Curiosaweb

• Aaldrik Smid

Nvt

• A. in Zandt
    Geverifieerde klant van Curiosaweb

Vanaf de bestelling via de website tot en met de aflevering: alles volgens de toegezegde afspraken.
    De werkelijkheid liep prima paralel met de begeleiding per e-mail.

• Katrien Van de camp

supersnel
    en lief dat kaartje
    heel blij mee!

• Bea Platteeuw
    Geverifieerde klant van Curiosaweb

In een bestelling van 6 kops en schotel Esprit verstuurd door Jan Kodak uit Hillegom zat een tas met afgebroken oor en een schoteltje met een stukje van de rand!
    Wat te doen ?
    beaplatteeuw@telenet.be

• Yvon Laan
    Geverifieerde klant van Curiosaweb

Breekbare spullen goed ingepakt, en snelle levering.

• C. Dieben

Goed verpakt.

• Jeroen
    Geverifieerde klant van Curiosaweb

Fantastische service. Mijn complimenten.

• Stieneke Oonk
    Geverifieerde klant van Curiosaweb

Het mailcontact verliep prima, het pakketje versturen is allemaal uitstekend verlopen. Zat ook prima verpakt. Ben heel blij met lampje, en ga zeker in de toekomst de site weer eens bekijken.

• Metha van Mullem
    Geverifieerde klant van Curiosaweb

Vlotte levering en bovendien een handgeschreven boodschap erbij waardoor het onpersoonlijke van een webaankoop toch gevoelsmatig wat minder onpersoonlijk wordt en daardoor meer vertrouwen schept.

• Rob Arens
    Geverifieerde klant van Curiosaweb

keurig verpakt en kon het snel afhalen. toppie

• Willem
    Geverifieerde klant van Curiosaweb

Ik ben heel tevreden over mijn aankopen bij Curiosaweb. De bestellingen worden snel verzonden en zijn goed verpakt. Het contact met de webwinkel is prettig en klantvriendelijk.

• Maestro
    Review voor Curiosaweb

Vlotte levering, goed verpakt.

• Anita van Lierop
    Geverifieerde klant van Curiosaweb

Ik ben zeer tevreden met zowel de bestelde artikelen als de uitstekende service en persoonlijke benadering. Ik kreeg direct antwoord op mijn vraag via e-mail om de dag van verzending aan te passen. Had zware en breekbare artikelen besteld. Deze waren goed en met zorg verpakt. Dit was de eerste keer dat ik hier een bestelling heb gedaan en dat is gelukkig ook meteen een hele positieve ervaring. Blij mee.

• Jeroen van de Pieterman
    Geverifieerde klant van Curiosaweb

Gewoon goed, goede service, snelle levering, precies zoals het hoort.

• Rob Groenewegen
    Geverifieerde klant van Curiosaweb

Uitstekend bedrijf. Goede correspondentie/communicatie, en een meer dan uitstekende verpakking van het door mijn bestelde.

• Jos Rombouts
    Geverifieerde klant van Curiosaweb

Beste Jan & Marian, Dinsdagmorgen besteld en donderdagmiddag in België ontvangen, dat is heel snel. Het harmonicamodel houten naaikistje was precies wat ik op grond van de foto verwachtte. Dat jullie het naaigerei dat erin zat ongemoeid hadden gelaten, versterkt mijn gevoel dat ik na lekker snuffelen iets heb gevonden dat mij herinnert aan het kistje dat mijn moeder had. Jullie met de hand geschreven boodschap "Veel plezier gewenst met de aankoop" vind ik sympathiek. Het kartonnen silhouet van een vink dat jullie erbij staken, heb ik intussen voor het venster hangen van de kamer waar ik een artikel zit te schrijven over een vergeten uitdrukking met een vink in de hoofdrol, dus dat is extra fijn. Bedankt.

• rick jansen
    Geverifieerde klant van Curiosaweb

Snel ,goed en correct gewoon top

• Georgia Charitopoulou
    Geverifieerde klant van Curiosaweb

Super! Goed verzorgd, snel geleverd en vriendelijk kaartje erbij :-)
    Groet,
    Georgia

• Hannie Verheijden
    Review voor Curiosaweb

Er werd snel gereageerd op mijn mail en het probleem werd snel opgelost.
    De lamp werd goed ingepakt geleverd en snel.

• W.H Hamer
    Review voor Curiosaweb

Snelle levering in overleg.
    Prima verpakt, met attent kaartje.
    Zou het aanbevelen.
    Na melding van goede ontvangst, snel een aardige reactie.
    Prima persoonlijke webwinkel