Creastone
Mijn naam is Bram Pape. Ik ontwerp, maak en verkoop waterbelevingen voor in de tuin. Dit doe ik met tuindecoratie, waterschalen en waterornamenten. Wanneer u of uw architect echt iets unieks voor uw unieke omgeving zoekt, lever ik ook maatwerkoplossingen.
9,5
Filter 762 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 504 met beschrijving

Taal

• Polina
    Geverifieerde klant van Creastone

De fontein schaal hebben we speciaal gekocht voor de vogels die onze tuin bezoeken. Eerst leek hij enorm groot, maar we beginnen eraan te wennen, en onze gevleugelde vrienden ook! 😊 We kijken echt uit naar de warmere dagen waarop we de vogels ervan kunnen zien genieten. Laat de zomer maar komen! Top kwaliteit en design, zeer duidelijke communicatie en probleemloze levering. Creastone is zeker een aanrader!

• Henk Roodhardt
    Geverifieerde klant van Creastone

Wij hebben 2 prachtige waterschalen in onze tuin. Online besteld en snel geleverd.

• Hoe beoordeel je Creastone?

• Herman Julsing
    Geverifieerde klant van Creastone

Keurige levering na bestelling op de website.

• Arjan de Bruijn

Altijd goed!

• Hans van Kouwen
    Geverifieerde klant van Creastone

Heldere communicatie. Afspraken worden nagekomen. Mooi product!

• Nicole Beuken
    Geverifieerde klant van Creastone

Prima service, vragen werden per ommegaande beantwoord. Het bestelde werd goed verpakt en snel geleverd.

• H. Rouwendal
    Geverifieerde klant van Creastone

Perfecte website, makkelijk te bestellen, zeer goed verpakt en snel geleverd. De vogel drink schaal is een verrijking van onze tuin.,

• Egbert Brouwer

• Nol Ploegmakers

Duidelijke informatie. Snel verzonden

• Glenn Smolders
    Geverifieerde klant van Creastone

Aansluiting van het water te regelen lekt

Antwoord van Creastone

Goedemorgen Glenn,
    Bedankt voor uw beoordeling. Echter vind ik het vervelend dat u merkt dat de aansluiting lekt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Zou u mij een foto van de lekkage willen sturen zodat ik dit voor u kan oplossen?

Vriendelijke groeten,

Bram

• Arthur
    Geverifieerde klant van Creastone

Levering was correct en compleet met duidelijke communicatie. Niet supersnel, maar dat was ook niet nodig.

• Mientje Meussen
    Geverifieerde klant van Creastone

Snel en correct geleverd, helaas alleen op de oprit gedropt, Gebruiksaanwijzing pomp marginaal

• Ingrid

Originele producten.

• Remco de Vet
    Geverifieerde klant van Creastone

Snel geleverd, uitmuntende klantvriendelijkheid!

• Metske Koopmans
    Geverifieerde klant van Creastone

Perfect afgeleverd, alles in orde conform de afspraken. Top!!

• fam. Lievestro
    Geverifieerde klant van Creastone

Mooi product en aardige mensen. Het was erg gezellig!

• N. Gerris
    Geverifieerde klant van Creastone

Snelle levering, prachtige waterschaal, zeer tevreden

• Gerard Burggraaf
    Geverifieerde klant van Creastone

Snelle levering, duidelijke communicatie. We genieten van het water-ornament en de vogels nog meer!

• M.V.
    Geverifieerde klant van Creastone

Goed verpakt geleverd, duidelijke uitleg voor de plaatsing, zeer tevreden, een sieraad voor onze tuin!

• Carol Verheyen
    Geverifieerde klant van Creastone

Volledig naar verwachting, snelle levering en antwoord op vragen , heel decoratief 👍