Creation Cadeau Artikelen

Creation Cadeau Artikelen

Een webwinkel in cadeau artikelen voor bijzondere momenten, zoals geboorte, eerste heilige communie, verjaardag en geslaagd. Cadeaus voor juf en meester & thee cadeaus voor jong en oud. Een speciale verrassing voor bijzondere momenten.

Lidmaatschap per 01-01-2024 stopgezet

• Aileen de Leeuw

Goede service, goed geholpen,
    Goede kwaliteit
    Leuk ingepakt en duidelijke instructies voor het wassen.

• Lieke Gerads
    Review voor Creation Cadeau Artikelen

Leuke artikelen! Snelle levering, gewenst resultaat, vriendelijk geholpen. Leuk ingepakt als cadeau

• Jill
    Review voor Creation Cadeau Artikelen

Goede en snelle service met topartikellen!

• Anne
    Review voor Creation Cadeau Artikelen

Leuke spulletjes die ook nog gepersonaliseerd kunnen worden. Super fijne hulp bij het verzamelen van pakketjes en snelle service!

• Wouter
    Review voor Creation Cadeau Artikelen

excellente service, zelfs voor aparte verzoeken
    super vriendelijke gastvrouw
    bijna direct antwoord op mails

• Simone Mennen
    Review voor Creation Cadeau Artikelen

Ik heb 3 mokken laten maken voor mijn stagebegeleiders met 2 kindjes en hun naam. Ik ben daar echt super blij mee😁

• Hella van Buggenum
    Review voor Creation Cadeau Artikelen

Snelle levering, op zondag besteld, maandag al kunnen afhalen, terwijl er ook nog een naam op het cadeau moest komen.

• Vera Stevens
    Review voor Creation Cadeau Artikelen

Altijd snelle levering en mooie producten! Ik bestel regelmatig voor de peuterspeelzaal waar ik werk

• Monique Bisschops
    Review voor Creation Cadeau Artikelen

Heel tevreden....hele ruime keuze in spulletjes....alles is te maken en het is te schattig voor woorden!!!!

• Shirley Aben-Schmitz
    Review voor Creation Cadeau Artikelen

Snelle levering en goede service. Zeer tevreden over de kwaliteit van de bestelde producten. TOP!

• Anoniem
    Review voor Creation Cadeau Artikelen

Heel tevreden! Snelle levering en mooie spullen.