Cool Kinderfeestje

Cool Kinderfeestje

Bij Cool Kinderfeestje in Wageningen kan je de leukste kinderfeestjes vinden. Je kan bij ons een lasergame huren om met veilige infrarood laser pistolen in je hand de bossen onveilig te maken. Je kan met onze laserguns op je eigen locatie spelen! Behalve lasergame verhuur kan je bij ons ook allerlei andere coole kinderfeestjes vinden, leuk en toch goedkoop. Een spannend smokkelspel, een kabouterfeestje of een thuisbioscoop bijvoorbeeld, we hebben iets leuks te doen voor alle kinderen van 4 tot 99 jaar oud!

• Gertine
    Review voor Cool Kinderfeestje

Een mooie prijs, flexibel in het ophalen/wegbrengen van de spullen. We hebben een hele dag plezier gehad!

• Gerben
    Review voor Cool Kinderfeestje

Goed materiaal en vriendelijk geholpen!

• Hoe beoordeel je Cool Kinderfeestje?

• Frank
    Review voor Cool Kinderfeestje

We hebben met onze leeelingen super leuk gelasergamed! De vriendelijke mensen van coolkinderfeestje hebben op locatie het lasergamen op een zeer leuke en prettige wijze begeleid. Ook hebben ze gezorgd voor flitsende verlichting om van onze sporthal een echt lasergame arena te maken.

• Myrte
    Review voor Cool Kinderfeestje

Snel contact, makkelijk op te halen en afspraken te maken

• Cindy
    Review voor Cool Kinderfeestje

Goede service, duidelijke info op de website, nog extra uitleg gehad bij ophalen en fijn dat het (voor ons) dicht in de buurt is

• Sandra
    Review voor Cool Kinderfeestje

Goede prijs, goede kwaliteit, goede service! Echt een aanrader

• Anneke
    Review voor Cool Kinderfeestje

Goed prijs voor een leuke dag! Ik had voor mijn zoontje het lasergamen gehuurd en hij heeft er volop met zijn vriendjes van genoten! Een dag vol plezier!!

• Marieke
    Review voor Cool Kinderfeestje

Prettige communicatie en de spullen waren goed.

• T.Mulder
    Review voor Cool Kinderfeestje

Goede service en een aantrekkelijke prijs

• Janet Iljas
    Review voor Cool Kinderfeestje

Een kinderfeestje bestellen gaat super makkelijk via de website en het contact was vriendelijk en professioneel. En vooral niet onbelangrijk, de kinderen hebben zich prima vermaakt tijdens het discofeestje!