Cruisin' Skatestore

Cruisin' Skatestore

Cruisin' is een online en fysieke skateshop waar humor, creativiteit en originaliteit de dagelijkse gang van zaken zijn. De shop wordt gerund door een team gepassioneerde skaters waardoor het assortiment bestaat uit topkwaliteit producten en er een gericht en eerlijk advies gegeven wordt. Naast decks, trucks, wielen en alles wat je nodig hebt voor je skateboard geeft Cruisin’ Skatestore ook aan nieuwe en exclusieve merken een plek om te groeien. Hierdoor zijn er unieke producten te vinden en is er een veelzijdig en afwisselend assortiment.

Lidmaatschap per 22-01-2018 stopgezet

• Tasja Van tienhoven

Super service

• Michiel Bakker

Top service!

• Joey Vreugdenhil
    Review voor Cruisin' Skatestore

Alles is correct uitgevoerd en de bestelling was zeer snel in huis , super 👍🏼

• Jolanda
    Review voor Cruisin' Skatestore

Snelle levering van de bestelling.

• Mike
    Review voor Cruisin' Skatestore

ik had op dinsdag in de namiddag een bestelling gedaan en het was woensdag ochtend al binnen. Helemaal top!

• Darryl
    Review voor Cruisin' Skatestore

In de middag heb ik grindrails besteld en de volgende dag was het al in huis.alles was netjes geleverd en compleet.Handig waren de mee geleverde schroevjes en een leuk bedank kaartje van Cruisin' waardoor ik bij een bezoek aan de winkel 10% korting kan krijgen.al met al een top service al was het product nog zo klein.