DAM-NL www.duurzameafbouwmaterialen.nl

DAM-NL www.duurzameafbouwmaterialen.nl

Bij ons kan je terecht voor een uitgebreid assortiment aan duurzame kunststof en volschuim afbouwmaterialen voor in en om uw woning. Wij staan voor je klaar en denken graag met je mee om jouw als particulier of als professional verder te helpen bij het maken van de juiste keuze, je te ondersteunen bij vragen óf zelfs volledig te ontzorgen bij zowel het uitwerken als het uitvoeren van jouw project.

De duurzame producten die wij aanbieden zijn van hoogwaardige professionele kwaliteit, zijn eenvoudig te monteren, zijn onderhoudsarm en hebben in de meeste gevallen 10 jaar garantie en een verwachte levensduur van ca. 30 jaar!

Heb je een vraag over een product of het toepassen hiervan, ben je van plan zelf te gaan monteren en heb je hier een vraag over óf ben je op zoek naar een betrouwbare montageservice die het werk voor u uit handen neemt?

Neem dan vrijblijvend contact met ons op, wij helpen je met plezier verder!
Gevelbekleding, vensterbanken, duurzaam
Filter 44 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 29 met beschrijving

• KMJ van Dijk

• BJ
    Geverifieerde klant van DAM-NL www.duurzameafbouwmaterialen.nl

Prima producten. Aardige chauffeur, heeft de platen netjes weggezet na telefonisch overleg. Had alleen graag van tevoren een mail gehad met een geschatte aflevertijd, dan was ik aanwezig geweest om de bestelling aan te nemen. Heb nu alleen een dag doorgekregen en was dus niet aanwezig.

Beste,
    Bedankt voor uw review, erg fijn dat de levering alsnog naar tevredenheid verlopen is.
    Helaas is onze ervaring dat een afgegeven indicatie van een aflevertijd in de praktijk vaak afwijkt door invloed van verkeer of een alternatief gekozen route door de chauffeur, dit wordt vaak als erg vervelend ondervonden.
    Om deze rede hebben wij ervoor gekozen om de chauffeur 30 minuten voorafgaand aan de levering te laten bellen met de klant.

Wij nogmaals bekijken of we hierin een betere oplossing kunnen vinden!

• Hoe beoordeel je DAM-NL www.duurzameafbouwmaterialen.nl?

• Marja Van Rossum

Mijn bestelling was na 1 dag al binnen alles correct aangeleverd

Antwoord van DAM-NL www.duurzameafbouwmaterialen.nl

Bedankt voor uw positieve review! omdat wij veel waarde hechten aan de beleving van de klant zijn we hier erg blij mee.

• Guido Draijer
    Geverifieerde klant van DAM-NL www.duurzameafbouwmaterialen.nl

Levering bleek beschadigd door vervoerder, maar werd direct vervangen zonder gezeur. Nu prima.

Antwoord van DAM-NL www.duurzameafbouwmaterialen.nl

Hallo Guido, Dank voor je reactie, fijn dat de aangeboden oplossing goed bevallen is.

• Jpw De wit
    Geverifieerde klant van DAM-NL www.duurzameafbouwmaterialen.nl

Zeer goed contact .juiste uitleg .snelle levering .
    Bedankt Nick .

Antwoord van DAM-NL www.duurzameafbouwmaterialen.nl

Bedankt voor de mooie review! Ben erg benieuwd naar hoe jullie woonark geworden is, stuur me gerust de foto's door!

• Sjoerd van Slooten
    Geverifieerde klant van DAM-NL www.duurzameafbouwmaterialen.nl

Super bedrijf met een geweldige snelle service. Producten stonden binnen 10 minuten klaar om afgehaald te worden.

Antwoord van DAM-NL www.duurzameafbouwmaterialen.nl

Hoi Sjoerd, Dank voor je mooie review.

• Ronald Dalman
    Geverifieerde klant van DAM-NL www.duurzameafbouwmaterialen.nl

Hele snelle levering, helaas de verkeerde kleur gestuurd, maar zonder probleem ook weer snel opgelost en omgeruild.

Antwoord van DAM-NL www.duurzameafbouwmaterialen.nl

Hoi Ronald, bedankt voor je beoordeling, goed om te lezen dat de aangeboden oplossing naar tevredenheid is geweest.

• David Iwanow
    Geverifieerde klant van DAM-NL www.duurzameafbouwmaterialen.nl

Products arrived but too a bit longer than expected

• Eric Bisschops
    Geverifieerde klant van DAM-NL www.duurzameafbouwmaterialen.nl

Behulpzaam bij het bestellen.

• Jan de Graaf

Prima