DANSVOER
Silent Disco is dé manier om van je huisfeest, verjaardag, bedrijfsfeest of bruiloft een onvergetelijke ervaring te maken. Met onze lichtgevende RGB LED-koptelefoons met 3 kanalen zorg jij ervoor dat je gasten gegarandeerd nog lang zullen napraten over jouw fotogenieke feestje. En dat allemaal zonder herrie met de buren!

10 tot 1000 koptelefoons - altijd 3 zenders - eenvoudig aan te sluiten - verzonden per post óf afhalen / bezorgen - direct prijzen & beschikbaarheid met onze online reserveertool! Al vanaf €94,95!
9,9
Filter 405 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 391 met beschrijving

• Erik
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Al jaren huur ik hier de silent disco, zowel bedraad als draadloos. Topspullen, zeer op tijd geleverd, heel eenvoudige retourprocedure. Niet nadenken, gewoon bij Dansvoer huren!

• Kirsten
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Met veel gemak een silent disco organiseren doe je via Dansvoer. De bestelling is zo geplaatst, de levering is er al een paar dagen voordat je activiteit start en de box met zenders, snoeren en koptelefoons is zeer compleet.

• Hoe beoordeel je DANSVOER?

• Arno
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Heel betaalbaar, gemakkelijk te bestellen, set compleet en in stevige box geleverd inclusief retourlabel, top-service. Alles Direct ready to party 🥳
    Zeker doen!

• Saskia
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Levering mooi op tijd met duidelijke beschrijving voor retour zenden. Alles goed en compleet. We hebben een mooi feestje gehad.

• Sanne
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Super goede service! Silent disco zorgde voor een super feestje 🥳🥳

• Christien
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Ik had last minute een set van 70 koptelefoons nodig en werd hier heel vriendelijk en adequaat mee geholpen door Dansvoer. Koptelefoons hebben goede kwaliteit. Zeker een aanrader om hier te huren!

• Marielle Beusen
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Super geregeld allemaal, echt een top verjaardag gehad. Hele mooie geluidskwaliteit, en alles supernetjes aangeleverd. De volgende keer doen we dit zeker weer!

• Chris
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Dansvoer heeft alles al geregeld voor je. Je hoeft alleen zelf de muziek op te zetten.

• Maaike van Dalen
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Prettige communicatie met de klantenservice. Wij hebben nu voor de tweede keer gebruik gemaakt van deze koptelefoons en beide keren perfect! Duidelijke uitleg en instructies bijgevoegd.

• M. Griep
    Geverifieerde klant van DANSVOER

De silent disco was een groot succes! De box keurig op tijd geleverd een aantal dagen voor het feest. En helemaal compleet met retouretiket. Makkelijker kan niet.

• Claudia
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Super geregeld en een kind kan de was doen!

• Kees van Steenis
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Heel goed concept: eenvoudig bestellen, simpel de kist ophalen bij post.nl. Makkelijk installeren en dansen maar! Alles weer in de kist en wegbrengen (retoursticker aanwezig)
    Alles gedaan voor gemak

• John van Splunter
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Mooi product, goede handleiding, levering ruim op tijd!

• Kristel Van der weerd
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Snelle service, en reacties. Nette afhandeling en ruim op tijd geleverd. Vaak 1 of 2 extra voor het geval er eentje minder goed werkt. Voor deze prijs zeer tevreden

• Monique
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Het was super goed geregeld. Kreeg het pakket mooi op tijd. Was volledig en alles deed het. Goede service ook om pakket retour te sturen. En wat hebben we genoten. Het was echt heel gaaf!

• Sander Schaap
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Snelle levering, helemaal compleet en duidelijk. Super feestje gehad!

• Lena via Marktplaats
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Netjes geregeld, snelle en goede communicatie.

• Stephanie
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Snelle levering met extra koptelefoons. Heel fijn dit.

• Sanne van Dijk
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Alles was top, mega aanwinst voor ons tuinfeest

• Marieke Lippe
    Geverifieerde klant van DANSVOER

aardige mensen, behulpzaam, correcte levering