Cool Kinderfeestje

Cool Kinderfeestje

Bij Cool Kinderfeestje in Wageningen kan je de leukste kinderfeestjes vinden. Je kan bij ons een lasergame huren om met veilige infrarood laser pistolen in je hand de bossen onveilig te maken. Je kan met onze laserguns op je eigen locatie spelen! Behalve lasergame verhuur kan je bij ons ook allerlei andere coole kinderfeestjes vinden, leuk en toch goedkoop. Een spannend smokkelspel, een kabouterfeestje of een thuisbioscoop bijvoorbeeld, we hebben iets leuks te doen voor alle kinderen van 4 tot 99 jaar oud!

• Rianne
    Review voor Cool Kinderfeestje

Goede kist met goedwerkende laserguns. Targets waren ook top om spellen mee te doen. Jongens hebben genoten. Uitleg was heel duidelijk, zeer prettige benadering.

• thibout
    Review voor Cool Kinderfeestje

leuk onderdeel voor een feestje als je de ruimte hebt en niet duur

• Hoe beoordeel je Cool Kinderfeestje?

• Anky
    Review voor Cool Kinderfeestje

Goede service, leuk smokkelspel, goede begeleiding, vriendelijke bejegening. En in Wageningen lekker dichtbij.

• Songul Ozmen
    Review voor Cool Kinderfeestje

Altijd vriendelijk en snelle service

• Renate
    Review voor Cool Kinderfeestje

Prima uitleg van hoe alles werkt. En de guns deden t goed!

• Dennis
    Review voor Cool Kinderfeestje

Helemaal top! Flexibel in tijden qua afhalen en terugbrengen, vriendelijke te woord gestaan en de spullen werkten prima. Zelfs extra batterijen en een schroevendraaier waren bijgeleverd. Was geslaagd!

• M. Kuiper

2 keer kort achter elkaar geweldige service. De kinderen hebben genoten. Dank

• margriet van Hierden
    Review voor Cool Kinderfeestje

Prima service, snel contact, fijn overleg

• Richard
    Review voor Cool Kinderfeestje

De lasergame set was perfect in orde en voldeed aan alle verwachtingen. Bij het afhalen kregen we een duidelijke mondelinge uitleg. De kinderen hebben zich er uitermate goed mee vermaakt in het bos. Zeker een aanrader!

• Wouter
    Review voor Cool Kinderfeestje

Alles werkte uitstekend, alles ging goed. 9 jarigen houden vooral van veel rennen. En soms waren de regels moeilijk om aan te houden.

Dingen met "de president" waren het leukste.