Coolshine

Wij zijn Coolshine.

Persoonlijk naar onze klanten, divers en met zorg samengesteld assortiment met een service om je blij te maken. De online ontwikkelingen gaan razendsnel. Daarom blijft Coolshine zich constant ontwikkelen om je de beste service te kunnen bieden. Wij doen ons best uw verwachtingen te overtreffen.

Hoe doen wij dit?

Wij komen onze beloftes na; met de simpele gedachte doe wat je zegt, en zeg wat je doet.
Transparant en eerlijk in alles.
Denken groot maar beginnen klein.
Betrokken en meedenkend, voor al onze klanten.

We zijn dan ook trots op onze klantboordelingen.
De zekerheden van https://www.coolshine.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Wij zijn Coolshine

Persoonlijk naar onze klanten, divers en met zorg samengesteld assortiment met een service om je blij te maken. Tegenwoordig zijn er online tal van webwinkels te vinden, de ontwikkelingen gaan razendsnel. Daarom blijft Coolshine zich constant ontwikkelen om je de beste service te kunnen bieden. Wij doen ons best uw verwachtingen te overtreffen.

Hoe doen wij dit?

Transparant er eerlijk in alles.
Denken groot maar beginnen klein.
Betrokken en meedenkend, voor al onze klanten.

We zijn dan ook trots op onze klantbeoordelingen.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020