CreaPoint
CreaPoint.nl lekker creatief bezig!

Wij zijn een webwinkel gespecialiseerd op het gebied van decoupage. Decoupage is een techniek die al heel lang bestaat. Het is een techniek waarbij je heel makkelijk met behulp van kwast, papier en speciale lijm en vernis objecten kan verfraaien of vernieuwen waardoor het een heel andere uitstraling krijgt of er weer als nieuw uitziet. Al vanaf 1 september 2015 bieden wij alle materialen en benodigdheden aan om deze techniek toe te kunnen passen. Inmiddels hebben wij ons assortiment dan ook flink uitgebreid. Wist je dat wij al meer dan 400 verschillende designs decoupage papier in ons assortiment hebben? Ook de dieren, opbergdozen en de vele andere objecten van papier-maché zijn vaak direct al uit eigen voorraad leverbaar. De kleinere dieren zijn vooral een succes voor kinderfeestjes! Maar ook voor Pasen, carnaval, Kerst en andere Home Decoration kunt u goed bij ons terecht om zelf de mooiste creaties te maken. Het is erg leuk om te zien dat klanten tevreden zijn en ons steeds beter en vaker weten te vinden voor hun hobby-materialen.

"Een webwinkel met leuke, inspirerende & creatieve hobbymaterialen van o.a. het merk Decopatch. Geschikt voor jong en oud!"

Diamond paintings:
Naast alle decoupage artikelen hebben wij ook een ruim assortiment full diamond paintings direct uit voorraad leverbaar. Dit is een hobby die steeds populairder wordt in Nederland. Diamond painting houdt in dat je op een canvasdoek, die al voorbedrukt is en voorzien van een lijmlaag, hele kleine steentjes op patroon legt. Deze vierkante steentjes zijn facet geslepen en als het licht er op schijnt dan schittert dat als kleine diamantjes.

Garen:
Voor garen en aanverwante artikelen kan je nu ook bij CreaPoint terecht. Wij hebben gekozen voor het garen van Scheepjes. Dan weet je gewoon dat je kwaliteit in huis hebt.

O.a. de mooie Stonewashed XL serie en de Catona serie kan direct uit voorraad geleverd worden. Van de Catona serie hebben wij het garen in alle kleuren (109) en in verschillende maten leverbaar te weten 10 grams, 25 grams en 50 grams bollen. Zo kan je voor elk haak- en/of breiproject de juiste hoeveelheid garen bestellen.

Wij bieden natuurlijk ook de aanverwante artikelen aan die nodig en/of handig zijn om deze hobby uit te kunnen oefenen. Mist u iets in de collectie? Neem dan vooral contact met ons op. Wij helpen je graag verder.

Ben je benieuwd en wil je een keer lekker creatief bezig zijn, kom dan eens online shoppen bij CreaPoint!

Mocht er een artikel niet op voorraad zijn, neem dan gerust contact met ons op zodat wij je verder kunnen helpen.

Met creatieve groet,
Marcia - CreaPoint
Decopatch, Diamond Painting, Garen
9,1
Filter 662 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 370 met beschrijving

• Jolanda Langelaar
    Geverifieerde klant van CreaPoint

Mooie artikelen, snel geleverd.

Antwoord van CreaPoint

Bedankt voor het invullen van deze beoordeling. Leuk om te zien dat alles naar wens is!

• Liza Sedigh
    Geverifieerde klant van CreaPoint

Snelle bezorging, pakketje was mooi verpakt.

Antwoord van CreaPoint

Bedankt voor het invullen van deze beoordeling. Leuk om te lezen dat alles naar wens is!

Marcia

• Hoe beoordeel je CreaPoint?

• Kuipers

snelle levering, goede prijzen

• Brigitte van de Poppe
    Geverifieerde klant van CreaPoint

Bij de meeste paintings krijg je een bakje en een pen.
    Deze kregen wij er niet bij geleverd en zouden wij apart er moeten bestellen, dit is erg jammer en onnodig.

Antwoord van CreaPoint

Bedankt voor uw beoordeling.

Wij bieden je graag een diamond painting op maat aan. Uit eigen ervaring en van terugkoppelingen van onze vaste klanten weten wij dat als wij de basisset er standaard bij doen deze vaak na meerdere paintings allemaal in de kast belanden. Je betaald dus voor iets wat je eigenlijk niet gebruikt. Daarom hebben wij er voor gekozen dat je bij ons alleen de diamond painting kan kopen of kan kiezen uit de verschillende mogelijkheden om je diamond painting compleet te maken. Wij geven dit ook duidelijk aan bij de diamond paintings op de website. Dit zijn de zogenaamde bundels die bij elke diamond painting onder aan de pagina te vinden zijn. Op deze wijze kies je zelf wat je wel en wat je niet nodig bent.

• M. Jager
    Geverifieerde klant van CreaPoint

Goede kwaliteit, snelle bezorging.

• Nenna Hilgersom
    Geverifieerde klant van CreaPoint

Super service en heel snel verzonden

• Nina Bloemendaal
    Geverifieerde klant van CreaPoint

Snelle verzending, mooi product.

Antwoord van CreaPoint

Bedankt voor het invullen van de beoordeling. Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent!

• Angela Smit
    Geverifieerde klant van CreaPoint

Erg toegankelijk en alles werkt goed

• Ria van Scheijen
    Geverifieerde klant van CreaPoint

Goede en snelle levering..

Antwoord van CreaPoint

Bedankt voor het invullen van deze beoordeling. Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent!

• Marianne
    Review voor CreaPoint

Perfect,netjes ingepakt.mooie kwaliteit En super snel geleverd !!!