CozyCool
"CozyCool staat voor ‘een sfeervol thuisgevoel’ We zijn gestart met de verkoop van infraroodverwarming met afbeelding voor een huiselijke sfeer en tegelijkertijd voordelige verwarming. Bespaar ook op uw gasrekening en verwarm uw woonkamer, werkplek of badkamer met een decoratieve oplossing. Kies uit meer dan 200 afbeeldingen of laat uw eigen afbeelding op het infraroodpaneel drukken. Ook spiegelverwarming, met of zonder verlichting, kunt u bij ons bestellen. Alle producten hebben 2 jaar garantie. We zien u graag terug op onze website cozycool nl en vergeet niet de draadloze thermostaat mee te bestellen 😊"
De zekerheden van https://cozycool.nl/

Aspirant lid van WebwinkelKeur