DMQ
DMQ opereert in de markt voor verlichting, waarbij de focus ligt op design armaturen. Dit loopt uiteen van inbouw spots tot plafond, vloer en tafel lampen. De producten worden toegepast in woonhuizen, kantoren en hotels. Projecten? We staan altijd open voor samenwerkingen met architecten, installatiebedrijven, aannemers, stukadoors of projectontwikkelaars. We delen graag onze kennis van dit vak en denken graag met jullie mee!
8,3

• Floris
    Review voor DMQ

Goede service en goede kwaliteit producten voor een scherpe prijs

• Stefan Claessens
    Review voor DMQ

Mooie producten, slechte service

6 dagen geleden een e-mail gestuurd met de vraag om een product te wisselen. Op de website staat nochtans dat elke vraag binnen de 24 uur wordt beantwoord. Uiteindelijk zelf telefonisch contact moeten nemen met een lange wachttijd om binnen te geraken.

Ondanks de vraag om het product te wisselen en niet eenzijdig te retourneren, wordt er een verzendkost aangerekend van 5.75 euro. Het gevraagde product was bovendien niet in stock!

Jammer want de producten an sich zijn mooi en kwaliteitsvol, wat van de service spijtig genoeg niet gezegd kan worden.

Antwoord van DMQ

Beste Stefan, Bedankt voor uw review. Excuses voor de late reactie op uw mail, het was in de periode erg druk waardoor de reactie iets langer op zich liet wachten. Helaas kunnen we het door u gevraagde product niet op kort termijn leveren, de keuze voor retourneren staat uiteraard vrij en hiervoor vragen we kleine bijdrage zoals ook vermeld in het retourbeleid. We zien uw retour graag tegemoet en zullen deze zsm verwerken. Met vriendelijke groet, Team DMQ

• Hoe beoordeel je DMQ?