DANSVOER
Silent Disco is dé manier om van je huisfeest, verjaardag, bedrijfsfeest of bruiloft een onvergetelijke ervaring te maken. Met onze lichtgevende RGB LED-koptelefoons met 3 kanalen zorg jij ervoor dat je gasten gegarandeerd nog lang zullen napraten over jouw fotogenieke feestje. En dat allemaal zonder herrie met de buren!

10 tot 1000 koptelefoons - altijd 3 zenders - eenvoudig aan te sluiten - verzonden per post óf afhalen / bezorgen - direct prijzen & beschikbaarheid met onze online reserveertool! Al vanaf €94,95!
9,9
Filter 395 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 385 met beschrijving

• Marielle Beusen
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Super geregeld allemaal, echt een top verjaardag gehad. Hele mooie geluidskwaliteit, en alles supernetjes aangeleverd. De volgende keer doen we dit zeker weer!

• Chris
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Dansvoer heeft alles al geregeld voor je. Je hoeft alleen zelf de muziek op te zetten.

• Hoe beoordeel je DANSVOER?

• Maaike van Dalen
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Prettige communicatie met de klantenservice. Wij hebben nu voor de tweede keer gebruik gemaakt van deze koptelefoons en beide keren perfect! Duidelijke uitleg en instructies bijgevoegd.

• M. Griep
    Geverifieerde klant van DANSVOER

De silent disco was een groot succes! De box keurig op tijd geleverd een aantal dagen voor het feest. En helemaal compleet met retouretiket. Makkelijker kan niet.

• Claudia
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Super geregeld en een kind kan de was doen!

• Kees van Steenis
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Heel goed concept: eenvoudig bestellen, simpel de kist ophalen bij post.nl. Makkelijk installeren en dansen maar! Alles weer in de kist en wegbrengen (retoursticker aanwezig)
    Alles gedaan voor gemak

• John van Splunter
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Mooi product, goede handleiding, levering ruim op tijd!

• Kristel Van der weerd
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Snelle service, en reacties. Nette afhandeling en ruim op tijd geleverd. Vaak 1 of 2 extra voor het geval er eentje minder goed werkt. Voor deze prijs zeer tevreden

• Monique
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Het was super goed geregeld. Kreeg het pakket mooi op tijd. Was volledig en alles deed het. Goede service ook om pakket retour te sturen. En wat hebben we genoten. Het was echt heel gaaf!

• Sander Schaap
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Snelle levering, helemaal compleet en duidelijk. Super feestje gehad!

• Lena via Marktplaats
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Netjes geregeld, snelle en goede communicatie.

• Stephanie
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Snelle levering met extra koptelefoons. Heel fijn dit.

• Sanne van Dijk
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Alles was top, mega aanwinst voor ons tuinfeest

• Marieke Lippe
    Geverifieerde klant van DANSVOER

aardige mensen, behulpzaam, correcte levering

• Stanley van der Kuijl
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Contact is snel en fijn.

• Concetta Cucchiarelli
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Amazing service. They send you all you and it's super easy to set, use and send it back. We all loved it!

• Melle Ykema
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Super handig, en makkelijk te gebruiken

• Pien Van de Nieuwenhof
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Snelle levering, duidelijke beschrijving en heel veel dansplezier!

• Erik Berghout
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Niet verder zoeken! Silent disco bij Dansvoer bestellen!

• Sophie Van de Laar
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Heel tevreden! Fijn contact gehad met de klantenservice. Ze verzekerden mij dat het pakket op tijd binnen zou zijn, dat vond ik met de vertragingen van de post namelijk wel spannend. Ze hebben zich helemaal aan hun woord gehouden, bijna een week van te voren ontving ik het pakket met alle spullen. Installatie was heel eenvoudig en het terugsturen ook. Dankzij de silent disco set kreeg mijn 30e verjaardag toch een bijzonder(der) tintje. Ik heb genoten en kan het iedereen aanraden.