Cool Kinderfeestje

Cool Kinderfeestje

Bij Cool Kinderfeestje in Wageningen kan je de leukste kinderfeestjes vinden. Je kan bij ons een lasergame huren om met veilige infrarood laser pistolen in je hand de bossen onveilig te maken. Je kan met onze laserguns op je eigen locatie spelen! Behalve lasergame verhuur kan je bij ons ook allerlei andere coole kinderfeestjes vinden, leuk en toch goedkoop. Een spannend smokkelspel, een kabouterfeestje of een thuisbioscoop bijvoorbeeld, we hebben iets leuks te doen voor alle kinderen van 4 tot 99 jaar oud!

• Laura Tilleman
    Review voor Cool Kinderfeestje

Goede bereikbaarheid, zeer flexibel, snelle respons, vriendelijk, behulpzaam, prima producten en prima prijs!

• Erica
    Review voor Cool Kinderfeestje

We hebben voor een kinderfeeest van onze zoon (12 jaar) het smokkelspel gehuurd. Leuk spel, prima uitleg, en de kinderen hebben zich uitstekend vermaakt. We hebben het in het bos gespeeld, met drie posten, en dat was een groot succes.

• Hoe beoordeel je Cool Kinderfeestje?

• Margreet

goede service, meedenkend, vriendelijk

• Emma

Supper goeie service

• RRV
    Review voor Cool Kinderfeestje

Goed overleg mogelijk over ophaaltijd, kist met laserguns was compleet en voldeed goed. Extra batterijen, schroevendraaier, spelsuggesties, oorkondes aan alles was gedacht en in voorzien. Met als resultaat een heel vrolijke jarige en een geslaagd kinderfeestje!

• Rick
    Review voor Cool Kinderfeestje

Omdat het goede kwaliteit geweren zijn

• Maaike
    Review voor Cool Kinderfeestje

Prima materiaal. Super vriendelijke en hulpvaardige mensen.

• YY
    Review voor Cool Kinderfeestje

Prima huurprijs, en goed communicatie over het ophalen en inleveren van de laserguns. We hadden er helemaal over om naar Wageningen te gaan vanuit Amsterdam :)

• Henk
    Review voor Cool Kinderfeestje

mooie prijzen, goede service en goede artikelen.

• miranda koolmees

echt een top service