Copterworld
Drone Kopen? CopterWorld is dé drone specialist in Nederland in het verkopen van high end multirotor systemen en consumenten drone's.

Lidmaatschap per 01-06-2017 stopgezet

9,7

snele levering. goede service

• J. Ran

sctetltnri !s miunlaeeaaetbh

Review voor Copterworld

Nette site goede en snelle levering

Review voor Copterworld

In eerste instantie was de bestelling zoek geraakt maar na 1 telefoontje werden de producten als nog opgestuurd.

Review voor Copterworld

Prima product, netjes verpakt.

snel, goed en duidelijk.

• Jonas Hauquier
    Review voor Copterworld

Zeer snel geleverd, artikel zoals verwacht en in perfecte staat.

Review voor Copterworld

had iets kleins nodig en werd kosteloos opgestuurd dus top , ik vind ze een aanrader en als ze iets hebben wat ik nodig heb of zoek zal ik er zonder twijfel weer kopen

prima service

• Koen Engelen

Prima service!

• Bas
    Review voor Copterworld

Ik had helaas een produkt waar een productiefout in zat. Email gestuurd en werd de volgende dag netjes gebeld met een oplossing. Dezelfde dag is er gratis een vervangend produkt gestuurd en volgende dag netjes geleverd. Goed opgelost, betrouwbaar, niks op dit bedrijf aan te merken!

• nick hunt
    Review voor Copterworld

Wow wow Wow awesome copter and fast shipping many thanks copterworld/dquad will be back im sure

• Joost Bounin

• D. Verbruggen

Alles keurig!

• Patrick van Kooten
    Review voor Copterworld

Super tevreden!. Door kerstdrukte was per ongeluk een verkeerde unit in mijn bestelling gekomen. Direct kontakt gezocht en daar werd zeer snel actie op ondernomen. Twee dagen later de juiste module in huis !Bedankt Mike!

• Gert
    Review voor Copterworld

Op deze manier horen klanten behandeld te worden! Mijn walkera f210 is hier gekocht en keurig afgeleverd,voorzien van de laatste updates.
    Hij vloog geweldig totdat ik een moteras brak. Dezelfde avond gamailt,dezelfde avond andwoord gekregen en dezelfde avond afgehandeld!
    Heeft u hier gevonden wat u zoekt??? Kijk dan niet langer verder

• Booly van den Berg
    Review voor Copterworld

Na een aantal keer te hebben gebeld te hebben om te vragen waar mijn bestelling bleef kreeg ik te horen dat er nog een aantal systeem updates op mijn walkera f210 gezet moest worden en dat werd zo snel mogelijk gedaan. Het was soms moeilijk om copterworld telefonisch te pakken te krijgen maar als ik dat kreeg werd ik wel heel goed geholpen. Ik ben zeer tevreden aangezien copterworld mij f210 helemaal up to date heeft afgeleverd en ik heel goed werd geholpen bij onze telefoongesprekken.

• Martijn Volkers
    Review voor Copterworld

Maandagavond laat besteld, woensdag in huis. Geen verzendkosten en goed verpakt. Alles werkt prima prima.