Cupcake Buddy

Cupcake Buddy

Cupcake Buddy verkoopt online heerlijke cupcakes! Chocolade, red velvet, pistachio, met en zonder drank, voor feestjes en gelegenheden, in speciale thema's, standaard en op maat.
9,9
Filter 38 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 33 met beschrijving

• Gwen Ruitenbeek
    Geverifieerde klant van Cupcake Buddy

Cupcake buddy heeft onze trouwtaart verzorgt voor 3 juli 2021. Voorafgaand aan de trouwdag hadden wij een proefsessie. Hierbij werden vullingen, cakes en toppings apart geserveerd en daarnaast konden wij haar gemaakte combinaties proeven. Het was ontzettend goed verzorgd en alles smaakte voortreffelijk. Op onze trouwdag was het erg warm en heeft Cupcake buddy in overleg met ons besloten om bloemen in plaats van bessen op de cake te doen en dat was een professionele keuze. De taart zag er prachtig uit en we hebben allen genoten van de taart. De favoriet was de pistache cake met frambozen vulling en afgesmeerd met witte chocolade ganache. Ik raad cupcake buddy zeker aan voor iedereen die een elegante en speelse cupcake of taart wil!

• Nikki
    Geverifieerde klant van Cupcake Buddy

Wij hebben voor de tweede keer hier besteld en kan niet anders zeggen dat wij de service super hebben ervaren. De lekkerste mini cupcakes die ik ooit heb gegeten! De chocolate met berries is echt een aanrader!!! Uitstekende communicatie en goede service!

• Hoe beoordeel je Cupcake Buddy?

• Sharda
    Geverifieerde klant van Cupcake Buddy

De cupcakes zien er altijd prachtig uit super mooi gedecoreerd en heerlijk van smaak๐Ÿ˜‹๐Ÿ‘Œ
    Vriendelijke service ๐Ÿ‘

• Hilde van Marrum
    Geverifieerde klant van Cupcake Buddy

Alles zag er prachtig uit en het was heerlijk!

• M.
    Review voor Cupcake Buddy

Goede service, hele lekkere cupcakes en niet te zoet. Zal zeker nog eens bestellen!

• Benny Bottema
    Geverifieerde klant van Cupcake Buddy

Ik ben als man van de bakster natuurlijk niet helemaal neutraal, maar ik zeg vanuit het hart dat dit de lekkerste en mooiste cupcakes en taarten zijn die ik ooit heb gehad (en ik doe de taste checks natuurlijk ;) ). Zo was de Moederdag special die ik zelf heb besteld voor mijn moeder ook weer zeer bijzonder!!

• Nikki Ross
    Geverifieerde klant van Cupcake Buddy

Absolutely delicious, made my Mother’s Day extra special! Can't wait to place my next order and enjoy the delightful cupcakes all over again yum yum!

• Astrid de Graaf

Heel mooi!! En lekker!!

• Anurag
    Geverifieerde klant van Cupcake Buddy

Thr best cup cakes I have tasted till date. Very delicious and very indian.

• Sharda Ragunath
    Geverifieerde klant van Cupcake Buddy

Prachtig gemaakt, lekker van smaak service ๐Ÿ‘๐Ÿ‘ had van fortnite besteld zowel mini taart + cupcakes, geweldig gemaakt en mooiiiii verpakt geleverd๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œiedereeen was onder de indruk en de kinderen waren niet weg te slaan! Mijn kleinzoon was helemaal in de wolken ๐Ÿ˜๐Ÿ˜SUPERRR ๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Antwoord van Cupcake Buddy

Wat fantastisch om te horen! Wij waren zelf ook in de wolken met het resultaat!! ๐Ÿ˜