DANSVOER
Silent Disco is dé manier om van je huisfeest, verjaardag, bedrijfsfeest of bruiloft een onvergetelijke ervaring te maken. Met onze lichtgevende RGB LED-koptelefoons met 3 kanalen zorg jij ervoor dat je gasten gegarandeerd nog lang zullen napraten over jouw fotogenieke feestje. En dat allemaal zonder herrie met de buren!

10 tot 1000 koptelefoons - altijd 3 zenders - eenvoudig aan te sluiten - verzonden per post óf afhalen / bezorgen - direct prijzen & beschikbaarheid met onze online reserveertool! Al vanaf €94,95!
9,9

• Esra Spiekman
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Super overzichtelijk, ze zijn super flexibel en behulpzaam. Alles wat we nodig hadden zat ik de doos. Wij hebben een top tijd gehad!

• Ellen van der Maas
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Tweede keer dat ik koptelefoons had besteld. Dit keer kwam de vraag of ik de bestelling wilde ophalen, zodat zeker was dat ik de spullen op tijd in huis had i.v.m. de drukte bij PostNL. Fijne klantenservice en ze denken echt met je mee. En niet onbelangrijk; de spullen werken prima en het is super makkelijk te installeren. Zeker een aanrader dus!

• Hoe beoordeel je DANSVOER?

• Elize de Buijn-Fix
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Goede klantenservice ben netjes geholpen, geluid van de koptelefoons is ook super! Zou zeker vaker hier bestellen.

• Edwin de Peinder
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Geweldige communicatie en spullen dik in orde

• Masha
    Review voor DANSVOER

Goede service en silent disco is een feestje!

• Ingrid Vermeer
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Snelle en fijne communicatie en goede apparatuur. Heel gemakkelijk :)

• Thomas Wolters
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Top service, houden je op de hoogte via de mail en bellen na om te kijken of je nog hulp kan gebruiken bij installatie.

• Jill Enserink
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Goede service en goede kwaliteit van de koptelefoons! Zeker een aanrader

• Michelle
    Review voor DANSVOER

Alles verliep goed!

• Jop Wingens
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Super service en een hele nette prijs. Ik ben zeker van plan dit nog vaker te doen!