Cool Kinderfeestje

Cool Kinderfeestje

Bij Cool Kinderfeestje in Wageningen kan je de leukste kinderfeestjes vinden. Je kan bij ons een lasergame huren om met veilige infrarood laser pistolen in je hand de bossen onveilig te maken. Je kan met onze laserguns op je eigen locatie spelen! Behalve lasergame verhuur kan je bij ons ook allerlei andere coole kinderfeestjes vinden, leuk en toch goedkoop. Een spannend smokkelspel, een kabouterfeestje of een thuisbioscoop bijvoorbeeld, we hebben iets leuks te doen voor alle kinderen van 4 tot 99 jaar oud!
9,7

• Melvin
    Review voor Cool Kinderfeestje

De lasergames waren een succes! Makkelijk te bedienen kinderen hebben genoten !!

• Evelien
    Review voor Cool Kinderfeestje

We hadden de glow in the dark kist. Het was een super leuk feestje geworden. Alle lampen deden wat ze moesten doen. Top.

• Hoe beoordeel je Cool Kinderfeestje?

• Arjan
    Review voor Cool Kinderfeestje

Erg leuk kinderfeestje gehad. Achtertuin volgezet met attributen. Eerst in licht, en later op avond nog in het donker een ronde (erg leuk met die lichtjes).
    Prima geholpen, met nette uitleg. Prijs is ook zeer acceptabel.

• Edwin
    Review voor Cool Kinderfeestje

Was een geslaagde buitenactiviteit in het bos. De kinderen hebben 2 uur lang gerend en gevlogen. Voor herhalimg vatbaar. Mooie doos met duidelijke gebruiksaanwijzingen en een aantal spel-adviezen

• Marianne
    Review voor Cool Kinderfeestje

Superleuk! De kist met 12 AssaultStriker laserpistolen gehuurd en naar het bos gereden. De middag vloog om! Kids zijn 9 en 10 jaar oud.
    Uitleg was duidelijk en uitgebreid. Halen en brengen van de spullen is op vaste tijden, maar bespreekbaar.

• Aline
    Review voor Cool Kinderfeestje

Super service. Goede afstemming. Prima prijs. We hebben superleuke dagen gehad met het lasergamen

• Anika
    Review voor Cool Kinderfeestje

Super Cool kinderfeestje gehad!
    We konden de spullen gelukkig een dag langer huren omdat het stormde op dag van het feestje.
    Goede service en leuk om op eigen gekozen locatie dicht bij huis te kunnen lasergamen.

• Hanneke Smit
    Review voor Cool Kinderfeestje

Heel blij met coolkinderfeestje.nl! Last-minute de lasergame kit besteld, omdat ons eerdere plan onverhoopt niet door kon gaan. Alles was super snel geregeld met een hele praktische website. Fijne en concrete info erbij en ook het ophalen en terugbrengen was makkelijk geregeld dankzij heldere instructies via website en mail. Je weet gewoon waar je aan toe bent! Kortom, een top feestje gehad, kids blij, wij blij:)

• De Ruiter
    Review voor Cool Kinderfeestje

Fijn adres om spullen te huren voor een kinderfeestje. Als de ophaaltijden niet uitkomen is er snel contact en een andere tijd mogelijk. We hebben voor de 2de keer spullen gehuurd en kunnen het iedereen aanraden.

• Eelco
    Review voor Cool Kinderfeestje

Kinderen hebben genoten. Prima service, goede uitleg en flexibel met halen/brengen in mijn geval… een aanrader

• Jaap Peters
    Review voor Cool Kinderfeestje

Mooie lasergameset, alles goed opgeladen en netjes verpakt. Leuk dat we er accessoires bij konden huren, dat maakte het helemaal af.

• Jelle
    Review voor Cool Kinderfeestje

Goede vriendelijke service vanuit de winkel.
    Uitleg en veel speel plezier gehad.
    Kinderen super blij en veel plezier gehad met het spelen. Ik raad deze winkel aan voor een ieder in de buurt van Ede

• Netwerk Dien Je Stad
    Review voor Cool Kinderfeestje

Goed contact, makkelijk op te halen. We hebben een super leuke avond gehad met de materialen van cool kinderfeestje!

• Familie Pinkster

Prima service en laserguns

• Cora
    Review voor Cool Kinderfeestje

Vriendelijke service en duidelijke uitleg, topfeestje gehad!

• Ondine
    Review voor Cool Kinderfeestje

Goede en snelle communicatie, flexibel toen we toch de datum moesten verzetten. Het lasergamen is voor kinderen tot 12 jaar staat er, maar beter geschikt voor wat jongere kinderen omdat de ruimte leuk is, maar niet erg groot. Desondanks hebben ze zich goed vermaakt! Relaxed dat ze maar liefst 1,5 uur kunnen lasergamen en dat je zelf eten en drinken mee mag nemen.

• Evelien
    Review voor Cool Kinderfeestje

We hadden laserguns gehuurd. Er werden op de dag van het feestje buien voorspelt, we konden het kostenloos anuleren of verzetten, maar gelukkig ging het precies goed en hebben de meiden een heerlijke middag gehad tussen de buien door. Prima service aardige mensen, de kist met guns is aangevuld met een schroevendraaier en extra batterijen.

• leonie
    Review voor Cool Kinderfeestje

Via de mail bevestiging gehad dat producten opgehaald konden worden. Bij aankomst stond er niets klaar omdat ze niet op de hoogte waren. Hadden dit niet nagekeken.
    Uiteindelijk even moeten wachten en producten mee kunnen nemen

Antwoord van Cool Kinderfeestje

Hoi Leonie,

Stom van ons natuurlijk dat we jullie kist over het hoofd hadden gezien, nogmaals onze excuses daarvoor! Jullie hebben vijf minuten moeten wachten terwijl we de spullen bij elkaar pakten. Daarna hebben jullie alles gewoon meegekregen en een leuk feestje gehad. Jullie waren zelf wel 30 minuten te laat met terugbrengen. Jammer dat jullie toch slechts 1 ster geven. We hopen jullie een volgende keer wel blij te kunnen maken :)

• Wieke Malda

Heel geslaagd!

• R
    Review voor Cool Kinderfeestje

Zeer complete lasergame kist besteld. Mijn dochter heeft een zeer geslaagd feestje gehad! Voor herhaling vatbaar… Erg snelle reactie op reservering en duidelijke informatie.