DAPPERSHOE

Lidmaatschap per 17-03-2016 ingetrokken

2,2

• Rosalie
    Review voor DAPPERSHOE

Totaal niet tevreden! Bestelling geplaats maar nooit binnengekomen! Er wordt niet gereageerd op herhaaldelijk mail en ook wordt de telefoon niet opgenomen. Waardeloze communicatie!

• Marijs
    Review voor DAPPERSHOE

Zeer ontevreden!!! 10 december 2 paar schoenen besteld, in maat 38 & 39.
    Alleen maat 38 geleverd gekregen, deze waren te klein. Naar Dappershoe gebeld waar mij werd verteld "ja sorry, maat 39 is inderdaad hier blijven liggen. Ik stuur ze gelijk op naar ja en als compensatie hoef je geen verzendkosten te betalen voor maat 38 maar geef ik je een antwoordnummer om ze gratis terug te sturen"

Aangekomen bij het postkantoor werd mij verteld dat het antwoordnummer niet meer bestond. Hier op heb ik de maat 38 weer mee naar huis genomen en Dappershoe gebeld maar tot op de dag vandaag is er geen contact met ze te krijgen!
    Ze reageren niet op telefoon, niet op mail, niet op Facebook berichten. Nu zit ik dus met 1 paar te kleine schoenen terwijl ik voor 2 paar schoenen heb betaald!
    Maat 38 bewaar ik thuis en als ik in de buurt van Amsterdam ben ga ik langs en dan zullen we het eens zien. Ik voel me echt opgelicht!

• G.B.
    Review voor DAPPERSHOE

Na de snelle levering, zat ik opgescheept met kapotte schoenen. Er is een nieuw paar beloofd. We zijn nu een maand verder en ik wacht nog steeds op een vervangend paar. Er wordt niet gereageerd op mijn mails. De telefoon wordt niet opgenomen en mijn berichten van facebook verwijderd. Ik ben zeer teleurgesteld en voel mij opgelicht.

• YAMINA TAKFAOUI
    Review voor DAPPERSHOE

Vind het een verschrikkelijke zaak heb 2 paar sleehakken besteld waar van 1 niet goed was aan de binnen kant. Ik had ze nodig voor de bruiloft van mijn nicht. Dus kon ze helaas niet aantrekken. Heb meteen een retour aangevraagd en kreeg maar geen retour label terug gestuurd. Heb het daarna weer gedaan en ja hoor weer niks ontvangen. Heb ze wel 100 keer gebeld gemaild op Facebook een bericht gestuurd. Ze reageren op niks. Ben dit zo zat ik wil mijn geld terug heb daarom de schoenen aldaar aangetekend terug gestuurd heeft mij ok weer geld gekost. Als ze mijn geld niet terug storten dan neem ik contact met mijn rechtsbijstand. Want ze moeten hun klanten oprecht behandelen. En op deze manier doen ze dat niet het zijn gewoon oplichters. Wil ook echt iedereen waarschuwen kijk uit. Ze komen hun afspraken niet na.

• susan
    Review voor DAPPERSHOE

Na 10 dagen nog geen bestelling ontvangen,50 euro betaald voor een jack.
    Na meerdere telefoons en mails nog geen contact gekregen,erg slechte zaak.
    Kan waarschijnlijk fluiten naar mijn jack en geld.

• Ellen
    Review voor DAPPERSHOE

In december heb ik hier schoenen besteld en een maand later lieten bij beide schoenen de zolen los. Het waren laarsjes voor in de winter maar ik liep met natte sokken. Heb toen twee keer proberen te bellen, een mail verstuurd en het antwoordformulier ingevuld (tijdsbestek van 5dagen). Daarna maar een berichtje op hun facebookpagina.. Deze werd zonder erop te reageren verwijderd. Contact is gewoon onmogelijk. Ondanks dat de schoenen en de verzending niet duur was (€35) en het kan gebeuren dat schoenen kapot gaan, vind ik het belachelijk hoe ze met hun klanten omgaan. Of niet omgaan eigenlijk.

• Claudia
    Review voor DAPPERSHOE

Een week geleden besteld en betaald. Levering zou binnen 1-2 dagen zijn. Na melding ontvangst bestelling en betaling geen enkele update over verder verloop. Reeds 3 e-mails gestuurd waarin ik vraag wanneer ik de bestelling kan ontvangen. Geen enkele reactie, geen enkele levering. Erg slechte service en naar mijn centen of schoenen kan ik waarschijnlijk fluiten.

• Pleun
    Review voor DAPPERSHOE

Eind december heb ik laarsjes besteld bij Dappershoe, ik was heel blij met de super snelle levering, maar helaas waren ze te klein. Ik heb ze daarom op begin januari teruggestuurd. Tot vandaag (2 maanden later!) nog steeds mijn geld niet teruggestort gekregen. Ik ben hier achteraan gegaan en heb Dappershoe verschillende keren gemaild, gebeld en bericht op hun "24-uurs-service WhatsApp", hier kreeg ik allemaal geen reactie op. Ook heb ik twee keer netjes (!!!) mijn verhaal gedaan in de openbare recensies op hun Facebook pagina. Ook hier heb ik geen reactie op gekregen, maar zijn beide keren mijn reacties verwijderd... Ik dacht dat ik een super leuke, goede web shop gevonden had, maar niets blijkt minder waar.. Ik hoop dat ik nog ooit reactie van Dappershoe krijg, maar ik vrees dat ik mijn geld nooit meer terug zie..

• Derya Yilmaz
    Review voor DAPPERSHOE

Ik heb schoenen bestel maat 37, kreeg 38 die ook nog eens defecf waa.
    Probeer al 2 weken te bellen, heb zo veel mailtjes gestuurd ook via facebook. Krijg geen gehoor!
    Ik woom zelf in Deventef, maar ga zeker van de week langs!!! Ook al gaat het me veel meer kosten dan die schoenen!!!
    Ik vind het schandalig!!!!!

• Didem
    Review voor DAPPERSHOE

Ik heb schoenen van 30 euro opgestuurd en noooit meer geld ontvangen! Belachelijk dit ik heb zoveel aan die 30 euro! Op whatsap geblokkeerd en telefoon opnemen doen ze ook niet meer! Heeeeel erg jammer heb echt geen zin om naar amsterdam naar hun winkel te gaan om mijn geld terug te krijgen! Mijn man is razend en de eerste goede dag en tijd gaan we toch naar amsterdam om ons geld terug te eisen! Kijken of ze het fijn vinden om naast alle klanten een hele boze klant te zien die al wekenlang wacht voor 30 euroo!!!!!!!

• Jacqueline
    Review voor DAPPERSHOE

Mijn bestelling is niet gekomen. Mijn geld is ook niet teruggestort. Dappershoe is niet te bereiken. Dus mijn ervaring met Dappershoe is helemaal niet goed.

• Nelleke
    Review voor DAPPERSHOE

Schoenen besteld, via mail te horen gekregen dat ze niet leverbaar waren.
    Kreeg de vraag of ik andere wilde uitzoeken of geld terug. Laten weten dat ik mijn geld terug wil maar geen geld en geen antwoord op mails..

• Lieke
    Review voor DAPPERSHOE

Ik wil nieuwe klanten waarschuwen voor Dappershoe!

Het lijkt op het eerste oog een prima organisatie. De levering is snel en correct geleverd.
    Daar is niks mis mee tot..
    Retourneren is een hell!!! Mail en telefonisch is er bijna geen contact mogelijk.
    Wacht nu al ruim een maand op mijn geld. Ik vind het echt een slechte zaak!

• Yousss
    Review voor DAPPERSHOE

Heb een paar schoenen besteld en heb ze gekregen. Ze waren jammer genoeg te klein. Ik heb een retourformulier ingevuld op de site om te vragen of ik een maat groter kon krijgen en kreeg een paar dagen later een reactie met daarin hun gratis antwoordnummer. Het nummer kwam niet overeen en kon dus niet verzonden worden door het postkantoor. Heb ze dagelijks proberen te bereiken via de telefoon, maar er wordt niet opgenomen. Ik heb ook een mail verstuurd, maar daar wordt ook niet op gereageerd. Ook heb ik hun proberen te bereiken via de '24/7 whatsappservice' maar ook daar krijg ik geen antwoord van. Nu zit ik hier met een paar schoenen die niet passen en waar ik dus niks aan heb.

• Jacqueline Gelink
    Review voor DAPPERSHOE

ik heb schoenen bestelt en snel daarna ontvangen. Ik vond ze toch niet goed en heb 2 keer het retouraanvraag formulier ingevuld, ik heb een mail gestuurd en heb meerdere keren gebeld, maar nooit een reactie gehad.
    Ik wil alleen de schoenen terugsturen en mijn geld terug.

• Lisa
    Review voor DAPPERSHOE

Ik had schoenen besteld, levering top en heel snel, maar helaas was de rits kapot en heb ik een aanvraag voor retour gedaan. Ik kreeg netjes een mailtje met instructies, schoenen teruggestuurd en nooit meer wat gehoord. Gewhatsappt, gemaild, gebeld... Ik krijg niemand te pakken. Echt waardeloos en dat geld zie ik waarschijnlijk nooit meer terug. BELACHELIJK !!!!!

• caitlin
    Review voor DAPPERSHOE

zeer slechte bereikbaarheid en op mails wordt niet gereageerd. schoenen na 1 dag op de naad gescheurd, terug gestuurd en nooit niks meer vernomen !!!

• cynthia
    Review voor DAPPERSHOE

ik vindt het een slechte klantvriendelijke winkel. ik heb schoenen besteld & betaald krijg ik via de mail te horen dat ze niet meer lever baar waren. is geen punt. ik krijg de keuze voor andere schoenen of me geld terug. heb ze een mail gestuurd & een whatsapp dat ik me geld terug wil maar ik krijg niks te horen.

Antwoord van DAPPERSHOE

Beste, Wij hebben uw betaling 26 december teruggestort.

• Diana
    Review voor DAPPERSHOE

Bestelling geplaatst nooit ontvangen. Mailen heeft ook geen zin want je krijgt toch geen antwoord. 3x gemaald nul reactie. Waardeloze manier van met je klanten omgaan.

Antwoord van DAPPERSHOE

ik heb zo juist een mail verstuurd.

• Erika
    Review voor DAPPERSHOE

Ik heb schoenen terug gestuurd maar nooit het geld terug gekregen Heel vaak hierover gemaild maar ze antwoorden gewoon niet

Hoi, Mag ik uw bestelnummer