DANSVOER
Silent Disco is dé manier om van je huisfeest, verjaardag, bedrijfsfeest of bruiloft een onvergetelijke ervaring te maken. Met onze lichtgevende RGB LED-koptelefoons met 3 kanalen zorg jij ervoor dat je gasten gegarandeerd nog lang zullen napraten over jouw fotogenieke feestje. En dat allemaal zonder herrie met de buren!

10 tot 1000 koptelefoons - altijd 3 zenders - eenvoudig aan te sluiten - verzonden per post óf afhalen / bezorgen - direct prijzen & beschikbaarheid met onze online reserveertool! Al vanaf €94,95!
9,9

• allround dj Melvin.
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Het is goed geregeld! duidelijk informatie. Netjes aangeleverd. En makkelijk in gebruik.

• Xander

Vriendelijk en behulpzaam.

• Hoe beoordeel je DANSVOER?

• Yvonne
    Review voor DANSVOER

De service en de kwaliteit zijn super! Niks op aan te merken. Echt een aanrader!

• Jorg Mangnus
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Erg goede service, de kwaliteit van de spullen was ook super! Zeker voor herhaling vatbaar.

• maxime-muller@hotmail.com

Top kwaliteit

• Iris Van Dam
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Vanwege Corona kon ik makkelijk een klein aantal koptelefoons huren! Alles verliep soepel en snel!

• Nadia
    Review voor DANSVOER

Helemaal super, het werkt gemakkelijk en altijd goede service!

• Kim de Man
    Geverifieerde klant van DANSVOER

Snelle en super vriendelijke reactie op je vragen, complete levering, duidelijke uitleg en goede service qua retournering!

• Ellen
    Review voor DANSVOER

Top service en goede koptelefoons. Makkelijk aan te sluiten!

• Bart Kremers

Awesome