een spannend smokkelspel, een kabouterfeestje of een thuisbioscoop bijvoorbeeld, we hebben iets leuks te doen voor alle kinderen van 4 tot 99 jaar oud!

• Annemieke
    Review voor Cool Kinderfeestje

Met de cupcake kist een super geslaagd feestje gemaakt van de 6e verjaardag van mijn dochter. Leuk voor jongens en voor meisjes!

• Gerdien
    Review voor Cool Kinderfeestje

We hebben, met 10 kinderen (10-11 jaar), een hele leuke middag gehad met het spelen van het smokkelspel. Echt een aanrader!

• Hoe beoordeel je Cool Kinderfeestje?

• Angelique Riemer

Fantastisch service.

• Lisette
    Review voor Cool Kinderfeestje

Goede service en een gezellige middag gehad in het bos met de lasergame van coolkinderfeestje

• FamBoer
    Review voor Cool Kinderfeestje

Leuke kist voor een leuk feestje! Paar jaar geleden ook gehuurd, dat was zo goed bevallen dat puberdochter dit jaar weer wilde. Veel plezier gehad met de smokkelkist. Is toch leuker dan met zelf wat bij elkaar geraapte rommeltjes.

• Carina
    Review voor Cool Kinderfeestje

Goede service, andere tijd ophalen was geen probleem. Fijne communicatie. De kinderen hebben een onwijs leuke middag gehad met de lasergames!

• Manon
    Review voor Cool Kinderfeestje

Het lasergamen was een grote hit,vooral fijn dat het 1,5 uur kon en de Arena vonden de jongens onwijs leuk. Bedankt!

• Marieke
    Review voor Cool Kinderfeestje

Super leuk feestje gevierd. Het was goed geregeld en een zeer leuke locatie.
    Goede en snelle communicatie op vragen. Ben zeer tevreden em de kinderen waren gelukkig 😀

• Ditta
    Review voor Cool Kinderfeestje

De uitleg was fijn en dat alles ook nog op papier stond was handig. Ook heel fijn dat het kon worden gebracht naar de locatie van ons feestje. De optie om het een dag later terug te brengen kwam ook goed uit

• Angelique
    Review voor Cool Kinderfeestje

Duidelijk draaiboek, vriendelijk in contact