DANSVOER
Silent Disco is dé manier om van je huisfeest, verjaardag, bedrijfsfeest of bruiloft een onvergetelijke ervaring te maken. Met onze lichtgevende RGB LED-koptelefoons met 3 kanalen zorg jij ervoor dat je gasten gegarandeerd nog lang zullen napraten over jouw fotogenieke feestje. En dat allemaal zonder herrie met de buren!

10 tot 1000 koptelefoons - altijd 3 zenders - eenvoudig aan te sluiten - verzonden per post óf afhalen / bezorgen - direct prijzen & beschikbaarheid met onze online reserveertool! Al vanaf €94,95!
9,9
Filter 348 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 342 met beschrijving

• Kirsten Dijk
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Dansvoer maakt het bestellen van een Silent Disco set weel heel gemakkelijk, dat doen we zeker nog een keer. Aanrader!

• Carla
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Goede en snelle service, persoonlijk contact, meedenken, netjes verzorgde uitleg over het gebruik en werkende koptelefoons.

• Hoe beoordeel je DANSVOER?

• Lisa Reith
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Besteld vorig jaar november. Toen was er weer een lockdown en ging ons feestje niet door. Ondanks dat konden we de reservering tegoed houden en hebben wij deze pas geleden gebruikt. Heel fijn dat alles zo geregeld kon worden.

• Florent Hofman

Goeie service werkt top. Pveral is over nagedacht. Snel contact

• Lieske

Goede service!

• Suzette
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Perfecte service, alles werkte top!

• Justine
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Fantastische service! Door hemelvaart was het pakket helaas vertraagd bij postNL, maar dansvoer heeft zich 100% ingezet en ervoor gezorgd dat we een ander pakket op tijd konden ophalen!

• Jannet Van Klaveren
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Snelle levering en makkelijke bediening van de silent disco

• Marja Tap
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Top service, van de ruime aanlevertijd tot het retouretiket en de goede verpakking. Ook een heel duidelijke handleiding en zeer vriendelijke mensen.

• Huub Derks
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Enorm gebruikersvriendelijk opgesteld. Zeer tevreden.