CreaPoint
CreaPoint.nl lekker creatief bezig!

Wij zijn een webwinkel gespecialiseerd op het gebied van decoupage. Decoupage is een techniek die al heel lang bestaat. Het is een techniek waarbij je heel makkelijk met behulp van kwast, papier en speciale lijm en vernis objecten kan verfraaien of vernieuwen waardoor het een heel andere uitstraling krijgt of er weer als nieuw uitziet. Al vanaf 1 september 2015 bieden wij alle materialen en benodigdheden aan om deze techniek toe te kunnen passen. Inmiddels hebben wij ons assortiment dan ook flink uitgebreid. Wist je dat wij al meer dan 400 verschillende designs decoupage papier in ons assortiment hebben? Ook de dieren, opbergdozen en de vele andere objecten van papier-maché zijn vaak direct al uit eigen voorraad leverbaar. De kleinere dieren zijn vooral een succes voor kinderfeestjes! Maar ook voor Pasen, carnaval, Kerst en andere Home Decoration kunt u goed bij ons terecht om zelf de mooiste creaties te maken. Het is erg leuk om te zien dat klanten tevreden zijn en ons steeds beter en vaker weten te vinden voor hun hobby-materialen.

"Een webwinkel met leuke, inspirerende & creatieve hobbymaterialen van o.a. het merk Decopatch. Geschikt voor jong en oud!"

Diamond paintings:
Naast alle decoupage artikelen hebben wij ook een ruim assortiment full diamond paintings direct uit voorraad leverbaar. Dit is een hobby die steeds populairder wordt in Nederland. Diamond painting houdt in dat je op een canvasdoek, die al voorbedrukt is en voorzien van een lijmlaag, hele kleine steentjes op patroon legt. Deze vierkante steentjes zijn facet geslepen en als het licht er op schijnt dan schittert dat als kleine diamantjes.

Garen:
Voor garen en aanverwante artikelen kan je nu ook bij CreaPoint terecht. Wij hebben gekozen voor het garen van Scheepjes. Dan weet je gewoon dat je kwaliteit in huis hebt.

O.a. de mooie Stonewashed XL serie en de Catona serie kan direct uit voorraad geleverd worden. Van de Catona serie hebben wij het garen in alle kleuren (109) en in verschillende maten leverbaar te weten 10 grams, 25 grams en 50 grams bollen. Zo kan je voor elk haak- en/of breiproject de juiste hoeveelheid garen bestellen.

Wij bieden natuurlijk ook de aanverwante artikelen aan die nodig en/of handig zijn om deze hobby uit te kunnen oefenen. Mist u iets in de collectie? Neem dan vooral contact met ons op. Wij helpen je graag verder.

Ben je benieuwd en wil je een keer lekker creatief bezig zijn, kom dan eens online shoppen bij CreaPoint!

Mocht er een artikel niet op voorraad zijn, neem dan gerust contact met ons op zodat wij je verder kunnen helpen.

Met creatieve groet,
Marcia - CreaPoint
decoupage diamond painting verven, kleuren & tekenen
9,3
Filter 2032 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1160 met beschrijving

• J. Brons
    Geverifieerde klant van CreaPoint

Snelle service, en persoonlijk verpakt. Mooie spullen

• Ingrid Hoogen
    Geverifieerde klant van CreaPoint

Producten worden snel geleverd en goede service.

• Hoe beoordeel je CreaPoint?

• Charlotte Groen

prima service

Antwoord van CreaPoint

Hartelijk dank voor het invullen van deze beoordeling. Fijn om te zien dat alles naar tevredenheid is.

• Mirthe Gielen
    Geverifieerde klant van CreaPoint

Leuk assortiment (ik mis alleen porseleinverf hihi) en mooie prijzen. De verzending verliep super, je wordt goed op de hoogte gehouden, en vlot. Leuk en goed verpakt! En blij met de producten :)

Antwoord van CreaPoint

Hartelijk dank voor het invullen van deze beoordeling.
    Leuk om te lezen dat u enthousiast bent geworden over ons ( en ons assortiment) en fijn om te zien dat alles naar wens is.

• Marieke
    Geverifieerde klant van CreaPoint

Wolhaaknaalden gekocht om mee te haken tijdens een vliegreis. Was even spannend of ze door de douane mochten maar geen enkel probleem!

Antwoord van CreaPoint

Hartelijk dank voor het invullen van deze beoordeling. Fijn om te zien dat de wolhaaknaalden goed bevallen.
    Goed om te weten dat ze ook mee mochten in het vliegtuig ;-)

• Willie Cornelissen

Prima snel geleverd

Antwoord van CreaPoint

Hartelijk dank voor het invullen van deze mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat alles naar wens is.

• bolletje Wol haaktas
    Geverifieerde klant van CreaPoint

Goedkoper dan de concullega, Netjes verzonden. En ze doen net dat beetje extra. Wat met een kado altijd een glimlach oplevert. Nogmaals bedankt.

Antwoord van CreaPoint

Hartelijk dank voor het invullen van deze beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is! Met aandacht en een beetje liefde proberen wij onze bestellingen altijd te verzenden. Leuk om eens te lezen dat het gewaardeerd wordt :-D En graag gedaan!

• WZC Vondelhof
    Geverifieerde klant van CreaPoint

Snelle levering en degelijk materiaal

Antwoord van CreaPoint

Hartelijk dank voor het invullen van deze beoordeling. Fijn om te lezen dat oa. de Decopatch spiraalblokken goed bevallen.

• Annemiek van de Rijt
    Geverifieerde klant van CreaPoint

Snelle levering en geen verzendkosten al bij een bedrag van 25€!

Antwoord van CreaPoint

Klopt, als uw complete bestelling als brievenbuspost verzonden kan worden, is de verzending vanaf een bedrag van € 25,- gratis.

Wij wensen u veel plezier van uw bestelling ;-)

• Rianne van Zanen
    Geverifieerde klant van CreaPoint

Snelle en goeie levering en top producten!

Antwoord van CreaPoint

Hartelijk dank voor het invullen van deze beoordeling. Fijn om te zien dat alles naar wens is. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling.

• Ruiter
    Geverifieerde klant van CreaPoint

Snelle service en leuk aangekleed pakketje

Antwoord van CreaPoint

Hartelijk dank voor het invullen van deze beoordeling. Fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is.

• Lieda Van Broekhoven
    Geverifieerde klant van CreaPoint

Fijne winkel, erg vriendelijke werknemers, behulpzaam.
    Er is n goede sfeer onderling. De moeite waard, om bij CreaPoint iets te kopen.

Antwoord van CreaPoint

Hartelijk dank voor het invullen van deze mooie beoordeling. Leuk om te lezen dat alles naar tevredenheid is.

• Karin Hartjes

Snelle levering, mooie producten

Antwoord van CreaPoint

Hartelijk dank voor het invullen van deze beoordeling. Leuk om te lezen dat alles naar wens is.

• José

• acer
    Geverifieerde klant van CreaPoint

Bij Creapoint uitgekomen voor Decopatch/ decoupage-materialen - hier goed en prettig verder geholpen/ wegwijs geraakt in de hobbytechniek en benodigdheden. Meer dan tevreden over artikelen en Creapoint als verkoopadres. Duidelijk een bedrijf dat zorg en aandacht in producten, site en klant investeert - kortom. Aanrader!

Pluspunten:
    - overzichtelijke website en beknopte informatie en tips op productpagina's zeer welkom
    - goede beschrijvingen bij de producten (wat is het, waar gebruik je het voor)
    NB: bij de lijm/ vernis stond een indicatie van hoeveel je ongeveer nodig hebt - heel handig!
    - faire prijzen
    - Geen gratis verzending boven bijv. 20/25 euro, wel schappelijke verzendkosten (€ 5,25) wat bestellen voor een lager bedrag toegankelijker maakt.
    - Bestellen en betalen makkelijk, duidelijk transparant en overzichtelijk incl. bevestigingsmails
    Leuk om punten te kunnen sparen bij account aanmaken.
    - Zorgvuldig en leuk verpakt ontvangen, snelle en verzending - persoonlijk en verzorgd

Antwoord van CreaPoint

Hartelijk dank voor het invullen van deze mooie beoordeling. Heel leuk om te lezen dat alles naar wens is. En dat u tevreden bent over onze producten en werkwijze. Met plezier gedaan!

• Annet
    Geverifieerde klant van CreaPoint

Keurig snelle levering, en als grote verrassing ook als kerstcadeautje ingepakt, voelde heel feestelijk!

Antwoord van CreaPoint

Hartelijk dank voor het invullen van deze beoordeling. Fijn om te lezen dat alles naar wens is en leuk te horen dat wij u verrast hebben met onze wijze van inpakken ;-) Wij wensen u veel plezier van uw bestelling.

• Chris
    Geverifieerde klant van CreaPoint

Prima verzending van mijn bestelling.

Antwoord van CreaPoint

Hartelijk dank voor het invullen van deze beoordeling. Fijn om te lezen dat alles naar wens is. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling.

• Gaby
    Geverifieerde klant van CreaPoint

Snel verzonden, mooi en zorgvuldig ingepakt en goede producten

• Pauline Klein
    Geverifieerde klant van CreaPoint

Leuke website met goed assortiment. Mij bestelling was leuk en met zorg en aandacht verpakt en nodigt om er volge de keer weer te winkelen.

Antwoord van CreaPoint

Hartelijk dank voor het invullen van deze beoordeling. Fijn om te lezen dat alles naar wens is. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling en fijne feestdagen!

• Rene Groos
    Geverifieerde klant van CreaPoint

mooi product, prijs is goed, snelle levering